0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Pobierz fragment
Wybierz format pliku:
Pobierz

Własna firma krok po kroku

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: 2019

  • Autor: Grzegorz Krzemień

  • Wydawca: MT Biznes

  • Formaty:
    ePub mobi (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 42,90 zł
Najniższa cena z 30 dni: 40,76 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

38,61 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Własna firma krok po kroku

Masz pomysł na firmę i zastanawiasz się, w jaki sposób przejść przez kolejne etapy jej rozwoju, omijając po drodze liczne przeszkody? Jak myśleć strategicznie i jednocześnie działać operacyjnie? Jak pozyskiwać klientów i zwiększać sprzedaż? Jak skutecznie reklamować swoje produkty lub usługi? Jak delegować zadania, rozliczać i motywować pracowników? Jak kontrolować finanse i budżet? Pomoże ci w tym książka Grzegorza Krzemienia, przedsiębiorcy, który od lat z sukcesami działa w branżach internetowej i reklamowej.
Cenne lekcje z prowadzenia własnego biznesu w Polsce
Autor jest menedżerem z dwudziestoletnim doświadczeniem, które zdobył, rozwijając jedną z najlepszych na rynku agencji interaktywnych – od pomysłu do stabilnej i zyskownej organizacji z uporządkowaną strukturą. W książce dzieli się doświadczeniami, przywołując liczne przykłady i proponując konkretne rozwiązania. Adresuje je nie tylko do tych, którzy zaczynają w biznesie, lecz także do działających w nim od lat i nieustannie mierzących się z rynkowymi wyzwaniami i dylematami.
O wyjątkowości tej książki stanowią liczne praktyczne wskazówki, a także mocne osadzenie jej w polskich realiach rynkowych. Poza wszystkim zaś Grzegorz Krzemień nie mówi o rozwoju biznesu w kategoriach rychłego sukcesu. Wręcz przeciwnie, zwraca uwagę na mnóstwo problemów oraz na fakt, że nie wszystkim się udaje, a w każdym razie – że sukces niekoniecznie nadchodzi szybko bądź za pierwszym razem.
Wszystko, co z perspektywy osoby zarządzającej jest istotne w rozwoju firmy
Linearna struktura książki oraz podział na poszczególne etapy rozwoju biznesu ułatwiają nawigację i odnalezienie się we właściwym momencie. Autor szczegółowo omawia najważniejsze obszary rozwoju firmy w podziale na takie płaszczyzny jak Biznes i organizacja, Ludzie, Klienci, Ty (jako właściciel i zarządzający), Marketing oraz Branża. Można książkę czytać od wybranego fragmentu, który czytelnika interesuje np. ze względu na etap rozwoju firmy czy też konkretny problem zarządczy lub sprzedażowy.
Dowiesz się z niej, które i w jakim stopniu czynniki wpływające na firmę decydują o jej sukcesie. Jak rozwijać ofertę, uwzględniając trendy oraz zmienne potrzeby klientów, i jak budować z nimi trwałe relacje. Autor podpowiada, jak budować sprawną strukturę, zarządzać ludźmi i motywować ich, a także jak rozwijać kompetencje marketingowe firmy. Co najważniejsze zaś, wyjaśnia, w jaki sposób w miarę rozwoju własnego biznesu mierzyć się z problemami oraz odnajdywać w coraz bardziej złożonych warunkach działania na drodze do budowy stabilnej i zyskownej firmy.
***
Grzegorz Krzemień - Od 1996 roku związany jest z branżą digitalową, jeden z jej pionierów w Polsce. Twórca i szef agencji GoldenSubmarine, jednej z największych spośród niezależnych agencji na rynku. Absolwent AGH Krakowie i SGH w Warszawie (studia doktoranckie).
Firma, którą stworzył i którą kieruje, trzykrotnie uzyskała tytuł Agencji Interaktywnej Roku – w tym, jako jedyna w Polsce, dwa razy z rzędu (2017 i 2018) – przyznawany na podstawie wyników finansowych oraz badań satysfakcji klientów. GoldenSubmarine ma na koncie także wyróżnienia „Zaufanie Roku” („Press”, 2016), „Wynik roku” („Press”, 2017), i „Partner na Lata” („M&MP”, 2016). W 2018 roku Grzegorz Krzemień otrzymał tytuł Człowieka roku za całokształt dotychczasowych dokonań, przyznany przez IAB Polska. Wcześniej, w roku 2017, otrzymał wyróżnienie AdMan redakcji magazynu „Press”.
Jest przewodniczącym Branżowej Rady ds. Kompetencji certyfikatu Dimaq. Współautor podręcznika „E-marketing” (2018) oraz autor poradnika menedżera „Serwis firmowy” (Warszawa 2009). Jest wykładowcą Akademii im. Leona Koźmińskiego, a także jurorem konkursów reklamowych w Polsce. Twórca firmowego bloga: blog.goldensubmarine.com, który rozwija od lat.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-8087-783-2
  • ISBN druku: 978-83-8087-782-5
  • Liczba stron: 256
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Okładka
Strona tytułowa
Strona redakcyjna
Dedykacja
Motto
Spis treści
Wstęp 
Dlaczego?
Kim jestem?
Dla kogo ta książka
Czego nie ma w książce?
Co jest w książce?
Struktura książki
Podziękowania
Podkład teoretyczny na rozgrzewkę
0. Firma to ja 
Jeśli już zacząłeś i masz firmę, to… trudno
Nie daj sobie wydrzeć pomysłu
1. Etap pierwszy: Firma to my 
Biznes i organizacja 
Rób to, na czym się znasz
Firma to nie więzienie
Cel
Jednoosobowa armia
Zarządzanie przez cele
Pierwsze narzędzia
Koszty, koszty, koszty
Cash flow na +
Przychody minus koszty, czyli jest zysk!
Ludzie 
Wspólnicy, czyli w grupie raźniej
Pierwsi zatrudnieni ludzie
Freelancerzy i praca zdalna
Warto było
Klienci 
Boso, ale w ostrogach
Najważniejszy klient
Sprzedaż, głupcze!
Zrobione lepsze niż idealne
Marketing 
Warto być większym
Czas na reklamę
Ty 
Wyobraź to sobie, jesteś półbogiem
CEO z 24-godzinną dniówką
Twoje ja, a firma
Czasami zjada nas stres
Cierpliwość i odwaga
Branża 
Młode wilki
Konferencyjne przybijanie piątek
Nie każdemu się uda
2. Etap drugi: Firma to struktury 
Biznes i organizacja 
Pierwsze pieniądze
Na czym zarabiamy?
A co, jeśli coś nie zassało?
Projekty i procesy
Potrzebny lider
Pomysły na zarządzanie
I kto to teraz zrobi?
Pomysł na przyszłość
Bank – serdecznie zapraszamy… później!
Dzień dobry, kontrola
Klient 
Normalnie – trudny klient
Zdrowe zasady współpracy
Wielkie pożegnanie
A może abonament do tego?
Negocjacje
Internacjonalizacja
Ludzie 
Zatrudnianie ludzi
Struktura
Kierownicy
Gramy zespołowo
Za dużo pracy
Rotacja ludzi
Bez niego nie damy rady
Pańskie oko konia tuczy
Ile kontroli to w sam raz?
Problemy z komunikacją
Ciągły rozwój
Ty 
Samotność prezesa
Twórz w systemie: Projektuj, buduj i remontuj
Twój rozwój
Seks w pracy
Marketing 
Pozycjonowanie
Marka
Zmiana postrzegania
Prestiż
Marketingowiec? A czym on się zajmuje?
Czas na PR
Branża 
Gra pozorów
Bądź miły dla konkurencji
3. Etap trzeci: Firma to procedury 
Biznes i organizacja 
Wąskie gardło
Zarząd i dyrektorzy
Show me the money
Procedury kontra: „Jak to się mogło stać?”
Walidacja zasad
Zjeść ciastko i mieć ciastko
Chwalmy kryzys!
Kontrahenci
Najpierw masa, potem rzeźba
IT-kracja, czyli: „U mnie działa”
Ludzie 
Wizerunek firmy jako pracodawcy
Pozyskiwanie talentów
Trudne zwolnienia
Zgryźliwcy, marudy i „psychopaci”
Szkolenia
Motywowanie pracowników
Lojalność ludzi
Konkretne oczekiwania
Oddolna inicjatywa
Jasna i otwarta komunikacja
Atmosfera w robocie
Transparentność płac
Klienci 
Struktura klientów
Rozpieszczanie klientów
Nowi klienci
Co dziś odradziliśmy klientowi
Umowy
Marketing 
Misja, wizja i pomysł na firmę
Rebranding
Ścieżka twojego klienta
Ty 
Czy prezes Orlenu też to podpisuje?
Pracuj nad firmą, a nie w firmie
Marka osobista
Branża 
Działanie na korzyść branży
Dzielenie się wiedzą
4. Etap czwarty: Firma to współpraca 
Biznes i organizacja 
Spasione koty
Nirvana
Klienci 
Prawie jak w niebie
Ludzie 
Dzień dobry!
Nowi u bram
Jak wiele oznacza zbyt dużo?
Marketing 
Im mniej pomysłów tym lepiej
Brawo Ty! 
Co będzie, kiedy odejdziesz?
Ostatni nierozwiązany problem zarządczy
Branża 
Czy to ma sens?
5. Wkurza cię TO!
6. Wartości – czyli jak się zachować
Zakończenie
Bibliografia

Inni Klienci oglądali również

13,41 zł 14,90 zł
Do koszyka

Die blaue Hand

Die junge Eunice Weldon nimmt eine Stellung als Sekretärin der reichen Mrs. Groat an und zieht in deren Haus ein. Zurück bleibt eine Karte mit einem blauen Handabdruck und einer geheimnisvollen Warnung: „Jemand, der Dich liebt, bittet D...
26,82 zł 29,80 zł
Do koszyka

Pierwsze kroki w przedszkolu. Poradnik dla rodziców przyszłych przedszkolaków

Marzymy, planujemy, z niepokojem oczekujemy pozytywnego wyniku testu ciążowego, ze wzruszeniem przeżywamy cud narodzin, chuchamy, dmuchamy, kochamy ponad wszystko. Nasze dzieci — cudowne, najwspanialsze, wyjątkowe, choć często nie jedyne, lecz ko...
88,83 zł 98,70 zł
Do koszyka

Microsoft Visual C# 2013 Krok po kroku

Praktyczny przewodnik po podstawach programowania w języku Visual C#Rozszerz swoje umiejętności i samodzielnie poznaj podstawy języka Microsoft Visual C# 2013. Ta książka jest idealna dla osób mających już podstawowe umiejętności w dziedzi...
24,29 zł 26,99 zł
Do koszyka

Krok w ciemność

Mroczne tajemnice i morderca grasujący w krakowskich zaułkach – ten kryminał w stylu retro wciąga intrygującą historią i pozwala wczuć się w dekadencką atmosferę Krakowa z przełomu XIX i XX wieku.Witold Korczyński, krakowianin z wyboru, zos...
31,41 zł 34,90 zł
Do koszyka

Samo Sedno - Jak założyć i rozwinąć własną firmę?

Napisany przystępnym językiem poradnik krok po kroku przeprowadzi cię przez proces zakładania i rozwijania własnego biznesu. Gromadzi wiedzę teoretyczną i praktyczną z obszarów takich jak finanse, prawo czy marketing. Zawiera cenne wskazó...
3,06 zł 3,40 zł
Do koszyka

Wpływ ryzyka strategicznego na wartość firmy dla akcjonariuszy. Rozdział 5. Ryzyko strategiczne a wartość dla akcjonariusza – na przykładzie sektora bankowego

Jednym z najistotniejszych rodzajów ryzyka, które oddziaływuje na firmę jest tzw. ryzyko strategiczne, stanowiące główny temat niniejszego opracowania. Waga podjętego tematu wynika często z niedostrzegania lub niedoceniania przez i...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!