0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Znaleziono: 80 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Trafność
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Trafność
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Bankowość emocjonalna - Ewa Miklaszewska

Bankowość emocjonalna

Wydawca: Poltext
Technologia budzi emocje. Dobrym przykładem jest AI (artificial intelligence), która od lat jest bodźcem do tworzenia literatury czy filmów z gatunku science fiction. Wykorzystanie AI...
49,41 zł 54,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Bankowość w gospodarce cyfrowej - Anna Szelągowska

Bankowość w gospodarce cyfrowej

Wydawca: Poltext
Najnowsze i uaktualnione wydanie popularnego, znanego od lat, powszechnie wykorzystywanego przez wykładowców i studentów uczelni o profilu ekonomiczno-finansowym podręcznika bankowośc...
58,41 zł 64,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Biznes w świecie mobile - Małgorzata Rycharska

Biznes w świecie mobile

Jak zaprojektować, wykonać i wypromować aplikację mobilną

Wydawca: Poltext
Nowe technologie / BiznesZastanawiasz się jak i dlaczego technologie mobilne mogą wesprzeć prowadzenie biznesu?Jakie są najnowsze trendy?Jak wymyślić aplikację odpowiadającą na po...
26,91 zł 29,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Blockchain jako innowacja systemowa - Włodzimierz Szpringer

Blockchain jako innowacja systemowa

Wydawca: Poltext
Technologia rozproszonego rejestru (blockchain) to jedna z największych innowacji w gospodarce cyfrowej. Oznacza przekształcenie „internetu informacji” w „internet wartości”...
49,41 zł 54,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Czy kultura ma znaczenie? - Tomasz Olejniczak

Czy kultura ma znaczenie?

ZZL w japońskich fabrykach w Polsce

Wydawca: Poltext
Od lat 50. XX wieku japońskie przedsiębiorstwa produkcyjne i stosowane w nich metody zarządzania były źródłem fascynacji badaczy zarządzania, a w latach późniejszych – zazdrości...
37,71 zł 41,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Datafikacja. Gospodarka oparta na danych. Konkurencja a regulacja. - Włodzimierz Szpringer

Datafikacja. Gospodarka oparta na danych. Konkurencja a regulacja.

Wydawca: Poltext
Gospodarka cyfrowa – to gospodarka oparta na danych (datafikacja – danetyzacja). Rodzi się w związku z tym wiele pytań: czy można mówić o własności danych, czy raczej o problemie...
71,91 zł 79,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Doskonałe Public Relations. Teorie, kontrowersje, debaty - Jacek Barlik

Doskonałe Public Relations. Teorie, kontrowersje, debaty

Autor: Jacek Barlik
Wydawca: Poltext
Monografia omawia popularną i niezwykle wpływową w dziedzinie PR teorię doskonałego public relations Jamesa Gruniga. Autor stawia sobie trzy główne cele:• eksploracyjne – sł...
44,91 zł 49,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
E-gatunki - Wiesław Godzic

E-gatunki

eBook (epub, mobi, pdf)
35,91 zł 39,90 zł
Do koszyka
E-gatunki - Wiesław Godzic

E-gatunki

Wydawca: Poltext
Powstanie nowych mediów, a zwłaszcza tzw. nowych nowych mediów całkowicie zmienia podejście do kwestii kwalifikacji gatunkowych obecnych w nich przekazów. „Nowe nowe medi...
35,91 zł 39,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
E-MARKETING. Planowanie, narzędzia, praktyka - Grzegorz Mazurek

E-MARKETING. Planowanie, narzędzia, praktyka

Wydawca: Poltext
Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako wykorzystanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od ...
53,91 zł 59,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Eksport w przedsiębiorstwie - Wojciech Budzyński

Eksport w przedsiębiorstwie

Wydawca: Poltext
Książka przedstawia pełny cykl działań związanych z przygotowaniem przedsiębiorstwa do prowadzenia eksportu, wyborem strategii wejścia na rynki zagraniczne, analizą tych rynków, tworzeniem s...
31,41 zł 34,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Email marketing - Ewelina Koch

Email marketing

Komunikuj, angażuj, buduj lojalność

Autor: Ewelina Koch
Wydawca: Poltext
To już trzecia książka w serii „Twoja firma widoczna w internecie”, omawiającej najnowsze trendy oraz metody działania firm w internecie. Te nieduże i pełne konkretnej wiedzy publikacje...
26,91 zł 29,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Implementacja strategii zarządzania w przedsiębiorstwie. Ujęcie systemowe - Gracjana Noga

Implementacja strategii zarządzania w przedsiębiorstwie. Ujęcie systemowe

Autor: Gracjana Noga
Wydawca: Poltext
ZARZĄDZANIEWspółczesne firmy funkcjonują w skomplikowanych i dynamicznie zmieniających się warunkach, co utrudnia zarządzającym nie tylko przygotowanie dobrej strategii, lecz także sku...
40,41 zł 44,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Innowacyjny produkt finansowy wspierający rozwój gospodarki mieszkaniowej w Polsce - Ewelina Pawłowska-Szawara

Innowacyjny produkt finansowy wspierający rozwój gospodarki mieszkaniowej w Polsce

Wydawca: Poltext
Zaspokojenie potrzeb mieszkaniowych oraz poprawa warunków mieszkaniowych rodzin w Polsce, w tym w szczególności rodzin wielodzietnych, stanowi jedno z największych wyzwań społecznych ...
35,91 zł 39,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Inwestycyjny wymiar konsumpcji

Inwestycyjny wymiar konsumpcji

Wydawca: Poltext
Do niedawna ekonomia zajmowała się konsumpcją głównie jako efektem procesu produkcji, służącym zaspokajaniu potrzeb człowieka. Takie traktowanie konsumpcji zmienia się: obecnie coraz częście...
40,41 zł 44,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Islandia: wybrane współczesne wyzwania gospodarcze - Aliaksandra Navasiad

Islandia: wybrane współczesne wyzwania gospodarcze

Wydawca: Poltext
Islandia to nie tylko piękno natury, turystyka, rybołówstwo i przemysł rybny, ale przede wszystkim ciekawy przykład kraju, który w krótkim czasie nadrobił wielowiekowe op&oacut...
35,91 zł 39,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Key Account Management. Przygotowanie do negocjacji - Krzysztof Kałucki

Key Account Management. Przygotowanie do negocjacji

Wydawca: Poltext
Podjęcie decyzji o współpracy z kluczowymi klientami (ich wybór jest zazwyczaj konsekwencją strategii przedsiębiorstwa) to działanie perspektywiczne na wiele lat. Podstawą wspó...
53,91 zł 59,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Komunikacja między radą nadzorczą a zarządem w polskich spółkach giełdowych - Michał Rogatko

Komunikacja między radą nadzorczą a zarządem w polskich spółkach giełdowych

Wydawca: Poltext
Monografia poświęcona jest komunikacji pomiędzy radą nadzorczą a zarządem w polskich spółkach giełdowych, przedstawionej z perspektywy członków rad nadzorczych. Komunikacja jest istot...
53,91 zł 59,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Koncepcja preferencyjnego kredytu w zaspokajaniu potrzeb mieszkaniowych beneficjentów świadczenia Rodzina 500+ - Ewelina Pawłowska-Szawara

Koncepcja preferencyjnego kredytu w zaspokajaniu potrzeb mieszkaniowych beneficjentów świadczenia Rodzina 500+

Wydawca: Poltext
Mieszkanie zaspokaja podstawowe potrzeby człowieka. Na rynku jednak jest dobrem luksusowym ze względu na wysoką barierę dostępności cenowej, uniemożliwiającą realizację potrzeb mieszkaniowych wielu...
38,61 zł 42,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Kreatywność w biznesie. Czego możemy się nauczyć od artystów? - Lechosław Garbarski

Kreatywność w biznesie. Czego możemy się nauczyć od artystów?

Wydawca: Poltext
Bardziej niż kiedykolwiek wcześniej od przedsiębiorców i menedżerów oczekuje się kreatywności i innowacyjności. A nawet więcej: bez tego nie osiąga się dzisiaj sukcesów w bizne...
44,91 zł 49,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Kredyt kupiecki. Ryzyko i sposoby jego ograniczania - Agata Sierpińska-Sawicz

Kredyt kupiecki. Ryzyko i sposoby jego ograniczania

Wydawca: Poltext
W warunkach kryzysu gospodarczego kondycja finansowa wielu przedsiębiorstw znacznie pogorszy się w związku ze wzrostem ryzyka w obrocie gospodarczym, wzrostem bezrobocia i ograniczonym popytem na p...
49,41 zł 54,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Znaleziono: 80 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Trafność
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Trafność
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20