0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Zarządzanie rozwojem małych i średnich przedsiębiorstw w obszarach zmarginalizowanych

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Łódź, 2013

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Autor: Renata Lisowska

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Zarządzanie rozwojem małych i średnich przedsiębiorstw w obszarach zmarginalizowanych

Głównym celem stawianym sobie przez autorów pracy jest ocena kierunku i siły wpływu kluczowych czynników rozwoju MSP.
Głównym celem stawianym sobie przez autorów pracy jest ocena kierunku i siły wpływu kluczowych czynników rozwoju MSP oraz określenie przesłanek zarządzania rozwojem małych i średnich przedsiębiorstw w obszarach zmarginalizowanych.
Na podstawie przeprowadzonych studiów literaturowych dokonano identyfikacji cech obszaru zmarginalizowanego, jak również klasyfikacji czynników rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw z uwzględnieniem specyfiki tego obszaru. Zidentyfikowano dwie grupy czynników – wewnętrzne i zewnętrzne, o charakterze pozytywnym (stymulatory) oraz negatywnym (bariery).

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-7969-391-7
  • ISBN druku: 978-83-7525-953-7
  • Liczba stron: 256
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Wstęp   7
1.	Obszary zmarginalizowane i ich struktura w Polsce   13
1.1.	Obszary zmarginalizowane – podstawowe pojęcia i definicje   13
1.2.	Dysproporcje w rozwoju regionów a obszary zmarginalizowane   18
1.3.	Delimitacja obszarów zmarginalizowanych   32
2.	Regionalna przestrzeń małych i średnich przedsiębiorstw   39
2.1.	Małe i średnie przedsiębiorstwa w gospodarce regionu   39
2.2.	Charakterystyka liczby małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce   49
2.3.	Małe i średnie przedsiębiorstwa a rozwój obszarów zmarginalizowanych   56
3.	Determinanty rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw w obszarach zmarginalizowanych   67
3.1.	Teorie rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw   67
3.2.	Uwarunkowania rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw   76
3.2.1.	Klasyfikacja uwarunkowań   76
3.2.2.	Uwarunkowania wewnętrzne   78
3.2.3.	Uwarunkowania zewnętrzne   89
3.3.	Stymulatory i bariery rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce – wyniki dotychczasowych badań   99
3.4.	Budowa modelu zależności pomiędzy uwarunkowaniami a rozwojem małych i średnich przedsiębiorstw w obszarach zmarginalizowanych   111
4.	Procesy rozwojowe małych i średnich przedsiębiorstw w obszarach rozwiniętych i zmarginalizowanych. Rezultaty badań   117
4.1.	Organizacja i metodyka badań   117
4.2.	Charakterystyka badanych przedsiębiorstw   120
4.3.	Dynamika rozwojowa badanych przedsiębiorstw   125
4.4.	Priorytety rozwojowe i stosowane przewagi konkurencyjne   130
4.5.	Uwarunkowania zewnętrzne – stymulatory i bariery   141
4.6.	Uwarunkowania wewnętrzne – stymulatory i bariery   157
5.	Funkcjonowanie i rozwój małych i średnich przedsiębiorstw w obszarach zmarginalizowanych – implikacje dla zarządzania   167
5.1.	Wpływ marginalizacji obszaru na rozwój małych i średnich przedsiębiorstw   167
5.2.	Instytucje otoczenia biznesu w obszarach zmarginalizowanych   188
5.3.	Problemy zarządzania małymi i średnimi przedsiębiorstwami zlokalizowanymi w obszarach zmarginalizowanych   205
5.4.	Wnioski z badań   219
Zakończenie   225
Bibliografia   229
Spis tabel   247
Spis rysunków   251
Od Redakcji   255

Inni Klienci oglądali również

51,30 zł 57,00 zł
Do koszyka

Od restrukturyzacji do modernizacji. Opóźniona transformacja polskich przedsiębiorstw energetycznych w latach 1990-2009

„Książka powinna być obowiązkową lekturą dla polityków i menedżerów interesujących się energetyką. Ukazuje pozytywną rolę państwa w początko­wym okresie transformacji sektora energetycznego. Dalszy okres to tworzenie się «...
17,10 zł 19,00 zł
Do koszyka

Rola liderów w sukcesie przedsiębiorstw społecznych

Głównym celem niniejszego opracowania jest wyjaśnienie relacji zachodzących pomiędzy stylem kierowania, orientacją przedsiębiorczą a sukcesem przedsiębiorstw społecznych oraz określenie pożądanego zestawu cech i kompetencji osób nimi zarz...
36,00 zł 40,00 zł
Do koszyka

Menedżer uczy się od koni. Innowacyjne zarządzanie inspirowane Horse Assisted Education

Książka opisuje doświadczenia z programów rozwojowych z końmi (Horse Assisted Education), w których – w ciągu ostatnich 10 lat – wzięli udział menedżerowie z kilkuset polskich i zagranicznych firm najróżniejszych bran...
23,91 zł 26,57 zł
Do koszyka

Wielkie pytania małych ludzi

Jak smakuje chmura?Dlaczego nie można się samemu połaskotać?Dlaczego muzyka wesoła jest wesoła, a smutna – smutna?Jak wygląda nic?Po co żyjemy, skoro umieramy?To pytania najbardziej wnikliwych filozofów, badac...
19,80 zł 22,00 zł
Do koszyka

Profesjologia. Nauka o profesjonalnym rozwoju człowieka

Rozdział 1 zawiera charakterystyczne cechy profesjologii i ich analizę. Rozdział 2 zawiera najważniejsze informacje o pracy ludzkiej jako podstawowym warunku istnienia i profesjonalnego rozwoju człowieka. Rozdział 3 zawiera podstawowe informacje o prof...
31,50 zł 35,00 zł
Do koszyka

Logistyka i administrowanie w mediach. Zarządzanie Big Data

Tom 39. serii "Media początku XXI wieku".Obserwując rzeczywistość trudno nie zauważyć siły i zasięgu oddziaływania Internetu i jego wpływu na kształtowanie postaw, zachowań i decyzji człowieka. Wszechobecna cyfryzacja stała się do...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!