0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Znaleziono: 23 pozycje
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
- 15 %

Oskarżenie na zamówienie

Medialno-polityczny układ w przedstawianiu problematyki przestępczości zorganizowanej

Autor: Monika Gmurek
Wydawca: Mado
Autorka odsłania ten aspekt medializacji polityki, jakim jest swoista „spółka” mediów i polityków w instrumentalnym posługiwaniu się problematyką przestępczości zor...
29,87 zł 35,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 15 %

Nowe media w systemie komunikowania Polityka

Redaktor: Marek Jeziński
Wydawca: Adam Marszałek
Książka Nowe media w systemie komunikowania: polityka to zbiór studiów mających na cclu uchwycenie wciąż jeszcze nierozpoznanej do końca z naukowego punktu widzenia specyfiki fenomenu...
33,46 zł 39,20 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 15 %

Znani z mediów o mediach i nie tylko

Wydawca: Adam Marszałek
Z prawdziwą przyjemnością pragniemy oddać w Państwa ręce zbiór wywiadów przeprowadzonych w latach 2008–2011, które publikowane były na stronie serwisu iwiesz24 (www.iwies...
35,85 zł 42,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Ukraina radziecka w prasie polskiej w latach 1929-1939

Wydawca: Adam Marszałek
W latach 1929–1939 prasę polską interesowało całe spektrum zagadnień związanych bezpośrednio lub w sposób pośredni z Ukrainą Radziecką. Wymienić tu należy politykę narodowościową i wyz...
Niedostępny
Zobacz więcej

Demokratyczne przemiany polskich mediów w latach 1989-2009

Wydawca: Adam Marszałek
Artykuły i szkice zebrane w tym tomie mają wspólny przedmiot. Są nimi polskie media, ale także ich odbiorcy, obserwowani w ciągu pierwszych dwudziestu lat transformacji. Wszystkie teksty łąc...
Niedostępny
Zobacz więcej

Metafora pojęciowa i amalgamat w reklamie prasowej

Wydawca: Adam Marszałek
Niniejsza publikacja stanowi próbę dostrzeżenia oraz omówienia zjawiska metafory oraz amalgamatu pojęciowego w reklamie współczesnej. Autorka stawia sobie za cel ukazanie senso...
Niedostępny
Zobacz więcej

Nowe media i polityka

Internet, demokracja, kampanie wyborcze

Redaktor: Marek Jeziński
Wydawca: Adam Marszałek
Wpływ nowoczesnej technologii na procesy demokratyczneNowe media a apolityka. Nowe formy komunikowania w obszarze politykiMediatyzacja polityki, czyli obywatel widz kontra polityk-aktor...
Niedostępny
Zobacz więcej
- 15 %

Blog jako nowa forma komunikowania politycznego

na przykładzie blogów polityków Platformy Obywatelskiej 2004-2010

Wydawca: Adam Marszałek
Niniejsza książka stanowi próbę eksploracji zagadnienia blogów jako nowej formy komunikowania politycznego w Polsce. Na przykładzie prywatnych dzienników sieciowych członk&oacu...
Niedostępny
Zobacz więcej

Demokracja medialna Teoretyczna analiza problemu

Wydawca: Adam Marszałek
Demokrację medialną należy postrzegać w kategoriach szans i zagrożeń. Forma ta rodzi bowiem nowe możliwości partycypacji, socjalizacji politycznej, nowe formy dyskursu publicznego, jednak może takż...
Niedostępny
Zobacz więcej

Prawo, etyka czy rynek?

Zmiany w polskich mediach po 1989 roku

Wydawca: Adam Marszałek
Zamiarem redaktorów tomu było przygotowanie ciekawego zbioru opracowań, który wnikliwie analizowałby przemiany zachodzące na polskim rynku medialnym po 1989 roku. Rozważania te prowad...
Niedostępny
Zobacz więcej

Władza na dywaniku

Jak polskie media rozliczają polityków?

Wydawca: Adam Marszałek
Podstawowym celem niniejszej pracy było udzielenie odpowiedzi na pytanie o to, czy i jak polskie media dzierżą - wspomnianą za McQuailem - władzę symboliczną oraz w jaki sposób wypełniają po...
Niedostępny
Zobacz więcej

Praktyczne aspekty wolności wypowiedzi

Wydawca: Adam Marszałek
Podejmowane w książce problemy, odnoszące się do rozmaitych aspektów wolności wypowiedzi, mają nie tylko teoretyczne, ale i praktyczne znaczenie. Na książkę składają się artykuły opracowane ...
Niedostępny
Zobacz więcej

Polityka media manipulacja medialna

Przypadek Polski po 1989 roku

Wydawca: Adam Marszałek
Niniejsza praca prezentuje relacje, jakie wytworzyły się w obrębie systemu medialnego w kontekście funkcjonowania reżimu politycznego kształtującego się od 1989 roku. Budowanie nowej rzeczywistości...
Niedostępny
Zobacz więcej
- 15 %

Blog w perspektywie genologii multimedial

Redaktor: Szymon Gumienik
Wydawca: Adam Marszałek
„Praca M. Więckiewicz mieści się w szerokim nurcie badań nad nowymi mediami, ich specyfiką, sposobami oddziaływania i dokonującymi się dzięki nim przemianami cywilizacyjnymi. (...) Autorka an...
Niedostępny
Zobacz więcej

Demokracja w obliczu nowych mediów

Elektroniczna demokracja, wybory przez Internet, kampania w sieci

Wydawca: Adam Marszałek
Głównymi celami badań podjętych w niniejszej pracy są analiza wpływu nowych technologii na współczesną demokrację oraz krytyczna ocena konsekwencji wykorzystania ICT w przestrzeni pol...
Niedostępny
Zobacz więcej

Nowe media w systemie komunikowania

Edukacja i cyfryzacja

Redaktor: Marek Jeziński
Wydawca: Adam Marszałek
Zaprezentowane artykuły wychodzą naprzeciw coraz większemu zainteresowaniu i potrzebie systematyzacji wiedzy na temat multikulturowości. Wskazują, że coraz bardziej znaczącym aspektem edukacji staj...
Niedostępny
Zobacz więcej

Sztuki wizualne jako nośnik ideologii

Redaktor: Marcin Lisiecki
Wydawca: Adam Marszałek
Sztuki wizualne powoli stają się istotnym obszarem badań nauk społecznych. Spowodowane jest to tym, że obrazy stały się dominującym składnikiem kultury popularnej, a także ważnym narzędziem oddział...
Niedostępny
Zobacz więcej
- 45 %

Zarys aksjologii internetu - Outlet

Netykieta jako system norm i wartości sieci

Wydawca: Adam Marszałek
Książka Zarys aksjologii Internetu jest pierwszą tak obszerną i systematyczną analizą Internetu z punktu widzenia socjologii norm i wartości. Znaczna część życia społecznego na naszych oczach przen...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej

Zarys aksjologii internetu

Netykieta jako system norm i wartości sieci

Wydawca: Adam Marszałek
Książka Zarys aksjologii Internetu jest pierwszą tak obszerną i systematyczną analizą Internetu z punktu widzenia socjologii norm i wartości. Znaczna część życia społecznego na naszych oczach przen...
Niedostępny
Zobacz więcej

Systemy medialne państw Unii Europejskiej

Nowe kraje członkowskie

Wydawca: Adam Marszałek
W prezentowanej publikacji opisane są systemy medialne państw przyjętych w ostatnich latach do Unii Europejskiej(w ramach piątego i szóstego jej rozszerzenia) – Bułgarii, Chorwacji, Cy...
Niedostępny
Zobacz więcej
Znaleziono: 23 pozycje
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowaniaserwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetumożna zmienić ustawienia dotyczące cookies Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.