0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Zarządzanie. Jak zarządzać i być zarządzanym

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Warszawa, 2017

  • Wydanie/Copyright: wyd. 2

  • Autor: Jerzy Kisielnicki

  • Wydawca: PWE

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 58,40 zł
52,56 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Zarządzanie. Jak zarządzać i być zarządzanym

Zarządzanie jest wszechobecnym elementem życia społecznego, a jednocześnie dziedziną nauki wymagającą wiedzy z różnych jej obszarów. Przenikanie się tych obszarów i relacje między nimi stanowią istotny element Zarządzania. Ponadto Autor podręcznika zapoznaje z problemami teorii zarządzania i ich praktyczną użytecznością, ze współczesnymi metodami i technikami wspomagającymi procesy decyzyjne oraz z nowoczesnymi strukturami organizacyjnymi i mechanizmami w nich działającymi. Spójność wykładu, usystematyzowanie informacji, odniesienie do praktyki i zmiennego otoczenia, a także powiązanie z programami nauczania w krajach Unii Europejskiej i Stanach Zjednoczonych są zaletami tej książki.

Zarządzanie jest przeznaczone dla: studentów uczelni wyższych różnych typów, menedżerów, doradców i wszystkich, którzy wspinając się po szczeblach kariery, odczuwają chęć uzupełnienia lub zdobycia aktualnej wiedzy z zakresu zarządzania.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-208-2286-1
  • Liczba stron: 353
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Spis treści



Wstęp



Część I 
Podstawy zarządzania organizacją



Rozdział 1. Pojęcia podstawowe — nauka czy sztuka, czyli pierwszy dylemat nauk zarządzania 
Zarządzanie 
Kierownik 
Organizacja



Rozdział 2. Miękkie i twarde podejście do współczesnego zarządzania, czyli drugi dylemat nauk zarządzania 
Istota miękkiego i twardego podejścia do zarządzania 
Elementy miękkiego zarządzania (etyka, kultura, kultowość) 
Elementy twardego zarządzania i ich charakterystyka



Rozdział 3. Ewolucja teorii zarządzania 
Szkoły zarządzania i ich prekursorzy 
Szkoła klasyczna 
Szkoła stosunków międzyludzkich 
Szkoła ilościowo-systemowa 
Zarządzanie informacją i wiedzą oraz podejście zintegrowane, czyli co dalej?



Rozdział 4. Proces decyzyjny i narzędzia go wspomagające 
Istota i typy decyzji oraz procedury decyzyjne 
Behawioralne aspekty decyzji 
Typy decyzji i narzędzia wspomagające decyzje 
Możliwości i ograniczenia stosowania sformalizowanych narzędzi wspomagania decyzji



Część II 
Funkcje zarządzania



Rozdział 5. Planowanie — cele i metody 
Planowanie — pojęcie i zakres, określanie celów i misji organizacji 
Zarządzanie przez cele (ZPC) 
Procedura planowania 
Plan strategiczny i jego specyfika



Rozdział 6. Organizowanie 
Struktura organizacyjna i zasady jej tworzenia 
Typy struktur organizacyjnych 
Problemy makrozarządzania w strukturach systemów organizacyjnych 
Wybór i projektowanie struktury organizacyjnej 
Organizowanie zespołów ludzkich, czyli cele i zadania zarządzania zasobami ludzkimi 
Ścieżka kariery, czyli „mapa drogowa” kariery pracownika



Rozdział 7. Motywowanie i przewodzenie 
Motywowanie pracowników 
Przywództwo i władza w organizacji 
Style przywództwa 
Błędy i konflikty w organizacji 
Podstawowe typy konfliktów i metody ich rozwiązywania



Rozdział 8. Kontrola 
Pojęcie, cele i zadania kontroli 
Formy kontroli 
Controlling w organizacji 
Warunki efektywnej kontroli



Część III 
Transformacja organizacji, czyli dążenie do doskonałości



Rozdział 9. Zarządzanie zmianami 
Podstawowe problemy zarządzania zmianami 
Informacja jako podstawa zarządzania zmianami 
System informacyjny zarządzania procesem zmian — budowa i wymagania 
Zarządzanie zmianami — reengineering 
Benchmarking jako metoda wspomagająca zarządzanie zmianami i proces reengineeringu 
Społeczna odpowiedzialność biznesu



Rozdział 10. Zarządzanie projektami 
Pojęcie i zakres 
Metodyka i strategia projektowania 
Proces analizy w zarządzaniu projektem 
Struktura podziału pracy, czyli Work Breakdown Structure (WBS) 
Realizacja projektu 
Wdrożenie projektu



Rozdział 11. Zarządzanie jakością 
Jakość i jej ocena 
Podstawy działań kompleksowego zarządzania jakością (TQM) 
Metody wspomagające TQM 
Certyfikaty jakości i audyt



Rozdział 12. Zarządzanie wiedzą 
Wiedza i jej znaczenie w zarządzaniu organizacją 
Wiedza w zarządzaniu — pojęcia, rodzaje i procedury pozyskiwania 
Zarządzanie wiedzą, czyli jak wykorzystać, absorbować i generować posiadane zasoby 
Organizacje inteligentne jako organizacje oparte na zarządzaniu wiedzą 
Kierunki rozwoju zarządzania wiedzą — pomiar wiedzy



Rozdział 13. Zarządzanie przez wirtualizację 
Wirtualizacja i pojęcie organizacji wirtualnej 
Organizacja wirtualna a organizacja tradycyjna 
Strategia funkcjonowania organizacji wirtualnej i kierunki jej rozwoju 
Rola wirtualizacji w usprawnianiu gospodarki zasobami ludzkimi



Rozdział 14. Informatyczna infrastruktura zarządzania 
Informatyczna infrastruktura zarządzania jako element infrastruktury zarządzania 
Systemy informatyczne zarządzania i ich rola w organizacji 
Gospodarka elektroniczna i nowe wyzwania zarządzania 
Co dalej z doskonaleniem infrastruktury zarządzania?



Bibliografia



Indeks

Inni Klienci oglądali również

79,80 zł 114,00 zł
Do koszyka

Choroby zatok przynosowych

Książka bardzo przydatna dla lekarzy rodzinnych, internistów i otorynolaryngologów w codziennej praktyce z uwagi na dużą zapadalność na choroby zatok przynosowych w naszym kraju . Odrębności etiologiczne i kliniczne wskazują, że nie...
71,10 zł 79,00 zł
Do koszyka

Zarządzanie instytucjami kredytowymi. Wydanie 2

Instytucje kredytowe to podmioty o specyficznym zakresie i modelu działania, których cele i stosowane praktyki biznesowe przynajmniej częściowo muszą respektować rolę, jaką przypisano im w gospodarce. To także podmioty o skomplikowanej strukturz...
31,50 zł 35,00 zł
Do koszyka

Logistyka i administrowanie w mediach. Zarządzanie Big Data

Tom 39. serii "Media początku XXI wieku".Obserwując rzeczywistość trudno nie zauważyć siły i zasięgu oddziaływania Internetu i jego wpływu na kształtowanie postaw, zachowań i decyzji człowieka. Wszechobecna cyfryzacja stała się do...
56,70 zł 63,00 zł
Do koszyka

Zarządzanie projektami współfinansowanymi z funduszy publicznych. Planowanie i realizacja

Książka stanowi praktyczny poradnik dla osób realizujących projekty finansowane ze środków publicznych, w tym projekty współfinansowane z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej. Zawarte w niej informacje pomogą zarówno w ...
90,30 zł 129,00 zł
Do koszyka

Zarządzanie rozwojem zasobów ludzkich

Nowe, trzecie wydanie światowego bestsellera! Każdy związany z tematem rozwoju zasobów ludzkich znajdzie w tej książce wartościowe wskazówki. Rozwój zasobów ludzkich (RZL) jest procesem mocno zaangażowanym w rozwijanie i późniejsze wyko...
22,50 zł 25,00 zł
Do koszyka

Zarządzanie projektami @ rozwój systemów informatycznych zarządzania

Monografia o oryginalnym autorskim ujęciu problematyki zarządzania projektami informatycznymi i rozwoju systemów informatycznych zarządzania. Przedstawia syntezę rozważań teoretycznych przeprowadzonych w zakresie dotyczącym aspektów metod...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!