0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Emocjonomika

(Twarda)

Wykorzystanie emocji a sukces w biznesie

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Emocjonomika

Osiemdziesiąt procent decyzji podejmujemy pod wpływem emocji - wykazały to najnowsze badania z dziedziny neurologii i funkcjonowania mózgu.

Emocjonomika uczy postrzegać emocje w kategoriach możliwości biznesowych: w obecnych warunkach zaostrzającej się konkurencji rynkowej, wobec setek podobnych produktów, emocje mogą wywierać istotny wpływ na decyzje klientów. Autor odwołuje się do obserwacji mimiki twarzy – najskuteczniejszej metody pomiaru i analizowania reakcji emocjonalnych. Pokazuje też, jak wykorzystywać emocje w poszczególnych działaniach biznesowych – budowaniu marki, projektowaniu produktów, reklamie, sprzedaży, obsłudze klientów i zarządzaniu pracownikami.

„Książka Dana Hilla to objawienie”.
Philip Kotler, autor Marketingu
„Emocjonomika uczy, jak budować więzi empatii z klientami, które zapewnią firmie rozwój w nadchodzących latach”.
Martin Lindstrom, autor książki Dziecko reklamy
„Emocjonomika jest świetnie napisana, gruntownie przemyślana i pełna niezwykle przekonujących sugestii. Wyjaśnia, w jaki sposób emocje biorą górę nad logiką, pokazuje, jak wykorzystywać emocje w budowaniu marki, strategii reklamy, sprzedaży i kontaktów z klientami. Nie zwlekaj – kup ją, przeczytaj i wykorzystaj w praktyce, zanim zrobi to twoja konkurencja”.
Jeffrey Gitomer, autor Czerwonej książeczki sprzedawcy

Dan Hill jest założycielem i prezesem firmy konsultingowej Sensory Logic. Jest autorytetem w dziedzinie wpływu emocji na zachowanie konsumentów i pracowników oraz ekspertem w wykorzystaniu mimiki twarzy do analizy procesów decyzyjnych klientów. Często występuje jako mówca na konferencjach biznesowych na całym świecie i jest autorem książki Body of Truth: Leveraging What Consumers Can’t Or Won’t Say.

  • Kategorie:
    1. Psychologia »
    2. Psychologia osobowości
    1. Psychologia »
    2. Psychologia rozwoju człowieka
    1. Psychologia »
    2. Psychologia społeczna
    1. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788375103694
  • EAN: 9788375103694
  • Liczba stron: 416
  • Wymiary: 15.5x23.0cm
  • Waga: 0.82kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

29,20 zł 39,90 zł
Do koszyka

Osobowość wybitnych aktorów polskich

Twórca jako podmiot w badaniach psychologicznychWielowymiarowość sztuki aktorskiejBadania własne nad wybranymi aspektami osobowości uzdolnionych studentów aktorstwa i wybitnych aktorów polskich
27,16 zł 34,90 zł
Do koszyka

Twoje własne supermoce

Możesz więcej, niż sądzisz! Jesteśmy wychowywani w przekonaniu, że ogranicza nas to, kim jesteśmy. Joseph Murphy przekonuje, że prawda o nas samych jest inna i pokazuje, jak przyjąć zupełnie nową miarę swoich możliwości. Nie masz ograniczeń, pisze Mur...
27,24 zł 34,99 zł
Do koszyka

Nadzwyczajny sukces

Oto książka zawierająca proste techniki i strategie pomagające spełnić marzenia. Czy istnieją ludzie, którzy mimo trudnej przeszłości odnieśli sukces, zostali milionerami albo wielkimi przywódcami politycznymi? Oczywiście. Ich sekretem je...
58,65 zł 69,00 zł
Do koszyka

Filozofia cyberbezpieczeństwa

Filozofia cyberbezpieczeństwato ambitna i nowatorska próba spojrzenia na rozległą dziedzinę naukową z zupełnie nowej perspektywy. Dostępne są dziś na rynku setki książek, które skupiają się na aspektach technicznych ataków na systemy komputerowe lub an...
31,68 zł 45,00 zł
Do koszyka

Jak wydać i skutecznie wypromować książkę?

Napisałaś książkę i zastanawiasz się co dalej? Co zrobić, by trafiła na półki księgarni i do rąk czytelników? A może marzysz też o życiu z pisania? Właśnie dla Ciebie jest poradnik "Jak wydać i skutecznie wypromować książkę"
27,98 zł 39,90 zł
Do koszyka

Wybuchowy wzrost

Wyobraź sobie, jak mogłoby zmienić się twoje życie, gdyby stworzony przez ciebie produkt zyskiwał codziennie nieprawdopodobną liczbę 100 000 nowych użytkowników – i to bez wydawania ani grosza na reklamę. A co, jeśli inwestorzy zaczęliby w...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!