0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Podręczniki akademickie »


Życie społeczne jako Gra. Kontekst międzykulturowy (eBook)

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły
  • Wydanie: Gdańsk, 2012

  • Autor: Joanna Różycka

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
22,00 zł
19,80 zł
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 2,20 zł
Wysyłka:
online
Dodaj do schowka

Życie społeczne jako Gra. Kontekst międzykulturowy

Monografia Joanny Różyckiej zawiera materiał z bardzo obszernego badania międzykulturowego dotyczącego przekonań społecznych zwanych skrótowo GRĄ - grą o sumie zerowej, czyli wiarą w to, że sukces człowieka jest możliwy tylko za cenę przegranej jakiegoś innego człowieka. Uzyskane wyniki z tego badania oraz zależności z innymi wymiarami kulturowymi i wskaźnikami makrospołecznymi, wskazują na związek posiadanych przekonań z obiektywną sytuacją ekonomiczną. Książka opisuje też wytyczne współczesnej metodologii międzykulturowej. Mimo iż jest to tekst naukowy, zawiera również dużo materiału i różnego typu ciekawostek przywiezionych z podróży odbytych przez autorkę wśród innych kultur. Całość tekstu autorka uzupełniła zdjęciami z odbytych wypraw po Azji Środkowo-Wschodniej (Tybet, Indie, Nepal, Wietnam) oraz fragmentami różnych artykułów popularnonaukowych, mając nadzieję, że w ten sposób uprzyjemni czytelnikowi podróż przez monografię, do której serdecznie zaprasza.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Psychologia »
    3. Psychologia społeczna
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-7865-030-0
  • Liczba stron: 136
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Wprowadzenie	7

Rozdział 1. Aksjomaty w życiu społecznym	11
Kulturowe wymiary życia społecznego	17
Pankulturowe aksjomaty społeczne	19
Cynizm społeczny	28
Wiara w grę o sumie zerowej jako aksjomat	30
Zjawiska towarzyszące wierze w grę o sumie zerowej	32
Maksymalizacja interesu własnego	32
Bilans wymiany społecznej	35
Zaufanie w interakcjach społecznych	36

Rozdział 2. Wiara w grę o sumie zerowej w kulturze polskiej	43
Gra o sumie zerowej w literaturze	48
Skala Wiary w Grę o Sumie Zerowej	49
Uwarunkowania i konsekwencje społeczne wiary w Grę w Polsce	53
Gra a inne zmienne psychologiczne	53
Gra jako stabilne przekonanie czy wzbudzona postawa?	57
Gra w myśleniu i zachowaniu ekonomicznym	60

Rozdział 3. Wiara w grę o sumie zerowej: badanie w 37 krajach	67
Problem z etnocentryzmem w porównaniach międzykulturowych	67
Indywidualny i kulturowy pomiar zmiennych	68
Gra jako zmienna indywidualna – analizy na poziomie jednostkowym	77
Ekwiwalencja strukturalna zmiennych	79
Gra w poszczególnych krajach	82
Gra a subiektywny status ekonomiczny	84
Korelaty i predyktory Gry	86
Kto wierzy w Grę na świecie?	89
Gra jako zmienna kulturowa, analizy na poziomie kulturowym	90
Gra a inne wymiary kulturowe	93
Związki Gry z cynizmem społecznym	98
Gra a wskaźniki makroekonomiczne i makrospołeczne	100
Wielopoziomowa analiza danych (MLM)	103

Podsumowanie. Jednostkowa mentalność Gry a kultura Gry	106
Literatura	111
Spis tabel	123
Spis wykresów	125
Spis załączników	126
Załączniki	127

Inni Klienci oglądali również

5,99 zł 6,50 zł
Do koszyka

Komisja Nadzoru Finansowego jako organ nadzoru nad instytucjami sektora bankowego - 03 Problematyka nadzoru zintegrowanego nad instytucjami sektora bankowego

Publikacja dotyczy Komisji Nadzoru Finansowego jako państwowego organu nadzoru nad instytucjami należącymi do sektora bankowego. Wyjaśnia pojęcie sektor bankowy, porusza tematykę nadzoru bankowego oraz dokonuje kwalifikacji, które podmioty sekto...
25,11 zł 27,90 zł
Do koszyka

Stacja Jagodno Tom 5 Życie jak malowane

Do Jagodna zawitała wiosna, a wraz z nią pojawiły się nowe plany, wyzwania i nowi goście. Eliza maluje przepiękne anioły na porcelanie, lecz skrywa w sobie bolesną tajemnicę… Jej synek wierzy w moc dobrej wróżki napotkanej w starym dworku...
61,43 zł 68,25 zł
Do koszyka

Akta osobowe 2017 – jak uniknąć błędów

Inspektorzy PIP nieprzypadkowo sprawdzają akta pracownicze w pierwszej kolejności. Okazuje się, że w każdej kontrolowanej przez PIP firmie łatwo znaleźć niedociągnięcia formalne w dokumentach personalnych. Wielkość firmy ani jej branża nie mają znaczen...
26,90 zł
Do koszyka

Esther the Wonder Pig, czyli jak dwóch facetów pokochało świnię

Prawdziwa historia najsłynniejszej świnki na świecie! Steve i Derek zawsze kochali zwierzęta. Ich dom trzeszczał w szwach od przygarniętych psów i kotów. Kiedy więc Steve otrzymał propozycję zaopiekowania się jeszcze jedną biedną sierotką...
14,40 zł 16,00 zł
Do koszyka

Stereotyp „czarownicy” i jego modyfikowanie - (rozdziały 1–3) Wokół stereotypu, Konteksty kulturowe wyobrażenia mitologicznego czarownicy, Stereotyp czarownicy

Monografia powstała jako rezultat badań nad dziecięcą konceptualizacją wiedzy, której dzieci nie poznają bezpośrednio, doświadczając rzeczywistości, ale za pomocą przekazu stereotypów lingwomentalnych w językowych interakcjach z dorosłymi...
2,25 zł 2,50 zł
Do koszyka

Transdyscyplinarność badań nad komunikacją medialną. T. 3: Tożsamość dziennikarza - 04 "Media worker" jako nowa postać dziennikarza informacyjnego

Zasadniczą treścią tekstów pomieszczonych w tomie jest wieloaspektowe ujęcie współczesnej postaci DZIENNIKARZA poruszającego się w społeczeństwie medialnym, w rzeczywistości „płynnej”, w kulturze konwergencji. Obserwujemy też ...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowaniaserwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetumożna zmienić ustawienia dotyczące cookies Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.