0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

E-marketing terytorialny. Teoria i praktyka

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Lublin, 2017

  • Autor: Ewelina Kancik-Kołtun

  • Wydawca: UMCS

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 42,00 zł
37,80 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

E-marketing terytorialny. Teoria i praktyka

Niniejsza publikacja powstała jako efekt moich zainteresowań i badań – przeprowadzonych na przestrzeni kilku lat – dotyczących problemów elektronicznej administracji samorządowej oraz partycypacji obywateli w społeczeństwie informacyjnym. Pomimo coraz częstszego stosowania przez jednostki samorządu terytorialnego i administrację publiczną dobrych praktyk zarządzania, dostrzegam, że rzadko badany jest poziom akceptacji, zadowolenia i zrozumienia u ich klienta, czyli mieszkańca, turysty, przedsiębiorcy, w związku z nowymi formami komunikowania się z nimi. Jeszcze rzadziej próbuje się poznać jego potrzeby w tym zakresie. Problem polega tym, że dzisiaj brakuje rozpoznania potrzeb społeczności lokalnej, co skutkuje obniżeniem efektywności działań wspomnianych instytucji, a daje się to zaobserwować już w samym Internecie: źle/wadliwie funkcjonujące strony internetowe urzędów utrudniają bądź wręcz blokują mieszkańcom uczestnictwo w lokalnym życiu społecznym a klientom uniemożliwiają korzystanie z elektronicznych usług. Przełamywanie przez samorządy tego rodzaju barier partycypacji, blokowanie otwartości na klienta i na nowe technologie w trzech wymiarach: e-komunikacji, e-informacji i e-promocji to główny temat mojej książki. [Autorka]

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Politologia
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-7784-919-4
  • ISBN druku: 978-83-7784-919-4
  • Liczba stron: 382
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Wstęp    9
I. Internet, marketing samorządów i elektroniczna administracja    15
	1.1. Społeczeństwo informacyjne    18
	1.2. Samorząd i marketing terytorialny    26
		1.2.1. Samorząd terytorialny: definicja i jego zadania    26
		1.2.2. Marketing terytorialny: definiowanie i istota    29
		1.2.3. Internetowy marketing terytorialny    44
	1.3. Elektroniczna administracja i proces tworzenia społeczeństwa informacyjnego w Polsce    71
		1.3.1. Unia Europejska i jej wpływ na tworzenie społeczeństwa informacyjnego i e-administracji w Polsce    71
		1.3.2. Definiowanie i zadania e-administracji    80
		1.3.3. Obowiązujące plany i strategie rozwoju społeczeństwa informacyjnego (cyfrowego) i cyfryzacji w Polsce    84
	1.4. Społeczeństwo obywatelskie    95
II. Metodologia badań własnych    105
	2.1. Cel, problemy i metody badań    107
	2.2. Przedmiot i teren badań    122
	2.3. Konceptualizacja i operacjonalizacja    132
	2.4. Czas badań i dobór próby    141
	2.5. Przebieg badań    143
		2.5.1. Pogłębione wywiady z przedstawicielami urzędów    143
		2.5.2. Ankieta internetowa dla klientów urzędów    144
		2.5.3. Zogniskowane wywiady grupowe    151
		2.5.4. Wywiady z mieszkańcami    154
		2.5.5. Analiza narzędzi internetowych    158
III. Strony internetowe: między komunikacją, informacją a promocją    165
	3.1. Strony WWW – wady technologiczne, pozycjonowanie a problemy z komunikacją    166
	3.2. E-komunikacja za pomocą stron internetowych    176
		3.2.1. Podejście urzędów do e-komunikacji    176
		3.2.2. Opinie mieszkańców/klientów o e-komunikacji    184
		3.2.3. Sędziowie kompetentni o e-komunikacji    199
	3.3. E-informacja za pomocą stron internetowych    202
		3.3.1. Podejście urzędów do e-informacji    202
		3.3.2. Opinie mieszkańców/klientów o e-informacji    204
		3.3.3. Sędziowie kompetentni o e-informacji    218
	3.4. E-promocja samorządu terytorialnego za pomocą stron internetowych    220
		3.4.1. Podejście urzędów do e-promocji    220
		3.4.2. Opinie mieszkańców/klientów o e-promocji    224
		3.4.3. Sędziowie kompetentni o e-promocji    236
	3.5. Skuteczność działań e-marketingowych stron WWW    238
	3.6. Strony internetowe: model a rzeczywistość    253
IV. Profile społecznościowe na Facebooku: między komunikacją, informacją a promocją    263
	4.1. Jednostki samorządu terytorialnego i Facebook    264
	4.2. E-komunikacja za pomocą profilu społecznościowego na Facebooku    269
		4.2.1. Podejście urzędów do e-komunikacji    269
		4.2.1. Opinie mieszkańców/klientów o e-komunikacji    274
		4.2.1. Sędziowie kompetentni o e-komunikacji    280
	4.3. E-informacja na profilu społecznościowym Facebook    283
		4.3.1. Podejście urzędów do e-informacji    283
		4.3.2. Opinie mieszkańców/klientów o e-informacji    284
		4.3.3. Sędziowie kompetentni o e-informacji    288
	4.4. E-promocja na Facebooku    291
		4.4.1. Podejście urzędów do e-promocji    291
		4.4.2. Opinie mieszkańców/klientów o e-promocji    292
		4.4.3. Sędziowie kompetentni o e-promocji    295
	4.5. Skuteczność działań e-marketingowych na profilach facebookowych    299
	4.6. Profil społecznościowy urzędów: model a rzeczywistość    322
Zakończenie    329
Wykaz źródeł    333
Aneksy    347
	Aneks I Scenariusz indywidualnych i grupowych wywiadów pogłębionych według kategorii tematycznych    347
	Aneks II Informacja dla klientów urzędów umieszczona na stronach, plakatach i ulotkach    348
	Aneks III Kwestionariusz wywiadu z mieszkańcami    349
	Aneks IV Strony internetowe biorące udział w badaniach    350
	Aneks V Profile społecznościowe urzędów na Facebooku    364
Spis rysunków    375
Spis schematów    377
Spis tabel    379
Spis wykresów    381

Inni Klienci oglądali również

26,46 zł 29,40 zł
Do koszyka

Kampania wyborcza w regulacji prawnej i w praktyce

Kampania wyborcza jest obecnie zjawiskiem o niezwykle istotnej wadze, a jednocześnie jednym z tych etapów procedury wyborczej, które mają duże znaczenie dla funkcjonowania współczesnych społeczeństw demokratycznych. Problematyka ta...
25,11 zł 27,90 zł
Do koszyka

Asertywność w praktyce. Jak zachować się w typowych sytuacjach?

Wiesz, że możesz zachować się asertywnie, a jednak w konkretnej sytuacji brakuje ci słów? Masz dość czytania o asertywności i chcesz szybko poprawić swoje relacje z ludźmi? To książka dla tych, którzy pragną być skuteczni w praktyce!
22,47 zł 24,97 zł
Do koszyka

Akupresura w praktyce

Jak skutecznie pozbyć się uciążliwych dolegliwości i wspomóc konwencjonalne leczenie wielu chorób? Jesteś zwolennikiem naturalnych metod leczenia? Wykorzystaj wiedzę, której początki powstały już kilka tysięcy lat temu, kt&o...
71,10 zł 79,00 zł
Do koszyka

Geneza i teoria turystyki

Zjawisko turystyki rodzi w środowisku badaczy oraz pośród uczestników ruchu turystycznego pytanie jak to się dzieje, że ludzie od zamierzchłych czasów wyruszają w drogę, podróżują i uprawiają turystykę. Niniejsza monografia,...
45,90 zł 51,00 zł
Do koszyka

Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych

Publikacja przedstawia problematykę skutecznego zarządzania marketingowego różnorodnymi placówkami medycznymi. W książce podano liczne przykłady ilustrujące zasady tworzenia i wdrażania planu marketingowego, sposoby analizy otoczenia, zas...
80,10 zł 89,00 zł
Do koszyka

Rak piersi w codziennej praktyce lekarza

Do rąk Czytelników trafia cenna, starannie opracowana i w kilku aspektach nowatorska publikacja. W dobie szybkiego postępu dokonującego się w onkologii i wyraźnej poprawy wyników leczenia raka piersi w Polsce istnieje zapotrzebowanie na ź...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!