0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

ZARZĄDZANIE I MARKETING

Znaleziono: 78 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Marketing terytorialny. Miasto i region na rynku - Andrzej Szromnik

Marketing terytorialny. Miasto i region na rynku

W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do ...
eBook (pdf)
76,50 zł 85,00 zł
Do koszyka
Zarządzanie marką - Adam Sagan

Zarządzanie marką

Wiele firm może szybko skopiować niemal każdą innowację pojawiającą sią na rynku, O ile jednak łatwo jest naśladować cechy produktu, o tyle trudno imitować siłę marki, dlatego może się ona przyczyn...
eBook (pdf)
45,90 zł 51,00 zł
Do koszyka
Kreacja w reklamie - Magdalena Sobocińska

Kreacja w reklamie

Książka podejmuje temat kreacji w reklamie, której celem jest komunikowanie pozycji marki produktu. Analiza pozycji marki produktu i decyzje dotyczące pozycjonowania marki to najważniejsze s...
eBook (pdf)
46,80 zł 52,00 zł
Do koszyka
Marketing terytorialny - Andrzej Szromnik - 15 %

Marketing terytorialny

Miasto i region na rynku
Wydawca: Wolters Kluwer
W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do ...
Książka (miękka)
83,74 zł 99,00 zł
Do koszyka
Przywództwo plemienne - Halee Fischer-Wright - 12 %

Przywództwo plemienne

Tworzenie dobrze prosperujących firm poprzez wzmacniani...
Wydawca: Wolters Kluwer
Dave Logan, John King i Halee Fischer-Wright w swojej książce podkreślają znaczenie plemion we współczesnym świecie i przywódców, którzy stoją na ich czele. Wychodzą z z...
Książka (miękka)
63,76 zł 72,45 zł
Niedostępny
Programy lojalnościowe Budowa i funkcjONOWANIE - Outlet - Piotr Kwiatek - 40 %

Programy lojalnościowe Budowa i funkcjONOWANIE - Outlet

Autor: Piotr Kwiatek
Wydawca: Wolters Kluwer
Książka jest przeznaczona dla menedżerów, którzy są odpowiedzialni za funkcjonowanie programów lojalnościowych lub planują ich wprowadzenie, kierowników działów s...
Książka (miękka)
OUTLET
37,80 zł 63,00 zł
Niedostępny
Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym - Outlet - Małgorzata Michalik - 40 %

Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym - Outlet

Wydawca: Wolters Kluwer
Książka stanowi pierwsze w Polsce całościowe opracowanie na temat marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Rynek farmaceutyczny jest rynkiem wyjątkowym: rozwija się bardzo szybko, panuj...
Książka (miękka)
OUTLET
30,88 zł 51,46 zł
Niedostępny
Pełne przywództwo - Friedman Stewart D. - 12 %

Pełne przywództwo

Osiąganie sukcesów we wszystkich aspektach życia
Wydawca: Wolters Kluwer
"Poczwórne zwycięstwo" to wygrana obejmująca równocześnie cztery aspekty życia: pracę, dom, społeczność i samego siebie. Celem tej książki jest wskazanie czytelnikowi krok p...
Książka (miękka)
60,72 zł 69,00 zł
Niedostępny
Piąta dyscyplina - Outlet - Senge Peter M. - 40 %

Piąta dyscyplina - Outlet

Wydawca: Wolters Kluwer
Uczące się organizacje to przyszłość także u nas. Książka jest bezcenną pomocą dla menedżerów zarządzających zespołami ludzkimi, źródłem wiedzy o nowoczesnym zarządzaniu dla pracownik...
Książka (miękka ze skrzydełkami)
OUTLET
40,33 zł 67,21 zł
Niedostępny
Siedem kultur kapitalizmu - Outlet - Charles Hampden-Turner - 40 %

Siedem kultur kapitalizmu - Outlet

Wydawca: Wolters Kluwer
Systemy wartości, zwyczaje, modele kulturowe, zwykłe kojarzone z rozwojem społecznym albo ze sztuką, są również podstawowym składnikiem sukcesu ekonomicznego. Sposób, w jaki członkowi...
Książka (miękka)
OUTLET
35,40 zł 59,00 zł
Niedostępny
Siedem kultur kapitalizmu - Charles Hampden-Turner - 12 %

Siedem kultur kapitalizmu

Wydawca: Wolters Kluwer
Systemy wartości, zwyczaje, modele kulturowe, zwykłe kojarzone z rozwojem społecznym albo ze sztuką, są również podstawowym składnikiem sukcesu ekonomicznego. Sposób, w jaki członkowi...
Książka (miękka)
51,92 zł 59,00 zł
Niedostępny
Zarządzanie strategiczne - Outlet - Floyd Steven W. - 40 %

Zarządzanie strategiczne - Outlet

Podejście zasobowe
Wydawca: Wolters Kluwer
Książka w usystematyzowany sposób przedstawia ważne, potwierdzone badaniami zasady zarządzania strategicznego. Autorzy zawarli w niej zagadnienia analizowane podczas prowadzanych przez nich ...
Książka (miękka)
OUTLET
47,40 zł 79,00 zł
Niedostępny
Zarządzanie strategiczne - Floyd Steven W. - 12 %

Zarządzanie strategiczne

Podejście zasobowe
Wydawca: Wolters Kluwer
Książka w usystematyzowany sposób przedstawia ważne, potwierdzone badaniami zasady zarządzania strategicznego. Autorzy zawarli w niej zagadnienia analizowane podczas prowadzanych przez nich ...
Książka (miękka)
69,52 zł 79,00 zł
Niedostępny
Znajomi na wagę złota - Outlet - Darren Barefoot - 40 %

Znajomi na wagę złota - Outlet

Podstawy marketingu w mediach społecznościowych
Wydawca: Wolters Kluwer
Zasady marketingu się zmieniły. Doświadczeni specjaliści od promocji wiedzą, że bezpośredni kontakt z klientami w sieci to dziś obowiązek. Każda taka relacja może - z pożytkiem dla firmy - przerodz...
Książka (miękka)
OUTLET
47,40 zł 79,00 zł
Niedostępny
Znajomi na wagę złota - Darren Barefoot - 12 %

Znajomi na wagę złota

Podstawy marketingu w mediach społecznościowych
Wydawca: Wolters Kluwer
Zasady marketingu się zmieniły. Doświadczeni specjaliści od promocji wiedzą, że bezpośredni kontakt z klientami w sieci to dziś obowiązek. Każda taka relacja może - z pożytkiem dla firmy - przerodz...
Książka (miękka)
69,52 zł 79,00 zł
Niedostępny
Daj się znaleźć w sieci - Heather Lutze - 12 %

Daj się znaleźć w sieci

Autor: Heather Lutze
Wydawca: Wolters Kluwer
Daj się znaleźć w sieci i pomnażaj swoje zyski, prowadząc skuteczne kampanie marketingowe w wyszukiwarkach Jesteś początkującym przedsiębiorcą i zastanawiasz się jak w prosty, niedrogi ...
Książka (miękka)
34,32 zł 39,00 zł
Niedostępny
Marketing - to działa! - Shellye Archambeau - 12 %

Marketing - to działa!

Wydawca: Wolters Kluwer
Jak sprawić, aby projekty marketingowe były bardziej opłacalne?Jak dzięki przedsiębiorczemu marketingowi trafić z ofertę do określonej grupy odbiorców?Co zrobić, aby oferta wyr&o...
Książka (miękka)
63,76 zł 72,45 zł
Niedostępny
Podstawy zarządzania operacyjnego - 12 %

Podstawy zarządzania operacyjnego

Wydawca: Wolters Kluwer
Nasilanie się konkurencji na rynku powoduje, że coraz większego znaczenia nabiera umiejętność odpowiedzialnego zarządzania. Aby tak zarządzać, menedżer musi posiadać wiedzę o współczesnych s...
Książka (miękka)
43,12 zł 49,00 zł
Niedostępny
Marketing Teoria pragmatyczna - Pazio Nemezjusz M.

Marketing Teoria pragmatyczna

Podręcznik akademicki
Marketing to nie tylko wiedza o technikach i narzędziach oddziaływania na rynek, ale sposób myślenia o firmie. W skrypcie przedstawiono zagadnienia dotyczące obu tych kwestii. Dużo miejsca p...
Książka (twarda)
48,60 zł 54,00 zł
Niedostępny
Ekonomia menedżerska - Outlet - Dale Lehman - 40 %

Ekonomia menedżerska - Outlet

Wydawca: Wolters Kluwer
Niniejsza książka kompleksowo opisuje kluczowe zagadnienia z dziedziny ekonomii menedżerskiej. Zawiera techniki i koncepcje, którymi menedżerowie mogą i powinni się posługiwać. Autorzy kładą...
Książka (miękka)
OUTLET
53,40 zł 89,00 zł
Niedostępny
Znaleziono: 78 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20