0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Kurier 0 zł »


Pobierz fragment
Wybierz format pliku:
Pobierz

E-commerce (eBook)

Strategia Zarządzanie Finanse

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły
  • Wydanie: 1, 2017

  • Autor: Justyna Skorupska

  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Formaty:
    Epub Mobi (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
47,00 zł
43,31 zł
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 3,69 zł
Wysyłka:
online
Dodaj do schowka

E-commerce

Książka jest pierwszą na rynku publikacją z zakresu e-commerce uwzględniającą polską specyfikę. Obejmuje zarówno aspekty strategiczne, jak i finansowe handlu w internecie oraz zawiera pełen proces: od strategii e-biznesu aż po budowanie business case i zarządzanie kanałem e-commerce. Jest wzbogacona o studia przypadków z polskiego rynku oraz o praktyczne narzędzia zarządcze. Została napisana z myślą o praktykach związanych z branżą handlu internetowego. Jest również cennym źródłem wiedzy dla studentów kierunków ekonomii, zarządzania, marketingu i handlu elektronicznego. Świetne kompendium wiedzy na temat handlu elektronicznego, w którym autorka zawarła podstawowe pojęcia i definicje dotyczące tego rynku, zarówno w wymiarze makro-, jak i mikrootoczenia. Wskazuje, w jaki sposób rozwija się e-commerce i jakie są główne determinanty tego wzrostu. Istotnym elementem poradnika są zasady budowania strategii dla e-handlu w kontekście modelowania tego biznesu, budowania unikatowych wartości dla klienta oraz stawiania celów i zwrotu z inwestycji w podejmowane działania. Ważnym elementem książki jest charakterystyka specyfiki klienta online oraz budowanie efektywnych i korzystnych doświadczeń nie tylko w kontekście samej architektury sklepu, ale szeroko rozumianych taktyk i narzędzi e-marketingowych w ramach całego procesu zakupowego i punktów styku sklepu internetowego z klientem. Książkę rekomenduję wszystkim zajmującym się budowaniem i rozwojem handlu elektronicznego, w szczególności właścicielom sklepów i platform handlowych online, przedsiębiorcom skoncentrowanym na biznesie online, studentom i wszystkim, których interesują elementy budowania dynamicznych modeli e-commerce. Jacek Kotarbiński

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Zarządzanie, organizacja, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-01-19685-1
  • ISBN druku: 978-83-01-19478-9
  • Liczba stron: 150
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Wstęp 9
Od Autorki 11

Rozdział 1. Definicja, rynek, trendy 13
1.1. Definicja handlu elektronicznego (e-commerce) 13
1.2. Rynek e-commerce i jego otoczenie 14
	1.2.1. Źródła danych o e-commerce 16
	1.2.2. Mikrootoczenie: klienci, dostawcy, konkurenci i pracownicy 18
	1.2.3. Makrootoczenie: czynniki polityczno-prawne, ekonomiczne, socjokulturowe oraz technologiczne 19
1.3. Trendy w e-commerce 20
	1.3.1. Ewoluowanie modeli biznesowych sklepów 20
	1.3.2. Zmiany zachowań klientów związane z ewolucją modeli biznesowych 23
	1.3.3. Zmiany wywołane postępem technologicznym 30

Rozdział 2. Strategie, modele, KPI 34
2.1. Podejście strategiczne 34
2.2. Budowanie modelu biznesowego 40
2.3. Praktyczne zastosowanie modelowania e-biznesu 45
	2.3.1. Główne struktury i modele e-commerce 45
	2.3.2. USP: jak wyróżnić swoją ofertę? Budowanie wartości dla klienta 50
2.4. Internetowy kanał sprzedaży w tradycyjnie działającej firmie 54
2.5. Kluczowe wskaźniki efektywności – KPI w e-commerce 59
	2.5.1. Najpopularniejsze KPI w e-biznesie 59
	2.5.2. Najpopularniejsze KPI w e-commerce 60
	2.5.3. Ważne dane w e-commerce 61

Rozdział 3. E-konsument, procesy e-commerce, omnichannel 65
3.1. E-konsument 65
3.2. Nowy proces zakupowy 72
	3.2.1. Lejek zakupowy 72
	3.2.2. Nowy model, new consumer journey 73
	3.2.3. Etapy procesu zakupowego w sklepie internetowym 83
3.3. Online jako nowy kanał sprzedaży vs. omnichannel 95
3.4. Procesy i organizacja pracy 98

Rozdział 4. Sprzedaż a marketing, usability 105
4.1. Sprzedaż a marketing 105
4.2. E-marketing – przegląd 110
4.3. Usability w e-commerce 119
4.4. Projektowanie user experience 122
4.5. Projektowanie end-to-end 124

Rozdział 5. Konwersja, online merchandising, Big Data	128
5.1. Konwersja, czyli sprzedaż 128
5.2. Online merchandising 131
5.3. Data – Driven Biznes, e-biznes coraz bardziej uzależniony od danych 135

Rozdział 6. Finanse, planowanie przychodów	138
6.1. Finanse – budowanie business case dla e-biznesu 138

Zakończenie 146
Bibliografia 147

Inni Klienci oglądali również

108,00 zł 120,00 zł
Do koszyka

Digital Business i E-Commerce Management

Kompleksowe wprowadzenie do teorii i praktyki e-biznesu. Książka pokazuje jakie strategie i działania są potrzebne do rozwoju i utrzymania e-biznesu. Autor łączy myślenie akademickie i praktykę zawodową. Książka obejmuje wszystkie aspekty e-biznesu - s...
52,92 zł 58,80 zł
Do koszyka

Młodzi nabywcy na e-zakupach

Osoby z badanego segmentu „młodych dorosłych” (18-29 lat) stanowią dziś 18% polskiego społeczeństwa. Jest to pierwsze pokolenie Polaków, które całe swoje dorosłe życie spędziło w gospodarce rynkowej. Co również istotne,...
31,50 zł 35,00 zł
Do koszyka

TTIP Transatlantyckie Partnerstwo w dziedzinie Handlu i Inwestycji

7 czerwca 2013 r. UE i USA ogłosiły „nowe handlowe otwarcie” we wzajemnych relacjach, rozpoczynając negocjacje o ustanowienie Transatlantyckiego Porozumienia w dziedzinie Handlu i Inwestycji (Transatlantic Partnership in Trade and Investmen...
36,87 zł 40,97 zł
Do koszyka

Motywowanie w organizacjach publicznych

Zaprezentowane przez prof. Z. Ścibiorka, uwarunkowania systemu motywacyjnego pozwalają stwierdzić, że w organizacjach publicznych nieodzowne jest nieustanne monitorowanie kwestii ludzkich i oddziaływania na personel, efektywność bowiem poszczegó...
16,11 zł 17,90 zł
Do koszyka

Postępowanie z wyrobem niezgodnym z wymaganiami

Planowanie działań zapobiegawczych pozwala przedsiębiorstwom produkcyjnym skutecznie eliminować wyroby niezgodne z wymaganiami i likwidować przyczyny tych niezgodności. Pomoże Ci w tym niniejsza publikacja, która porusza m.in. następujące zagadn...
22,00 zł
Do koszyka

Twórczość w przedsiębiorstwie

Tematyka niniejszej monografii dotyczy twórczości w przedsiębiorstwach. Niniejsza książka powstała wskutek ciekawości poznawczej dotyczącej natury twórczości organizacyjnej oraz jej strategicznej roli w przedsiębiorstwie. Współczes...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowaniaserwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetumożna zmienić ustawienia dotyczące cookies Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.