0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Wydawnictwo XML Press

Znaleziono: 7 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
The Language of Learning - Phylise Banner

The Language of Learning

Wydawca: XML Press
The Language of Learning introduces the field of education to business professionals through the terminology that defines the field. It includes definitions of 52 terms that business pr...
Książka
127,87 zł
Do koszyka
Content Audits and Inventories - Paula Ladenburg Land

Content Audits and Inventories

A Handbook for Content Analysis
Wydawca: XML Press
The second edition of Content Audits and Inventories, by veteran content strategist Paula Land, updates and expands the first edition, focusing on the importance of the strategic, as we...
Książka
146,67 zł
Do koszyka
The Insider's Guide to Technical Writing - Laan Krista Van

The Insider's Guide to Technical Writing

Wydawca: XML Press
The first edition of Krista Van Laan's popular The Insider's Guide to Technical Writing has guided a generation of technical writers who are either starting out or seeking to take their...
Książka
183,65 zł
Do koszyka
MadCap Flare for Programmers - Thomas Tregner

MadCap Flare for Programmers

A guide to getting the most from Flare
Wydawca: XML Press
MadCap Flare for Programmers shows how Flare manages and parses content and how you can interact with Flare outside the user interface. It introduces the structure of Flare content files ...
Książka
182,20 zł
Do koszyka
Managing Writers - Richard L. Hamilton

Managing Writers

A Real World Guide to Managing Technical Documentation
Wydawca: XML Press
Managing Writers is a practical guide to managing documentation projects in the real world. It is informal, but concise, using examples from the author's experience working with and managing techni...
Książka
144,25 zł
Do koszyka
CX Trinity - Alan J Porter

CX Trinity

Customers, Content, and Context: Musings and Observatio...
Autor: Alan J Porter
Wydawca: XML Press
CX Trinity explores three key facets of customer experience (CX): how we talk to customers, the content we provide to them, and the contexts in which they consume our content.
Książka
120,69 zł
Do koszyka
The Personalization Paradox - Val Swisher

The Personalization Paradox

Why Companies Fail (and How To Succeed) at Delivering P...
Autor: Val Swisher
Wydawca: XML Press
According to Infosys, 86% of consumers surveyed indicated that personalized content has some impact on what they purchase and 25% said that personalization plays a large role in their purchases....
Książka
205,31 zł
Do koszyka
Znaleziono: 7 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20