0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

PORADNIKI I PODRĘCZNIKI BIZNESOWE

Pokaż listę kategorii
Zawęź wyniki
Znaleziono: 17 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Siła pozytywnego Nie - William Ury

Siła pozytywnego Nie

Jak przez Nie dotrzeć do Tak

Autor: William Ury
Wydawca: Rebis
W dzisiejszym świecie pełnym stresów i konieczności dokonywania nieustannych wyborów presja, by ustępować i mówić „Tak” cały czas rośnie. Efektem tego są stres, prz...
Niedostępny
Zobacz więcej
Wszystko, co powinieneś wiedzieć o PR - Outlet - Anthony Davis

Wszystko, co powinieneś wiedzieć o...

Książka (twarda)
OUTLET
Niedostępny
Wszystko, co powinieneś wiedzieć o PR - Outlet - Anthony Davis

Wszystko, co powinieneś wiedzieć o PR - Outlet

Odpowiedzi na 500 najważniejszych pytań

Autor: Anthony Davis
Wydawca: Rebis
Public relations jest coraz bardziej popularne i choć skrót PR kojarzy się z zakłamaniem, korupcją czy pozorowanymi działaniami, mającymi na celu ochronę interesów jednostki bądź firm...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Mentoring w działaniu - Outlet - David Clutterbuck

Mentoring w działaniu - Outlet

Przewodnik praktyczny

Wydawca: Rebis
Sięgnij po tę książkę, jeśli twoje życie zawodowe nie wygląda tak, jak byś chciał.Istnieje wiele sposobów na zmianę kierunku rozwoju kariery, ale mentoring wydaje się jednym z na...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Jak myślą klienci - Outlet - Gerald Zaltman

Jak myślą klienci - Outlet

Książka (twarda)
OUTLET
Niedostępny
Jak myślą klienci - Outlet - Gerald Zaltman

Jak myślą klienci - Outlet

Wydawca: Rebis
Profesor Gerald Zaltman odsłania mechanizmy myślenia konsumenta w dynamicznie zmieniającym się świecie. Sugeruje, że współczesny marketing nie nadąża za postępem techniki i zmianami społeczn...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Jak myślą klienci - Gerald Zaltman

Jak myślą klienci

Książka (twarda)
Niedostępny
Jak myślą klienci - Gerald Zaltman

Jak myślą klienci

Wydawca: Rebis
Profesor Gerald Zaltman odsłania mechanizmy myślenia konsumenta w dynamicznie zmieniającym się świecie. Sugeruje, że współczesny marketing nie nadąża za postępem techniki i zmianami społeczn...
Niedostępny
Zobacz więcej
Syndrom samca alfa - Outlet - Eddie Erlandson

Syndrom samca alfa - Outlet

Jak go wykorzystać w biznesie

Wydawca: Rebis
Świat biznesu pełen jest samców alfa, urodzonych szefów tworzących wizerunek i sukces swojej firmy, nierzadko jednak kosztem pracowników. Książka wybitnych znawców temat...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Syndrom samca alfa - Eddie Erlandson

Syndrom samca alfa

Jak go wykorzystać w biznesie

Wydawca: Rebis
Świat biznesu pełen jest samców alfa, urodzonych szefów tworzących wizerunek i sukces swojej firmy, nierzadko jednak kosztem pracowników. Książka wybitnych znawców temat...
Niedostępny
Zobacz więcej
Emocjonomika - Outlet - Dan Hill

Emocjonomika - Outlet, Wykorzystan...

Książka (twarda)
OUTLET
Niedostępny
Emocjonomika - Outlet - Dan Hill

Emocjonomika - Outlet

Wykorzystanie emocji a sukces w biznesie

Autor: Dan Hill
Wydawca: Rebis
Osiemdziesiąt procent decyzji podejmujemy pod wpływem emocji - wykazały to najnowsze badania z dziedziny neurologii i funkcjonowania mózgu.Emocjonomika uczy postrzegać emocje w ...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Emocjonomika - Dan Hill

Emocjonomika, Wykorzystanie emocji...

Książka (twarda)
Niedostępny
Emocjonomika - Dan Hill

Emocjonomika

Wykorzystanie emocji a sukces w biznesie

Autor: Dan Hill
Wydawca: Rebis
Osiemdziesiąt procent decyzji podejmujemy pod wpływem emocji - wykazały to najnowsze badania z dziedziny neurologii i funkcjonowania mózgu.Emocjonomika uczy postrzegać emocje w ...
Niedostępny
Zobacz więcej
Czym jest marketing - Outlet - Silk Alvin J.

Czym jest marketing - Outlet

Książka (twarda)
OUTLET
Niedostępny
Czym jest marketing - Outlet - Silk Alvin J.

Czym jest marketing - Outlet

Autor: Silk Alvin J.
Wydawca: Rebis
Książka ta umożliwia pogłębianie wiedzy i umiejętności w zakresie marketingu i została skonstruowana tak jak kurs marketingu na pierwszym roku studiów MBA w Harvard Business School. Jej auto...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Czym jest marketing - Silk Alvin J.

Czym jest marketing

Książka (twarda)
Niedostępny
Czym jest marketing - Silk Alvin J.

Czym jest marketing

Autor: Silk Alvin J.
Wydawca: Rebis
Książka ta umożliwia pogłębianie wiedzy i umiejętności w zakresie marketingu i została skonstruowana tak jak kurs marketingu na pierwszym roku studiów MBA w Harvard Business School. Jej auto...
Niedostępny
Zobacz więcej
Metafora w marketingu - Outlet - Gerald Zaltman

Metafora w marketingu - Outlet

Jak przeniknąć umysły klientów dzięki metaforom głębokim

Wydawca: Rebis
Dlaczego kampanie reklamowe nowych produktów często kończą się fiaskiem? Dlaczego konsumenci uważają, że firmy nie rozumieją ich potrzeb? Kluczem do rozwiązania problemów marketingowy...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Metafora w marketingu - Gerald Zaltman

Metafora w marketingu

Jak przeniknąć umysły klientów dzięki metaforom głębokim

Wydawca: Rebis
Dlaczego kampanie reklamowe nowych produktów często kończą się fiaskiem? Dlaczego konsumenci uważają, że firmy nie rozumieją ich potrzeb? Kluczem do rozwiązania problemów marketingowy...
Niedostępny
Zobacz więcej
Zrób to od razu - Kerry Gleeson

Zrób to od razu

Program osobistej efektywności PEP The Personal Efficiency Program

Autor: Kerry Gleeson
Wydawca: Rebis
Dzięki książce "Zrób to od razu. Program Osobistej Efektywności" ludzie na całym świecie pracują sprawniej i nadają tempa swojej karierze. Teraz przyszła twoja kolej: dowiedz się, ...
Niedostępny
Zobacz więcej
Zasady strategii - Outlet - Michael Cusumano

Zasady strategii - Outlet

Pięć ponadczasowych lekcji. Bill Gates, Andy Grove i Steve Jobs.

Wydawca: Rebis
Poznaj metody działania najlepszych – Billa Gatesa, Andy’ego Grove’a i Steve’a Jobsa – i zostań rekinem biznesu.Pomiędzy rokiem 1968 a 1976 powstały trzy firmy &...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Budowanie zespołu - Deborah Harrington-Mackin

Budowanie zespołu

Zestaw narzędzi

Wydawca: Rebis
Budowanie zespołu: zestaw narzędzi zawiera całość wiedzy potrzebnej, by wydobyć z twoich zespołów to, co najlepsze.Sukces firm zasadza się na pracy zespołowej, a umiejętność zarządzani...
Niedostępny
Zobacz więcej
Same słuszne decyzje - Luda Kopeikina

Same słuszne decyzje

Jak podejmować trudne decyzje z absolutna pewnością

Wydawca: Rebis
Trzymasz książkę, ważysz ją w ręku, podobnie jak każdego dnia ważysz dziesiątki trudnych decyzji. Doświadczenie ponad setki amerykańskich dyrektorów generalnych pokazuje, że właściwe rozwiąz...
Niedostępny
Zobacz więcej
Znaleziono: 17 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20