0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

MEDIA POCZĄTKU XXI WIEKU

Znaleziono: 29 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20

Internet w prezydenckich kampaniach wyborczych w USA w latach 2000-2012

Wydawca: Aspra
Temat podjęty przez autorkę ma nie tylko wymiar teoretyczny, ale także praktyczny, przydatny dla poszerzenia wiedzy specjalistów z zakresu teorii polityki, wywierania wpływu na zachowania po...
41,15 zł 45,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Media początku XXI wieku Pluralizm mediów, pluralizm w mediach

33

Wydawca: Aspra
Tom 33. serii „Media początku XXI wieku” wydawanej we współpracy z Wydziałem Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego.Pluralizm i wolność m...
35,67 zł 39,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Model zinstytucjonalizowanych działań lobbingowych firm telewizyjnych wobec instytucji Unii Europejskiej

Wydawca: Aspra
W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się:Tom 1 - Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. SzurmińskiTom 2 - Etyka w po...
38,41 zł 42,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Obraz muzułmanów we Francji w tamtejszych tygodnikach opinii

Wydawca: Aspra
W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się:Tom 1 - Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. SzurmińskiTom 2 - Etyka w po...
35,67 zł 39,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Mediamorfozy

Książka (miękka)
35,67 zł 39,00 zł
Do koszyka

Mediamorfozy

Redaktor: Tomasz Gackowski
Wydawca: Aspra
Tom 27. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego."Jeżeli ktoś stawia sobie pytanie, jakie bę...
35,67 zł 39,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Debata nad stanem wojennym w Polsce

Publicystyka "Gazety Wyborczej", "Naszego Dziennika", "Rzeczpospolitej", "Trybuny" oraz "Życia" z la

Wydawca: Aspra
Tom 18. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej wspólnie z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Jest to książka o jednej z ważniejszych polskich deb...
44,82 zł 49,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Strukturalna budowa utworu

Dzieło literackie w filozofii, naukach humanistycznych, literaturoznawstwie i prawie autorskim

Wydawca: Aspra
Tom 15. serii „Media początku XXI wieku” wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.Przedmiotem rozważań, a zarazem spoiwem, łączą...
53,96 zł 59,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Aparat represji wobec inteligencji w latach 1945-1956

Wydawca: Aspra
W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się:Tom 1 - Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. SzurmińskiTom 2 - Etyka w po...
39,32 zł 43,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Quo vaditis?

Interdyscyplinarne horyzonty nauk o mediach

Redaktor: Tomasz Gackowski
Wydawca: Aspra
Tom 17. serii „Media początku XXI wieku” wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.Książka „Quo vaditis? Interdyscyplinarne...
41,15 zł 45,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Narracje w życiu

O grupie i o jednostce

Redaktor: Jacek Wasilewski
Wydawca: Aspra
Tom 29. Serii Media początku XXI wieku wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.Twórcy opiniowanej monografii podjęli się zadania zar...
41,15 zł 45,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Media a rok 1989

Obraz przemian i nowe zjawiska na rynku

Wydawca: Aspra
W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się:Tom 1 - Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. SzurmińskiTom 2 - Etyka w po...
40,25 zł 44,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Etyka w polskim public relations

Refleksje badawcze

Wydawca: Aspra
W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się:Tom 1 - Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. SzurmińskiTom 2 - Etyka w po...
38,41 zł 42,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu

Redaktor: Jerzy Olędzki
Wydawca: Aspra
Autorzy podjęli się trudnego zadania prezentacji aktualnej polskiej praktyki i teorii public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu. Porządkują istniejące definicje i idee we wszystkich ...
Niedostępny
Zobacz więcej

Komunikowanie polityczne 2.0

Analiza amerykańskiej i polskiej kampanii prezydenckiej

Wydawca: Aspra
Tom 22. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej wspólnie z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego."Autora interesuje przede wszystkim to, jak budo...
Niedostępny
Zobacz więcej
- 45 %

Debata nad stanem wojennym w Polsce - Outlet

Publicystyka "Gazety Wyborczej", "Naszego Dziennika", "Rzeczpospolitej", "Trybuny" oraz "Życia" z la

Wydawca: Aspra
Tom 18. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej wspólnie z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Jest to książka o jednej z ważniejszych polskich deb...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej

Zawartość mediów

czyli rozważania nad metodologią badań medioznawczych

Redaktor: Tomasz Gackowski
Wydawca: Aspra
W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się:Tom 1 - Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. SzurmińskiTom 2 - Etyka w po...
Niedostępny
Zobacz więcej

Kultury prosumpcji

O niemożności powstania globalnych i ponadpaństwowych społeczności fanów

Autor: Piotr Siuda
Wydawca: Aspra
Tom 16. serii „Media początku XXI wieku” wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.U podstaw sformułowania problemu legła frustra...
Niedostępny
Zobacz więcej

Wizerunek organizacji Teoria i praktyka badania wizerunku uczelni Tom 13

13

Wydawca: Aspra
W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się:Tom 1 – Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. SzurmińskiTom 2 &ndash...
Niedostępny
Zobacz więcej
- 45 %

Marketing polityczny a public relations - Outlet

Różnice, podobieństwa, kontrowersje

Wydawca: Aspra
Tom 25. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego."Pomysł na przygotowanie publikacji o związ...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej

Metodologie badań medioznawczych

26

Redaktor: Tomasz Gackowski
Wydawca: Aspra
Publikacja mierzy się z metodologicznymi wymiarami dyscypliny naukowej jaka są nauki o mediach, stawiając sobie za cel określenie jej tożsamości metodologicznej oraz źródeł. Jest to zadanie ...
Niedostępny
Zobacz więcej
Znaleziono: 29 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowaniaserwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetumożna zmienić ustawienia dotyczące cookies Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.