Książka przybliża problematykę współczesnego marketingu żywności, dostarczając odpowiedzi na fundamentalne pytania, m.in. o to, jak skutecznie wprowadzać na rynek produkty stanowiące ofertę ...
Peter Fisk, doświadczony strateg, w swojej kolejnej, inspirującej książce wskazuje główne czynniki decydujące o sukcesie rynkowym. Przytaczając przykłady firm, które w szczegól...
Jak sprawić, aby ludzie byli prawdziwie zaangażowani w swoją pracę?Jak zbudować system wynagrodzeń, z którego wszyscy będą zadowoleni?Jak prowadzić dialog społeczny w firmie?
Praktyczny poradnik o marketingu, sprzedaży, public relations on-line i promocji w mediach społecznościowych Jeśli prowadzisz firmę w jakiejkolwiek branży i nie wykorzystujesz jeszcze b...
Książka pisana pod kątem potrzeb rodziców jest praktycznym przewodnikiem po prawnych i społecznych zagadnieniach powoływania i odwoływania Rad Rodziców, które od września 2007 ...
Książka jest jedyną na rynku publikacją, w której w sposób kompleksowy dokonano oceny potencjalnych zagrożeń dla bezpieczeństwa publicznego podczas największej dotąd imprezy sportowej...
Kobiety potrafią doskonale sobie radzić w sferze biznesu. Wciąż jednak istnieją obszary funkcjonowania, w których wiele z nich poszukuje wzorca, działając metodą prób i błędów ...
Russell E. Palmer dzieli się w książce swoim doświadczeniem zdobytym podczas sprawowania funkcji lidera jednej z największych firm audytorskich na świecie, rektora Wharton School oraz właściciela f...
Nowoczesne techniki sprzedaży to niezastąpiony podręcznik dla każdego sprzedawcy. Jest to kompendium wiedzy potrzebnej do osiągnięcia podstawowego celu każdego handlowca - zdobycia nowych klient&oa...
Marketing bez tajemnic to książka proponująca nowe podejście do rozwiązań marketingowych, od określenia produktów i rynków po ustalanie cen, promocję i dystrybucję.Autor p...
Książka kapitana D. Michaela Abrashoffa jest wyjątkowo ciekawą lekcją przywództwa. Autor opisuje swoje doświadczenie zdobyte na służbie w Marynarce Stanów Zjednoczonych, podczas dowod...
Praktyczne wskazówki w zakresie prowadzenia handlu w Internecie. Powołując się na własne badania empiryczne oraz dostępną literaturę, autorka:- omawia różnice między...
Publikacja niniejsza jest poświęcona problematyce chuligaństwa stadionowego. Autor stara się w niej odpowiedzieć na podstawowe pytania dotyczące fenomenu przemocy związanej z meczami piłkarskimi. P...
Książka jest przeznaczona dla dyplomatów, pracowników administracji centralnej i samorządowej, biznesmenów i studentów. Może być przydatna także osobom zatrudnionym w dz...
Publikacja jest pierwszym na polskim rynku wydawniczym systemowym komentarzem do ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz wydanych na jej podstawie aktów wykonawczych.Uwzględn...
Praca dotyczy istotnych - a w niewielkim dotąd zakresie zbadanych - zagadnień prawa Unii Europejskiej, związanych z zakazem dyskryminacji w sporcie. Opisywane kwestie stanowią element ogólno...
Publikacja jest vademecum standardów organizacji kształcenia specjalnego w szkołach publicznych i niepublicznych oraz innych placówkach prowadzonych przez jednostki samorządu terytori...