The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry
Poradnik do klimatycznej, mrocznej przygodówki The Lost Crown: Ghosthunting Adventure zawiera pełen opis przejścia gry. Naszym bohaterem jest Nigel Danvers, który przybywa w dość niecodziennych okolicznościach do nadmorskiej, angielskiej mieściny Saxton.
The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in. Saxton II (Opis przejścia - Dzień drugi)Ulcombe (Opis przejścia - Dzień czwarty)Sedge Marsh Northfield (1) (Opis przejścia - Dzień drugi)Saxton (1) (Opis przejścia - Dzień pierwszy)Sedge Marsh (Opis przejścia - Dzień pierwszy)Jaskinie Saxton (Opis przejścia - Dzień drugi)Saxton I (Opis przejścia - Dzień drugi)Saxton (2) (Opis przejścia - Dzień pierwszy)Saxton (1) (Opis przejścia - Dzień trzeci)Saxton (2) (Opis przejścia - Dzień trzeci)
Informacja o grze
Gra przygodowa autorstwa Darkling Studios. Inspiracją do jej stworzenia były dzieła autorów klasycznych powieści detektywistycznych i grozy, takich jak Charles Dickens, M.R.James, Arthur Conan Doyle czy E.F.Benson.
Gra The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier przygodowych. Tytuł wydany został w Polsce w 2009 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.
-Wprowadzenie
-Opis przejścia - Dzień pierwszy
-Sedge Marsh
-Saxton (1)
-Saxton (2)
-Opis przejścia - Dzień drugi
-Saxton I
-Jaskinie Saxton
-Saxton II
-Sedge Marsh Northfield (1)
-Sedge Marsh Northfield (2)
-Saxton III (1)
-Saxton III (2)
-Opis przejścia - Dzień trzeci
-Saxton (1)
-Saxton (2)
-Opis przejścia - Dzień czwarty
-Saxton I
-Ulcombe
-Saxton II
-The Carrion Wood
-Saxton III
-Opis przejścia - Dzień piąty - Saxton