0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

MEDIA POCZĄTKU XXI WIEKU

Znaleziono: 32 pozycje
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Gry w komunikacji - 27 %

Gry w komunikacji

Wydawca: Aspra
Tom 30. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.Grywalizacja czy democratainment to funkcjonując...
Książka (miękka)
28,62 zł 39,00 zł
Niedostępny
Internet w prezydenckich kampaniach wyborczych w USA w latach 2000-2012 - Monika Kożdoń-Dębecka

Internet w prezydenckich kampaniach wyborczych w USA w latach 2000-2012

Wydawca: Aspra
Temat podjęty przez autorkę ma nie tylko wymiar teoretyczny, ale także praktyczny, przydatny dla poszerzenia wiedzy specjalistów z zakresu teorii polityki, wywierania wpływu na zachowania po...
Książka (miękka)
43,12 zł 45,00 zł
Niedostępny
Media początku XXI wieku Pluralizm mediów, pluralizm w mediach

Media początku XXI wieku Pluralizm mediów, pluralizm w mediach

33
Wydawca: Aspra
Tom 33. serii „Media początku XXI wieku” wydawanej we współpracy z Wydziałem Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego.Pluralizm i wolność m...
Książka (miękka)
37,36 zł 39,00 zł
Niedostępny
Model zinstytucjonalizowanych działań lobbingowych firm telewizyjnych wobec instytucji Unii Europejskiej - Paweł Stępka

Model zinstytucjonalizowanych działań lobbingowych firm telewizyjnych wobec instytucji Unii Europejskiej

Wydawca: Aspra
W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się:Tom 1 - Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. SzurmińskiTom 2 - Etyka w po...
Książka (miękka)
40,24 zł 42,00 zł
Niedostępny
Obraz muzułmanów we Francji w tamtejszych tygodnikach opinii - Gajlewicz Korab Katarzyna

Obraz muzułmanów we Francji w tamtejszych tygodnikach opinii

Wydawca: Aspra
W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się:Tom 1 - Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. SzurmińskiTom 2 - Etyka w po...
Książka (miękka)
37,36 zł 39,00 zł
Niedostępny
Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu

Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu

Redakcja: Jerzy Olędzki
Wydawca: Aspra
Autorzy podjęli się trudnego zadania prezentacji aktualnej polskiej praktyki i teorii public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu. Porządkują istniejące definicje i idee we wszystkich ...
Książka (miękka)
48,60 zł 54,00 zł
Niedostępny
Mediamorfozy

Mediamorfozy

Redakcja: Tomasz Gackowski
Wydawca: Aspra
Tom 27. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego."Jeżeli ktoś stawia sobie pytanie, jakie bę...
Książka (miękka)
35,10 zł 39,00 zł
Niedostępny
Komunikowanie polityczne 2.0 - Łukasz Przybysz

Komunikowanie polityczne 2.0

Analiza amerykańskiej i polskiej kampanii prezydenckiej
Wydawca: Aspra
Tom 22. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej wspólnie z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego."Autora interesuje przede wszystkim to, jak budo...
Książka (miękka)
44,10 zł 49,00 zł
Niedostępny
Debata nad stanem wojennym w Polsce - Outlet - Kamila Kamińska - 40 %

Debata nad stanem wojennym w Polsce - Outlet

Publicystyka "Gazety Wyborczej", "Naszego Dziennika", "...
Wydawca: Aspra
Tom 18. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej wspólnie z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Jest to książka o jednej z ważniejszych polskich deb...
Książka (miękka)
OUTLET
29,40 zł 49,00 zł
Niedostępny
Debata nad stanem wojennym w Polsce - Kamila Kamińska

Debata nad stanem wojennym w Polsce

Publicystyka "Gazety Wyborczej", "Naszego Dziennika", "...
Wydawca: Aspra
Tom 18. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej wspólnie z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Jest to książka o jednej z ważniejszych polskich deb...
Książka (miękka)
49,00 zł
Niedostępny
Strukturalna budowa utworu - Małgorzata Stępień

Strukturalna budowa utworu

Dzieło literackie w filozofii, naukach humanistycznych,...
Wydawca: Aspra
Tom 15. serii „Media początku XXI wieku” wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.Przedmiotem rozważań, a zarazem spoiwem, łączą...
Książka (miękka)
56,52 zł 59,00 zł
Niedostępny
Aparat represji wobec inteligencji w latach 1945-1956 - Rafał Habielski - 19 %

Aparat represji wobec inteligencji w latach 1945-1956

Wydawca: Aspra
W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się:Tom 1 - Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. SzurmińskiTom 2 - Etyka w po...
Książka (miękka)
35,03 zł 43,00 zł
Niedostępny
Zawartość mediów

Zawartość mediów

czyli rozważania nad metodologią badań medioznawczych
Redakcja: Tomasz Gackowski
Wydawca: Aspra
W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się:Tom 1 - Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. SzurmińskiTom 2 - Etyka w po...
Książka (miękka)
30,60 zł 34,00 zł
Niedostępny
Quo vaditis?

Quo vaditis?

Interdyscyplinarne horyzonty nauk o mediach
Redakcja: Tomasz Gackowski
Wydawca: Aspra
Tom 17. serii „Media początku XXI wieku” wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.Książka „Quo vaditis? Interdyscyplinarne...
Książka (miękka)
43,12 zł 45,00 zł
Niedostępny
Międzykulturowe aspekty działalności mediów w epoce globalizacji

Międzykulturowe aspekty działalności mediów w epoce globalizacji

Wydawca: Aspra
Tom 24. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.Komunikowanie międzykulturowe rozumiane jako wza...
Książka (miękka)
35,10 zł 39,00 zł
Niedostępny
Kultury prosumpcji - Piotr Siuda

Kultury prosumpcji

O niemożności powstania globalnych i ponadpaństwowych s...
Autor: Piotr Siuda
Wydawca: Aspra
Tom 16. serii „Media początku XXI wieku” wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.U podstaw sformułowania problemu legła frustra...
Książka (miękka)
40,50 zł 45,00 zł
Niedostępny
Wizerunek organizacji Teoria i praktyka badania wizerunku uczelni Tom 13 - Alicja Waszkiewicz

Wizerunek organizacji Teoria i praktyka badania wizerunku uczelni Tom 13

13
Wydawca: Aspra
W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się:Tom 1 – Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. SzurmińskiTom 2 &ndash...
Książka (miękka)
40,50 zł 45,00 zł
Niedostępny
Narracje w życiu

Narracje w życiu

O grupie i o jednostce
Redakcja: Jacek Wasilewski
Wydawca: Aspra
Tom 29. Serii Media początku XXI wieku wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.Twórcy opiniowanej monografii podjęli się zadania zar...
Książka (miękka)
40,50 zł 45,00 zł
Niedostępny
Marketing polityczny a public relations - Outlet - 40 %

Marketing polityczny a public relations - Outlet

Różnice, podobieństwa, kontrowersje
Wydawca: Aspra
Tom 25. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego."Pomysł na przygotowanie publikacji o związ...
Książka (miękka)
OUTLET
21,00 zł 35,00 zł
Niedostępny
Metodologie badań medioznawczych

Metodologie badań medioznawczych

26
Redakcja: Tomasz Gackowski
Wydawca: Aspra
Publikacja mierzy się z metodologicznymi wymiarami dyscypliny naukowej jaka są nauki o mediach, stawiając sobie za cel określenie jej tożsamości metodologicznej oraz źródeł. Jest to zadanie ...
Książka (miękka)
35,10 zł 39,00 zł
Niedostępny
Znaleziono: 32 pozycje
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20