0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Współczesne kampanie wyborcze w Polsce i na świecie

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Lublin, 2012

  • Redakcja naukowa: Ewelina Kancik, Paweł Jakubowski

  • Wydawca: UMCS

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 32,00 zł
28,80 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Współczesne kampanie wyborcze w Polsce i na świecie

Niniejsza publikacja pod redakcją Pawła Jakubowskiego i Eweliny Kancik przedstawia szeroko pojętą tematykę związaną z nowoczesnymi kampaniami wyborczymi, której celem jest ukazanie specyfiki przeprowadzania obecnych kampanii wyborczych w Polsce i za granicą, ze szczególnym zwróceniem uwagi na elementy instytucjonalno-prawne kampanii, marketing wyborczy, media, a także systemy wyborcze i polityczne poszczególnych państw.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Politologia
  • Redakcja: Ewelina Kancik, Paweł Jakubowski
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-7784-364-2
  • ISBN druku: 978-83-7784-364-2
  • Liczba stron: 252
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Wprowadzenie 7

Część I. POLSKA 11

Robert K. Tabaszewski - Instytucjonalno-prawne uwarunkowania kampanii wyborczych w Polsce. Zagadnienia wybrane 13
Paweł Jakubowski - Marketing wyborczy partii politycznych w kampanii parlamentarnej 2011. Analiza strategii i technik wyborczych 31
Paweł Hayn - Media społecznościowe w podkarpackich wyborach parlamentarnych w 2011 roku 55
Barbara Małyszczak - Kampania Joanny Muchy w wyborach do Sejmu w 2011 roku 77
Roksana Studzińska - Lęk przed przyszłością jako motyw uczestnictwa w wyborach 93
Tomasz Sieduszewski - Jaki parlamentaryzm po dwudziestu czterech latach III Rzeczypospolitej? Stopień wymiany posłów i senatorów w kolejnych kadencjach w latach 1989–2011 w kontekście ich doświadczenia parlamentarnego 115

Część II. ŚWIAT 133

Ewelina Kancik - Internetowe kampanie wyborcze w Stanach Zjednoczonych jako przykład nowoczesnego marketingu wyborczego 135
Agnieszka Grzegorczyk - Władimir Putin – społeczny odbiór wizerunku przywódcy 159
Ewa Litke - Wpływ partii Prawdziwych Finów na krajową scenę polityczną w kontekście wyborów przeprowadzonych w Finlandii w latach 2011–2012 177
Paweł Porzucek - Kampania wyborcza w Republice Czeskiej w 2010 roku 197
Michał Kozera - Poparcie wyborcze dla partii chrześcijańsko-demokratycznych w Europie Zachodniej 221

Inni Klienci oglądali również

30,60 zł 34,00 zł
Do koszyka

Gospodarka 4.0 na przykładzie przedsiębiorstw w Polsce

Przesłanki wyboru problemu badawczego, stanowiącego kanwę niniejszego opracowania, wydają się oczywiste. Zmiana funkcjonowania gospodarki polskiej pod wpływem trendów rozwojowych, którym K. Schwab nadał spektakularną nazwę czwartej rewolu...
17,10 zł 19,00 zł
Do koszyka

Serie literackie dla dzieci i młodzieży w Polsce w latach 1945-1989

Celem niniejszej pracy jest próba zarysowania obrazu serii literackich dla dzieci i młodzieży wydawanych w latach 1945-1989 z punktu widzenia bibliologicznego – ocena ich produkcji wydawniczej, a także analiza strony edytorskiej (…)...
11,34 zł 12,60 zł
Do koszyka

Współczesne problemy i zjawiska w makroekonomii

Podjęta w niniejszej książce problematyka ma charakter interdyscyplinarny. Poza osadzeniem jej na gruncie nauk ekonomicznych uwzględniono tutaj również aspekty społeczne, socjologiczne czy też środowiskowe analizowanych problemów makroeko...
31,50 zł 35,00 zł
Do koszyka

Rynek książki w Polsce 2014 Who is who

Leksykon biograficzny poświęcony osobom, których działanie w największym stopniu wpłynęło na obraz polskiej branży książkowej w ostatnich latach.
15,03 zł 16,70 zł
Do koszyka

Gotycka architektura murowana w Polsce

Autor opisuje rozwój polskiej architektury gotyckiej w ramach większych europejskich całości kulturowych, a nie państwa w jego często zmienianych granicach. Ważniejszą, od domniemanej spójności państwowej, rolę odgrywało wspólne z ...
50,40 zł 56,00 zł
Do koszyka

Rynek książki w Polsce 2012. Wydawnictwa

Piętnasta edycja sztandarowej publikacji Biblioteki Analiz. W pięciu tomach omówione zostały najważniejsze zagadnienia dotyczące funkcjonowania polskiej branży wydawniczo-księgarskiej w 2011 i pierwszej połowie 2012 roku.Istotną częś...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!