• Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Newsletter
  • Pomoc
  • Kontakt
0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Tworzenie wartości dla klienta z perspektywy konsumentów i przedsiębiorstw (Kartonowa Foliowana)

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły
DOSTĘPNE FORMATY I EDYCJE
ROK WYDANIA
CENA
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Tworzenie wartości dla klienta z perspektywy konsumentów i przedsiębiorstw

Książka obejmuje wiedzę o tworzeniu, komunikowaniu i dostarczaniu wartości dla klienta, pokazaną zarówno od strony przedsiębiorstwa, jak i klienta. Autorzy przedstawili:

•istotę wartości i jej postrzeganie z perspektywy rynku międzynarodowego;
•tworzenie wartości dla klienta z punktu widzenia przedsiębiorstw międzynarodowych;
•wartość i system zarządzania wartością dla klienta w świetle badań;
•opinie konsumentów o działalności marketingowej polskich i międzynarodowych przedsiębiorstw;
•kreowanie i zarządzanie wartością na rynku mebli dla klientów instytucjonalnych;
•wartość dla pacjenta na rynku farmaceutycznym;
•wartość na rynku produktów kosmetycznych;
•wartość na rynku produktów żywnościowych.


Książka jest przeznaczona dla specjalistów w dziedzinie: marketingu, handlu międzynarodowego, zarządzania, może też być przydatna dla studentów kierunków ekonomicznych.

  • Kategorie:
    1. Zarządzanie, marketing
    1. Edukacja »
    2. Podręczniki akademickie
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788320821444
  • EAN: 9788320821444
  • Liczba stron: 240
  • Wymiary: 16.1x23.7
  • Waga: 0.37kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).

13,66 zł 16,00 zł
Do koszyka

W poszukiwaniu podstaw badań ejdetycznych w perspektywie fenomenologicznej

Celem pracy była próba ukazania możliwości zastosowania fenomenologii Edmunda Husserla do teorii i praktyki badawczej w pedagogice. Aby to uczynić, najpierw przedstawiono próbę rekonstrukcji najważniejszych wątków myślowych fenomen...
41,55 zł 49,00 zł
Do koszyka

Perspektywa porządku postpolitycznego

Rozprawa Janusza Golinowskiego jest jak wiwisekcja. Obnaża wielką współczesną mistyfikację, która wciąż trwa - z naszym udziałem, w rolach polityków, wyborców, politologów podatnych na kategorie fasadowe. Jest to rzec...
43,00 zł
Do koszyka

Filozofia i wartości Tom 3

Znaczną część tomu stanowią teksty, które Autor nazywa publicystycznymi – felietony, wywiady, listy. Odnosi się w nich do bieżących tematów, wydarzeń i sytuacji z przełomu XX i XXI wieku. Przekonuje, że filozofia – jako &bdquo...
50,15 zł 59,00 zł
Do koszyka

Internacjonalizacja przedsiębiorstw działających w branżach high-tech

Publikacja jest monografią naukową, zawierającą całościowe ujęcie procesu internacjonalizacji przedsiębiorstw z branż wysokich technologii.Książka może być inspiracją dla naukowców, badaczy i doktorantów do prowadzenia dalszyc...
41,65 zł 49,00 zł
Do koszyka

Analiza projektów inwestycyjnych w procesie tworzenia wartości przedsiębiorstwa

Głównym przesłaniem książki jest wyjaśnienie uwarunkowań stosowanych w praktyce narzędzi do oceny projektów gospodarczych, interpretacji uzyskiwanych wyników i w końcu określenie przydatności tych narzędzi do oceny procesów ...
89,10 zł 99,00 zł
Do koszyka

Unijne prawo konkurencji Efektywność systemu odwołań spraw dotyczących koncentracji przedsiębiorstw

Celem książki jest zbadanie efektywności ogólnej regulacji koncentracji przedsiębiorstw w unijnym prawie konkurencji po przeprowadzeniu reformy systemu odesłań spraw z rozporządzenia Rady (WE) 139/2004. Książka ma na celu podkreślenie znaczenia ...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowaniaserwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetumożna zmienić ustawienia dotyczące cookies Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.