0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Darmowa dostawa »

Metafora w marketingu

(Twarda)

Jak przeniknąć umysły klientów dzięki metaforom głębokim

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Metafora w marketingu

Dlaczego kampanie reklamowe nowych produktów często kończą się fiaskiem? Dlaczego konsumenci uważają, że firmy nie rozumieją ich potrzeb? Kluczem do rozwiązania problemów marketingowych jest poznanie uczuć i myśli klientów. Metafora w marketingu to przełomowa praca, która wyjaśnia uniwersalne motywy ludzkich zachowań. Autorzy, na podstawie badań tysięcy respondentów, wyróżnili siedem metafor, które rządzą tym, co ludzie słyszą, mówią, myślą i robią. Zrozumienie tych mechanizmów pozwala opracowywać nowe produkty, realizować innowacyjne projekty, a także uatrakcyjniać procesy sprzedaży i zakupu.

„Kamień milowy na miarę prac C. Junga o archetypach i N. Chomsky’ego z zakresu językoznawstwa. Oto książka, która na zawsze odmieni nasze wyobrażenia na temat czynników wpływających na zachowanie konsumentów”.
/Philip Kotler, autor bestsellerowego Marketingu/

“Ta znakomita książka stanowi kolejny krok na drodze do głębszego myślenia, do którego powinni dążyć wszyscy zainteresowani skuteczną komunikacją w każdej sferze życia – w marketingu, zarządzaniu pracownikami czy w osobistych związkach”.
/Tadeusz Żórawski, prezes Universal McCann Polska/

Gerald Zaltman, autor bestsellera Jak myślą klienci (REBIS 2008), jest profesorem zarządzania w Harvard Business School i współzałożycielem firmy badawczo-konsultingowej Olson Zaltman Associates. Pisuje m.in. do „New York Timesa”, „Time’a”, „Fortune” i „Forbesa”. Pracuje jako konsultant korporacji na całym świecie, jest laureatem nagród za wkład w rozwój teorii i praktyki marketingu.

Lindsay Zaltman jest dyrektorem zarządzającym w Olson Zaltman Associates. Ma bogate doświadczenie w dziedzinie reklamy i komunikacji marketingowej. Zajmował się klientami z branży technologicznej, sektora finansowego, energetycznego i rynku sztuki. Obecnie współpracuje z firmami z rankingu “Fortune 500”.

  • Kategorie:
    1. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788375103182
  • EAN: 9788375103182
  • Liczba stron: 212
  • Wymiary: 15.5x23.0cm
  • Waga: 0.51kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

43,68 zł 59,90 zł
Do koszyka

Marketing w przedsiębiorstwie ujęcie operacyjne

Książka składa się z sześciu rozdziałów.Rozdział pierwszy pokrótce objaśnia genezę, istotę oraz społeczną i gospodarczą rolę marketingu. W szczególności zwrócono w nim uwagę na przesłanki ukształtowania się wsp&o...
30,98 zł 49,00 zł
Do koszyka

Praktyczny marketing miast i regionów

„Promocja jest tylko jednym z elementów marketingu, a nie całym marketingiem” – to zdanie najlepiej charakteryzuje zawartość książki dr. Jacka Pogorzelskiego poświęconej marketingowi miejsc. Dotychczas wielu autorów ksią...
59,45 zł 75,00 zł
Do koszyka

Etyczne standardy marketingu farmaceutycznego

Od kilku lat obserwujemy w Polsce znaczne nasilenie akcji marketingowych firm farmaceutycznych, co odpowiada ciągłemu wzrostowi sprzedawanych medykamentów na naszym rynku. Wiele dyskusji wzbudzają zwłaszcza akcje promocyjne skierowane do lekarzy...
38,84 zł 49,00 zł
Do koszyka

Marketing relacji Teoria i praktyka

Książka została zaprojektowana jako swoisty przewodnik dla marketerów w zakresie problematyki kształtowania trwałych relacji z klientem. Spośród jej możliwych obszarów zastosowań praktycznych wypada wymienić m.in. badania skuteczno...
38,98 zł 44,90 zł
Do koszyka

The Best Practice of Marketing Management in Polish and International Enterprises

Książka stanowi prezentację teoretycznych założeń dobrych i najlepszych praktyk zarządzania marketingowego oraz przykładów ich implementacji w biznesie. Dobrane przykłady stanowią ilustrację aktualnych wyzwań, jakie stoją przed organizacjami pol...
44,99 zł 61,99 zł
Do koszyka

Praktyki ambush marketingu jako wyzwanie dla współczesnych organizatorów i sponsorów wielkich imprez sportowych

Książka jest refleksją teoretyczną oraz empiryczną nad zagadnieniem ambush marketingu podczas wielkich imprez sportowych. Stanowi pierwszą w literaturze polskiej próbę kompleksowego ujęcia ambush marketingu z perspektywy naukowej. Obejmuje kompe...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!