0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

SPRZEDAŻ, OBSŁUGA KLIENTA

Znaleziono: 8 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Przypadkowy sprzedawca - Chris Lytle

Przypadkowy sprzedawca

Przejmij kontrolę nad swoją karierą w sprzedaży

Autor: Chris Lytle
Wydawca: Wolters Kluwer
Chris Lytle został "przypadkowym sprzedawcą", gdy podczas poszukiwania pracy redaktora dostał propozycję stanowiska w dziale sprzedaży rozgłośni radiowej. Obecnie jest cenionym specjalist...
Niedostępny
Zobacz więcej
Nowoczesne techniki sprzedaży - Outlet - Futrell Charles M.

Nowoczesne techniki sprzedaży - Outlet

Metody prezentacji, profesjonalna obsługa, relacje z klientem

Wydawca: Wolters Kluwer
Nowoczesne techniki sprzedaży to niezastąpiony podręcznik dla każdego sprzedawcy. Jest to kompendium wiedzy potrzebnej do osiągnięcia podstawowego celu każdego handlowca - zdobycia nowych klient&oa...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Nowoczesne techniki sprzedaży - Futrell Charles M.

Nowoczesne techniki sprzedaży

Metody prezentacji, profesjonalna obsługa, relacje z klientem

Wydawca: Wolters Kluwer
Nowoczesne techniki sprzedaży to niezastąpiony podręcznik dla każdego sprzedawcy. Jest to kompendium wiedzy potrzebnej do osiągnięcia podstawowego celu każdego handlowca - zdobycia nowych klient&oa...
Niedostępny
Zobacz więcej
Zespoły sprzedaży w obliczu zmian - Outlet - John DeVincentis

Zespoły sprzedaży w obliczu zmian - Outlet

Wydawca: Wolters Kluwer
Zespoły sprzedaży, które tylko komunikują swoim klientom wartość tworzoną przez inne podmioty, są skazane na niepowodzenie. Aby przetrwać, sprzedawcy muszą tworzyć wartość dla klientó...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Zespoły sprzedaży w obliczu zmian - John DeVincentis

Zespoły sprzedaży w obliczu zmian

Wydawca: Wolters Kluwer
Zespoły sprzedaży, które tylko komunikują swoim klientom wartość tworzoną przez inne podmioty, są skazane na niepowodzenie. Aby przetrwać, sprzedawcy muszą tworzyć wartość dla klientó...
Niedostępny
Zobacz więcej
Sprzedaż z głową - Tony Buzan

Sprzedaż z głową

Książka (miękka)
Niedostępny
Sprzedaż z głową - Tony Buzan

Sprzedaż z głową

Wydawca: Wolters Kluwer
Wyobraź sobie, że posiadasz nadzwyczajną cechę: możesz bez wysiłku przyswoić sobie nieograniczoną ilość informacji i w każdej chwili wywołać z pamięci to, co jest ci potrzebne.Wyobraź sobie, ...
Niedostępny
Zobacz więcej
Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów - Outlet

Jak zapewnić znakomitą obsługę kli...

Książka (miękka)
OUTLET
Niedostępny
Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów - Outlet

Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów - Outlet

Wydawca: Wolters Kluwer
Nikt dzisiaj nie ma wątpliwości, że standard obsługi klienta jest tak samo ważny jak jakość oferowanych produktów: wzmacnia relację z klientem, wzbudza w nim zaufanie, buduje dobrą reputacje...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów

Jak zapewnić znakomitą obsługę kli...

Książka (miękka)
Niedostępny
Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów

Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów

Wydawca: Wolters Kluwer
Nikt dzisiaj nie ma wątpliwości, że standard obsługi klienta jest tak samo ważny jak jakość oferowanych produktów: wzmacnia relację z klientem, wzbudza w nim zaufanie, buduje dobrą reputacje...
Niedostępny
Zobacz więcej
Znaleziono: 8 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20