Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.
Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.
Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.
W książce „Wpływ społeczny w sytuacjach codziennych i niecodziennych” znajdą Państwo czternaście tekstów poświęconych wpływowi społecznemu w relacjach romantycznych, pracy, sporcie i zeznaniach świadków. Ta inspirująca lektura pozwala nie tylko przyjrzeć relacjom międzyludzkim, lecz także skutecznie bronić się przed niechcianym wpływem.
Tematyka książki jest na tyle rozległa, że może zainteresować czytelników z różnych dziedzin i obszarów wiedzy. Będzie ważną lekturą dla osób działających w obszarze psychologii; praktyków, badaczy akademickich, studentów psychologii. Krąg potencjalnych odbiorców obejmuje nie tylko obszar psychologii, ale też inne dyscypliny z dziedziny nauk społecznych i humanistycznych (…).
Z recenzji dr hab. Józefa Maciuszka, prof. UJ
Wstęp (Eugenia Mandal, Dariusz Doliński) 7 CZĘŚĆ I. ATRAKCYJNOŚĆ, RANDKI I ROMANTYCZNE ZWIĄZKI 15 Oczarować i przekonać. Postrzeganie osób wykorzystujących fizyczną atrakcyjność w wywieraniu wpływu na innych (Eugenia Mandal, Anna Latusek, Marcin Moroń) 17 Strategie autoprezentacji w czasie pierwszej randki (Aneta Brachman, Marcin Moroń) 46 Osobowość partnerów i wywieranie wpływu a zadowolenie ze związku (Krystyna Doroszewicz) 66 Style przywiązania i narcyzm a taktyki wywierania wpływu w bliskich związkach (Eugenia Mandal, Magdalena Sitko-Dominik) 99 CZĘŚĆ II. ETYKIETKI, ZNAKI I ZNACZENIA 127 Rola etykietkowania w procesach wpływu społecznego (Dariusz Doliński) 129 Schody zwykłe czy ruchome? Kształtowanie pożądanych zachowań w przestrzeni publicznej za pomocą oznakowań o różnej treści argumentacji (Konrad Maj, Monika Makuch) 143 CZĘŚĆ III. PRACA ZAWODOWA, SPORT, WŁADZA I DECYZJE 163 Autoprezentacja w rozmowie kwalifikacyjnej: gotowość do stosowania i sądy o skuteczności strategii autoprezentacji a doświadczane emocje (Karolina Kowalska) 165 Poczucie i potrzeba władzy oraz poziom dyrektywności wśród pielęgniarek (Dagna Kocur) 184 Sposoby wywierania wpływu a podejmowane decyzje sędziowskie w koszykówce (Zuzanna Wałach-Biśta) 203 CZĘŚĆ IV. MAKIAWELIZM, SĄDY, SUGESTIE I ZEZNANIA 229 Ciemna strona wywierania wpływu. Makiawelizm, narcyzm i psychopatia w badaniach wpływu społecznego (Irena Pilch) 231 Wpływ społeczny w kontekście sądowym: sugestialność interrogatywna (Malwina Szpitalak) 252 Kobiece i męskie charakterystyki treściowe zeznań a prawdopodobieństwo wykrycia kłamstwa (Sylwia Wacławik, Bartosz W. Wojciechowski) 275 CZĘŚĆ V. WOJSKO, OPERACJE PSYCHOLOGICZNE I TAJNA WSPÓŁPRACA 303 Operacje Psychologiczne (PSYOPS) jako pole praktycznego zastosowania technik wpływu społecznego (Tomasz Grzyb, Sławomir Starzyński) 305 Wobec systemu. Miękkie i twarde strategie korzystania z władzy przez przedstawicieli SB względem tajnych współpracowników w ostatnich dekadach PRL (Agnieszka Gałkowska) 323 Indeks nazwisk 363 Indeks rzeczowy 373 O Autorach 377