• Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Newsletter
  • Pomoc
  • Kontakt
0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Behawioralne wartości stratyfikacji ekonomicznej przedsiębiorstw (eBook)

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły
  • Wydanie: 2015

  • Autor: Beata Majecka

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
26,00 zł
23,40 zł
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 2,60 zł
Wysyłka:
online
Dodaj do schowka

Behawioralne wartości stratyfikacji ekonomicznej przedsiębiorstw

Książka jest efektem teoretycznych badań wartości behawioralnych stratyfikacji ekonomicznej przedsiębiorstw, która jest obserwowana na rynku w postaci różnorodnych i zindywidualizowanych zachowań rynkowych poszczególnych podmiotów. Ze względu na swoją specyfikę, zjawisko stratyfikowania się przedsiębiorstw niewątpliwie wymaga interdyscyplinarnego podejścia. Takie swoiste uwarstwienie przestrzeni społeczno-gospodarczej przejawiające się grupowaniem podmiotów gospodarczych w wyodrębnionych warstwach wymusza wszechstronny ogląd – zarówno jego przyczyny, jak i skutki ujawniają się jednocześnie w wielu sferach. W ramach badań, podjęto wysiłek opracowania i przedstawienia uniwersalnej metodologii badania stratyfikacji ekonomicznej przedsiębiorstw, opartej na strukturalizmie antropologicznym i rozważaniach natury behawioralnej – zaproponowano metodologię strukturalizmu behawioralnego pozwalającą na odkrywanie elementów stanowiących strukturalne uwarunkowania procesów społeczno-gospodarczych wraz ze wzajemnymi powiązaniami pomiędzy nimi.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Zarządzanie, organizacja, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-7865-276-2
  • Liczba stron: 212
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Wprowadzenie	7
Rozdział 1. Stratyfikacja przedsiębiorstw jako przedmiot badań ekonomicznych	11
1.1. Ontologia stratyfikacji społeczno-gospodarczej	11
1.2. Stratyfikacja przedsiębiorstw jako zjawisko ekonomiczne	23
1.3. Podejścia poznawcze w badaniach stratyfikacji ekonomicznej przedsiębiorstw	37
Rozdział 2. Strukturalizm behawioralny jako metodologia poznawcza stratyfikacji przedsiębiorstw	46
2.1. Strukturalizm jako multimetodologia	46
2.2. Wartości poznawcze strukturalizmu behawioralnego	54
2.3. Strukturalizm behawioralny jako metodologia poznania zróżnicowania przedsiębiorstw	60
Rozdział 3. Behawioralne uwarunkowania stratyfikacji ekonomicznej przedsiębiorstw	72
3.1. Strukturalistyczne poznanie behawioralnych uwarunkowań stratyfikacji ekonomicznej przedsiębiorstw	72
3.2. Identyfikacja behawioralnych uwarunkowań stratyfikacji ekonomicznej przedsiębiorstw	87
3.3. Rola czynników behawioralnych w stratyfikacji ekonomicznej przedsiębiorstw	103
Rozdział 4. Rynek jako czasoprzestrzeń identyfikacji behawioralnych wartości stratyfikacji ekonomicznej przedsiębiorstw	107
4.1. Typologia rynku i jej ekonomiczne konsekwencje	107
4.2. Rynek jako obiektywna czasoprzestrzeń stratyfikowania się przedsiębiorstw	125
4.3. Stratyfikacja ekonomiczna przedsiębiorstw w strukturach czasoprzestrzennych rynku	134
Rozdział 5. Osobowość jako ontyczna cecha behawioralnych wartości stratyfikacji ekonomicznej przedsiębiorstw	139
5.1. Genetyczne cechy behawioralnych wartości stratyfikacji ekonomicznej przedsiębiorstw	139
5.2. Złożoność osobowościowa przedsiębiorstw	147
5.3. Osobowość przedsiębiorstw jako strukturalny czynnik ich ekonomicznej stratyfikacji	165
Rozdział 6. Osobliwe zachowania rynkowe jako emanacja behawioralnych wartości stratyfikacji ekonomicznej przedsiębiorstw	170
6.1. Zachowania rynkowe przedsiębiorstw jako identyfikatory wartości behawioralnych	170
6.2. Osobliwe zachowania przedsiębiorstw w czasoprzestrzennym zróżnicowaniu rynku	180
6.3. Wpływ behawioralnych wartości na generowanie osobliwych zachowań rynkowych przedsiębiorstw	190
Podsumowanie i wnioski	198
Bibliografia	201

14,90 zł
Do koszyka

Die Liebe des Ulanen

Die Liebe des Ulanen: Original-Roman aus der Zeit des deutsch-französischen Krieges ist ein Werk von Karl May. Kurz vor der Schlacht von Waterloo verliebt sich der preußische Offizier Hugo von Königsau in die Französin Margot Riche...
14,90 zł
Do koszyka

In den Schluchten des Balkan

Kara Ben Nemsi und sein Gefährte Hadschi Halef jagen den Verbrechern nun in Osteuropa nach. Dabei begegnen sie einem alten Bekannten, den sie aber nicht erkennen. Unterwegs kommt es zu zahlreichen Begegnungen mit allerlei düsteren Gestalten, ...
89,10 zł 99,00 zł
Do koszyka

Wiedza ekonomiczna konsumentów a racjonalność ich zachowań

Praca zawiera analizy danych opisujących współczesnego polskiego konsumenta, z uwzględnieniem zdobywanej i wykorzystywanej przez niego wiedzy, oraz nowych trendów w jego zachowaniach. Informacje te mają zasadnicze znaczenie dla menedżer&o...
2,24 zł 2,49 zł
Do koszyka

Sztuka i jej wartości - 15 Bajka terapeutyczna Tajna misja Bombikai jej real izacja słowno‑muzyczna

„W monografii zatytułowanej Sztuka i jej wartości zagadnienia te ukazane zostały w trzech logicznie powiązanych częściach: w rozważaniach teoretycznych związanych ze sztuką, w praktycznym podejściu do sztuki, w jej osobistym przeżywaniu, doświadc...
40,50 zł 45,00 zł
Do koszyka

Koncepcja ładu korporacyjnego sektora przedsiębiorstw komunalnych

Monografia skupia się na problematyce kształtowania systemu nadzoru korporacyjnego determinującego niezakłócone funkcjonowanie i rozwój przedsiębiorstwa. Nawiązuje do koncepcji interesariuszy i teorii kontraktualnej przedsiębiorstwa, sięg...
89,10 zł 99,00 zł
Do koszyka

Współtworzenie wartości w marketingu. Przykład szkolnictwa wyższego

Problematyka wartości, w tym także współtworzenia wartości stanowi w obszarze nauk o zarządzaniu bardzo ważny obiekt badań w ostatnich latach. Także w Polsce coraz bardziej przykuwa uwagę. Jest przedmiotem badań w różnych obszarach. W nie...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowaniaserwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetumożna zmienić ustawienia dotyczące cookies Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.