0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Znaleziono: 23 pozycje
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Ukraina radziecka w prasie polskiej w latach 1929-1939 - Olga Olszewska

Ukraina radziecka w prasie polskiej w latach 1929-1939

Wydawca: Adam Marszałek
W latach 1929–1939 prasę polską interesowało całe spektrum zagadnień związanych bezpośrednio lub w sposób pośredni z Ukrainą Radziecką. Wymienić tu należy politykę narodowościową i wyz...
Książka (miękka)
35,28 zł 39,20 zł
Niedostępny
Demokratyczne przemiany polskich mediów w latach 1989-2009

Demokratyczne przemiany polskich mediów w latach 1989-2009

Wydawca: Adam Marszałek
Artykuły i szkice zebrane w tym tomie mają wspólny przedmiot. Są nimi polskie media, ale także ich odbiorcy, obserwowani w ciągu pierwszych dwudziestu lat transformacji. Wszystkie teksty łąc...
Książka (miękka)
30,24 zł 33,60 zł
Niedostępny
Metafora pojęciowa i amalgamat w reklamie prasowej - Magdalena Grabowska

Metafora pojęciowa i amalgamat w reklamie prasowej

Wydawca: Adam Marszałek
Niniejsza publikacja stanowi próbę dostrzeżenia oraz omówienia zjawiska metafory oraz amalgamatu pojęciowego w reklamie współczesnej. Autorka stawia sobie za cel ukazanie senso...
Książka (miękka)
30,24 zł 33,60 zł
Niedostępny
Nowe media i polityka

Nowe media i polityka

Internet, demokracja, kampanie wyborcze
Redakcja: Marek Jeziński
Wydawca: Adam Marszałek
Wpływ nowoczesnej technologii na procesy demokratyczneNowe media a apolityka. Nowe formy komunikowania w obszarze politykiMediatyzacja polityki, czyli obywatel widz kontra polityk-aktor...
Książka (miękka)
34,02 zł 37,80 zł
Niedostępny
Blog jako nowa forma komunikowania politycznego - Karolina Burno

Blog jako nowa forma komunikowania politycznego

na przykładzie blogów polityków Platformy Obywatelskiej...
Wydawca: Adam Marszałek
Niniejsza książka stanowi próbę eksploracji zagadnienia blogów jako nowej formy komunikowania politycznego w Polsce. Na przykładzie prywatnych dzienników sieciowych członk&oacu...
Książka (miękka)
27,72 zł 30,80 zł
Niedostępny
Oskarżenie na zamówienie - Monika Gmurek

Oskarżenie na zamówienie

Medialno-polityczny układ w przedstawianiu problematyki...
Autor: Monika Gmurek
Wydawca: Mado
Autorka odsłania ten aspekt medializacji polityki, jakim jest swoista „spółka” mediów i polityków w instrumentalnym posługiwaniu się problematyką przestępczości zor...
Książka (miękka)
31,50 zł 35,00 zł
Niedostępny
Demokracja medialna Teoretyczna analiza problemu - Stanisław Michalczyk

Demokracja medialna Teoretyczna analiza problemu

Wydawca: Adam Marszałek
Demokrację medialną należy postrzegać w kategoriach szans i zagrożeń. Forma ta rodzi bowiem nowe możliwości partycypacji, socjalizacji politycznej, nowe formy dyskursu publicznego, jednak może takż...
Książka (miękka)
34,02 zł 37,80 zł
Niedostępny
Nowe media w systemie komunikowania Polityka

Nowe media w systemie komunikowania Polityka

Redakcja: Marek Jeziński
Wydawca: Adam Marszałek
Książka Nowe media w systemie komunikowania: polityka to zbiór studiów mających na cclu uchwycenie wciąż jeszcze nierozpoznanej do końca z naukowego punktu widzenia specyfiki fenomenu...
Książka (miękka)
35,28 zł 39,20 zł
Niedostępny
Prawo, etyka czy rynek?

Prawo, etyka czy rynek?

Zmiany w polskich mediach po 1989 roku
Wydawca: Adam Marszałek
Zamiarem redaktorów tomu było przygotowanie ciekawego zbioru opracowań, który wnikliwie analizowałby przemiany zachodzące na polskim rynku medialnym po 1989 roku. Rozważania te prowad...
Książka (miękka)
31,50 zł 35,00 zł
Niedostępny
Władza na dywaniku - Tomasz Gackowski

Władza na dywaniku

Jak polskie media rozliczają polityków?
Wydawca: Adam Marszałek
Podstawowym celem niniejszej pracy było udzielenie odpowiedzi na pytanie o to, czy i jak polskie media dzierżą - wspomnianą za McQuailem - władzę symboliczną oraz w jaki sposób wypełniają po...
Książka (miękka)
40,32 zł 44,80 zł
Niedostępny
Praktyczne aspekty wolności wypowiedzi

Praktyczne aspekty wolności wypowiedzi

Wydawca: Adam Marszałek
Podejmowane w książce problemy, odnoszące się do rozmaitych aspektów wolności wypowiedzi, mają nie tylko teoretyczne, ale i praktyczne znaczenie. Na książkę składają się artykuły opracowane ...
Książka (miękka)
44,10 zł 49,00 zł
Niedostępny
Polityka media manipulacja medialna - Aleksandra Seklecka

Polityka media manipulacja medialna

Przypadek Polski po 1989 roku
Wydawca: Adam Marszałek
Niniejsza praca prezentuje relacje, jakie wytworzyły się w obrębie systemu medialnego w kontekście funkcjonowania reżimu politycznego kształtującego się od 1989 roku. Budowanie nowej rzeczywistości...
Książka (miękka)
35,28 zł 39,20 zł
Niedostępny
Blog w perspektywie genologii multimedial - Marta Więckiewicz

Blog w perspektywie genologii multimedial

Redakcja: Szymon Gumienik
Wydawca: Adam Marszałek
„Praca M. Więckiewicz mieści się w szerokim nurcie badań nad nowymi mediami, ich specyfiką, sposobami oddziaływania i dokonującymi się dzięki nim przemianami cywilizacyjnymi. (...) Autorka an...
Książka (miękka)
35,28 zł 39,20 zł
Niedostępny
Demokracja w obliczu nowych mediów

Demokracja w obliczu nowych mediów

Elektroniczna demokracja, wybory przez Internet, kampan...
Wydawca: Adam Marszałek
Głównymi celami badań podjętych w niniejszej pracy są analiza wpływu nowych technologii na współczesną demokrację oraz krytyczna ocena konsekwencji wykorzystania ICT w przestrzeni pol...
Książka (miękka)
34,02 zł 37,80 zł
Niedostępny
Nowe media w systemie komunikowania

Nowe media w systemie komunikowania

Edukacja i cyfryzacja
Redakcja: Marek Jeziński
Wydawca: Adam Marszałek
Zaprezentowane artykuły wychodzą naprzeciw coraz większemu zainteresowaniu i potrzebie systematyzacji wiedzy na temat multikulturowości. Wskazują, że coraz bardziej znaczącym aspektem edukacji staj...
Książka (miękka)
35,28 zł 39,20 zł
Niedostępny
Sztuki wizualne jako nośnik ideologii

Sztuki wizualne jako nośnik ideologii

Redakcja: Marcin Lisiecki
Wydawca: Adam Marszałek
Sztuki wizualne powoli stają się istotnym obszarem badań nauk społecznych. Spowodowane jest to tym, że obrazy stały się dominującym składnikiem kultury popularnej, a także ważnym narzędziem oddział...
Książka (miękka)
37,80 zł 42,00 zł
Niedostępny
Zarys aksjologii internetu - Outlet - Pręgowski Michał Piotr - 40 %

Zarys aksjologii internetu - Outlet

Netykieta jako system norm i wartości sieci
Wydawca: Adam Marszałek
Książka Zarys aksjologii Internetu jest pierwszą tak obszerną i systematyczną analizą Internetu z punktu widzenia socjologii norm i wartości. Znaczna część życia społecznego na naszych oczach przen...
Książka (miękka)
OUTLET
22,68 zł 37,80 zł
Niedostępny
Zarys aksjologii internetu - Pręgowski Michał Piotr

Zarys aksjologii internetu

Netykieta jako system norm i wartości sieci
Wydawca: Adam Marszałek
Książka Zarys aksjologii Internetu jest pierwszą tak obszerną i systematyczną analizą Internetu z punktu widzenia socjologii norm i wartości. Znaczna część życia społecznego na naszych oczach przen...
Książka (miękka)
34,02 zł 37,80 zł
Niedostępny
Systemy medialne państw Unii Europejskiej

Systemy medialne państw Unii Europejskiej

Nowe kraje członkowskie
Wydawca: Adam Marszałek
W prezentowanej publikacji opisane są systemy medialne państw przyjętych w ostatnich latach do Unii Europejskiej(w ramach piątego i szóstego jej rozszerzenia) – Bułgarii, Chorwacji, Cy...
Książka (miękka)
41,58 zł 46,20 zł
Niedostępny
Walka na spoty po polsku - Wojciech Peszyński

Walka na spoty po polsku

Przypadek kampanii parlamentarnych z lat 2001-2007
Wydawca: Adam Marszałek
W swojej pracy Wojciech Peszyński podjął interesującą próbę charakterystyki i oceny działań reklamowych realizowanych przez polskie podmioty rywalizacji politycznej w trakcie parlamentarnych...
Książka (miękka)
35,60 zł 39,55 zł
Niedostępny
Znaleziono: 23 pozycje
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20