0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Wydawnictwo Politechnika Częstochowska

Pokaż listę kategorii
Zawężone wyniki
Znaleziono: 36 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Zarządzanie międzypokoleniowe w obszarze zaangażowania pracowników - Bogusława Ziółkowska

Zarządzanie międzypokoleniowe w obszarze zaangażowania pracowników

Zarządzanie zespołami pracowniczymi w układzie międzypokoleniowym jest aktualnym i bardzo ważnym zagadnieniem w kierowaniu nowoczesnymi przedsiębiorstwami. Zarządzanie międzypokoleniowe dotyczy os&...
eBook (pdf)
29,67 zł 32,97 zł
Do koszyka
Uwarunkowania akceptacji technologii RPA w automatyzacji procesów biznesowych małych i średnich przedsiębiorstw - Paula Pypłacz

Uwarunkowania akceptacji technologii RPA w automatyzacji procesów biznesowych małych i średnich przedsiębiorstw

W ciągu kilku ostatnich lat na rynku upowszechniła się technologia związana z użyciem tzw. robotów softwarowych (Robotic Process Automation – RPA), czyli specjalistycznego oprogramowan...
eBook (pdf)
49,46 zł 54,95 zł
Do koszyka
ZARZĄDZANIE W DYNAMICZNYM ŚRODOWISKU BIZNESOWYM. WYZWANIA I STRATEGIE DLA ORGANIZACJI

ZARZĄDZANIE W DYNAMICZNYM ŚRODOWISKU BIZNESOWYM. WYZWANIA I STRATEGIE DLA ORGANIZACJI

Redakcja: Agnieszka Puto
Monografia pod red. Agnieszki Puto „Zarządzanie w dynamicznym środowisku biznesowym: wyzwania i strategie dla organizacji” jest rezultatem wysiłku i zaangażowania Autorów, kt&oac...
eBook (pdf)
12,86 zł 14,29 zł
Do koszyka
Otoczenie współczesnych organizacji – szanse i wyzwania nowej normalności gospodarczej

Otoczenie współczesnych organizacji – szanse i wyzwania nowej normalności gospodarczej

Redakcja: Agnieszka Puto
„Nowa normalność gospodarcza” to termin używany do opisania środowiska gospodarczego i społecznego po pandemii COVID-19, w którym wszystkie aspekty życia społecznego, gospodarcze...
eBook (pdf)
13,52 zł 15,02 zł
Do koszyka
Zrównoważony rozwój w zarządzaniu

Zrównoważony rozwój w zarządzaniu

Monografię charakteryzuje wielowątkowość treści. Poszczególne rozdziały zostały przygotowane przez naukowców reprezentujących różne obszary badań, co pozwala na szeroki ogląd p...
eBook (pdf)
20,51 zł 22,79 zł
Do koszyka
Środowisko naturalne w strategiach przedsiębiorstw. Perspektywa interesariuszy - Oksana Seroka-Stolka

Środowisko naturalne w strategiach przedsiębiorstw. Perspektywa interesariuszy

Strategia zorientowana na ochronę środowiska jest integralną częścią społecznej odpowiedzialności biznesu i przyciąga zainteresowanie ze strony naukowców oraz praktyków, jednak właści...
eBook (pdf)
12,18 zł 13,53 zł
Do koszyka
Podstawy rachunkowości. Wyd. 4 - Jolanta Chluska

Podstawy rachunkowości. Wyd. 4

W podręczniku przedstawiono podstawowe, wstępne zagadnienia rachunkowości przedsiębiorstw. Wskazano w nim istotę i znaczenie rachunkowości w jednostkach gospodarczych. Opracowanie ma charakter komp...
eBook (pdf)
18,32 zł 20,36 zł
Do koszyka
Prawo podatkowe w teorii i w biznesie - Tomasz Odzimek

Prawo podatkowe w teorii i w biznesie

Pojęciem głównym, wokół którego rozgrywa się funkcjonowanie biznesu, jest podatek i całokształt przepisów prawnych, które określają, czym jest podatek, jak jest k...
eBook (pdf)
14,28 zł 15,87 zł
Do koszyka
Rachunkowość finansowa. Wydanie trzecie uzupełnione i poprawione

Rachunkowość finansowa. Wydanie trzecie uzupełnione i poprawione

Redakcja: Jolanta Chluska
Podręcznik akademicki przybliża podstawowe zagadnienia rachunkowości finansowej, których poznanie stanowi niezbędny warunek zrozumienia zasad prowadzenia rachunkowości w przedsiębiorstwie i ...
eBook (pdf)
35,18 zł 39,09 zł
Do koszyka
Przedsiębiorstwo w nowej rzeczywistości gospodarczej. Relacje-zmiany-strategie

Przedsiębiorstwo w nowej rzeczywistości gospodarczej. Relacje-zmiany-strategie

Dynamika i złożoność zmian związanych z rozprzestrzenianiem się koronawirusa SARS-CoV-2 i wywoływanej przez niego choroby COVID-19 przyczyniły się do zmiany perspektyw poznawczych i priorytet&oacut...
eBook (pdf)
13,64 zł 15,15 zł
Do koszyka
Przedsiębiorca społecznie odpowiedzialny – motywy i strategie działania w dobie pandemii COVID-19 - Katarzyna Olejniczak-Szuster

Przedsiębiorca społecznie odpowiedzialny – motywy i strategie działania w dobie pandemii COVID-19

Przedstawione w monografii zagadnienia odnoszące się do działań przedsiębiorcy społecznie odpowiedzialnego ukazują prospołeczne postawy przedsiębiorców w dobie pandemii COVID-19. W publikacj...
eBook (pdf)
12,44 zł 13,82 zł
Do koszyka
Wyzwania i perspektywy zarządzania przedsiębiorstwami w nowej rzeczywistości gospodarczej

Wyzwania i perspektywy zarządzania przedsiębiorstwami w nowej rzeczywistości gospodarczej

Czas pandemii zmienił warunki funkcjonowania organizacji, ale nie pozbawił ich siły i możliwości rozwoju. Sytuacja ta jest zauważalna na poziomie globalnym, europejskim i krajowym. Dynamika otaczaj...
eBook (pdf)
10,03 zł 11,14 zł
Do koszyka
Procesy budżetowania a strategie miast na prawach powiatu województwa śląskiego - Marta Szczepańczyk

Procesy budżetowania a strategie miast na prawach powiatu województwa śląskiego

Sukcesywny rozwój zarządzania publicznego powoduje, że coraz większego znaczenia nabiera koncepcja zarządzania strategicznego. Jej ewolucja na nowo ukształtowała przebieg procesu zarządzania...
eBook (pdf)
18,44 zł 20,49 zł
Do koszyka
Bezpieczeństwo pracy w zarządzaniu przedsiębiorstwami z uwzględnieniem czasu pandemii SARS-COV-2 - Bogna Konodyba-Rorat

Bezpieczeństwo pracy w zarządzaniu przedsiębiorstwami z uwzględnieniem czasu pandemii SARS-COV-2

W każdej prowadzonej działalności, bez względu na jej charakter, formę czy zakres, istnieje ryzyko narażenia człowieka na czynniki szkodliwe, uciążliwe lub niebezpieczne w środowisku pracy. Niestet...
eBook (pdf)
18,29 zł 20,32 zł
Do koszyka
Marketing kreatywny - sztuka czy manipulacja?

Marketing kreatywny - sztuka czy manipulacja?

Oddajemy w Państwa ręce podręcznik traktujący o trudnej sztuce marketingu. Przede wszystkim dlatego, że marketing cały czas ewoluuje. Przyczyniają się do tego zmiany zachodzące w zachowaniach odbio...
eBook (pdf)
13,82 zł 15,36 zł
Do koszyka
Zarządzanie ryzykiem w systemach logistycznych - Natalia Sobala

Zarządzanie ryzykiem w systemach logistycznych

Przedsiębiorstwo jest w całości obszarem występowania ryzyka, stąd tak istotne jest zrozumienie terminu „ryzyko”. Ryzyko w systemie logistycznym wynika z braku kompletnych i pewnych inf...
eBook (pdf)
12,56 zł 13,95 zł
Do koszyka
Wyzwania dla nauki i praktyki w zakresie zarządzania i jakości w przemyśle piwowarskim. Przedsiębiorczość rzemieślnicza - Piotr Tomski

Wyzwania dla nauki i praktyki w zakresie zarządzania i jakości w przemyśle piwowarskim. Przedsiębiorczość rzemieślnicza

Autor: Piotr Tomski
Monografia stanowi część cyklu prac poświęconych wyzwaniom w obszarze nauki i praktyki zarządzania oraz jakości w przemyśle piwowarskim, ze szczególnym uwzględnieniem sektora piwowarstwa rze...
eBook (pdf)
10,74 zł 11,93 zł
Do koszyka
Budowanie marki w wirtualnych społecznościach. Wybrane przykłady z branży gier wideo - Maciej D. Sobociński

Budowanie marki w wirtualnych społecznościach. Wybrane przykłady z branży gier wideo

Wirtualne społeczności stanowią istotny element w branży gier wideo, a te, same w sobie, mogą stanowić dla nich „platformę”. Na przestrzeni lat znaczenie wirtualnych społeczności w bran...
eBook (pdf)
13,31 zł 14,79 zł
Do koszyka
Rola satysfakcji klienta w kształtowaniu i poziomowaniu jakości usług - Manuela Ingaldi

Rola satysfakcji klienta w kształtowaniu i poziomowaniu jakości usług

Autorka monografii zdecydowała się podejść do tematyki w nowatorski sposób, szczególnie jeśli chodzi o tytuł i zakres publikacji. Dlatego użyła dwóch bardzo specyficznych sł&oa...
eBook (pdf)
32,63 zł 36,25 zł
Do koszyka
Uwarunkowania współpracy z klientem w procesach sprzedażowych - Anna Zelga-Szmidla

Uwarunkowania współpracy z klientem w procesach sprzedażowych

Monografia dotyczy zagadnień sprzedaży, zarządzania sprzedażą, budowania więzi z klientami; obejmuje temat sprzedaży w ujęciu procesu jako podstawowej kwestii w działalności przedsiębiorstwa. Wdroż...
eBook (pdf)
10,54 zł 11,71 zł
Do koszyka
Znaleziono: 36 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20