0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Metafora pojęciowa i amalgamat w reklamie prasowej (Miękka)

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Metafora pojęciowa i amalgamat w reklamie prasowej

Niniejsza publikacja stanowi próbę dostrzeżenia oraz omówienia zjawiska metafory oraz amalgamatu pojęciowego w reklamie współczesnej. Autorka stawia sobie za cel ukazanie sensotwórczej roli narzędzi pojęciowych typu metaforyzacja oraz amalgamacja w dyskursie reklamowym. Zastosowanie repertuaru narzędzi pojęciowych w przypadku komunikacji reklamowej umożliwia wydobycie niewidocznych gołym okiem znaczeń oraz wyobrażeń.

  • Kategorie:
    1. Socjologia
    1. Zarządzanie, marketing
    1. Literatura popularnonaukowa
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788377808313
  • EAN: 9788377808313
  • Liczba stron: 128
  • Wymiary: 16.0x22.5cm
  • Waga: 0.20kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).

Inni Klienci oglądali również

41,65 zł 49,00 zł
Do koszyka

Kreatywność w reklamie

Jak pisać teksty reklamowe? Jak doskonalić swe umiejętności? Jak zaplanować innowację, oryginalną i twórczą reklamę, która przyczyniłaby się do sukcesu kampanii reklamowej? To tylko wybrane zagadnienia, na które czytelnik znajdzie ...
88,38 zł 119,00 zł
Do koszyka

Polsko-angielsko-rosyjski słownik marketingu reklamy zarządzania

Polsko-angielsko-rosyjski słownik marketingu reklamy zarządzanie zawiera 30 000 polskich haseł i związków frazeologicznych z zakresu ekonomii, marketingu, mass mediów, reklamy, zarządzania przetłumaczonych na język angielski i rosyjski - ...
21,14 zł 29,90 zł
Niedostępny

Growth Hacker Marketing O przyszłości PR, marketingu i reklamy

Stwórz samoczynną maszynę marketingową! Dopasowanie produktu do rynku, czyli co jest potrzebne Twoim klientom Odpowiedni dobór narzędzi, czyli jak przekazać najważniejszy komunikat Odkrywanie zalet wirusow...
28,31 zł 39,00 zł
Niedostępny

Choroba jako metafora

Dwa słynne eseje, które weszły do kanonu humanistyki. Analizując źródła naukowe i utwory literackie od antyku po czasy współczesne (odwołując się choćby do Homera, Baudelaire'a, Manna, Joyce'a czy Audena) Susan Sontag rekonstruuje ...
22,87 zł 25,00 zł
Do koszyka

Egzamin zawodowy Technik organizacji reklamy AU.29 i AU.30 Testy i zadania z rozwiązaniami

Zbiór zadań został przygotowany z myślą o wszystkich, którzy będą przystępowali do egzaminu potwierdzającego kwalifikacje w zawodzie technik organizacji reklamy. Ma on na celu wspomaganie procesu edukacyjnego. Może być wykorzystywany zar&...
12,16 zł 14,90 zł
Do koszyka

Ochrona Własności Intelektualnej i prawo prasowe

Kolejne wydanie zbioru przepisów niezbędnych do kompleksowego zapoznania się ze współczesnym stanem prawnym w dziedzinie ochrony własności intelektualnej. Polecany zwłaszcza studentom. Na zawartość tomu składają się ustawy: o prawie autor...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowaniaserwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetumożna zmienić ustawienia dotyczące cookies Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.