0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Technologie informacyjne i komunikacyjne jako moderator procesów podejmowania decyzji zakupowych przez konsumentów

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Lublin, 2013

  • Autor: Radosław Mącik

  • Wydawca: UMCS

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 38,00 zł
34,20 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Technologie informacyjne i komunikacyjne jako moderator procesów podejmowania decyzji zakupowych przez konsumentów

Niniejsza publikacja jest udaną próbą pogłębionego studium nad zachowaniami konsumentów przed, w trakcie i po dokonaniu zakupów w internecie. Temat, choć znany, przybiera w pracy autora zupełnie nowy wymiar dzięki szerokim i longitudialnym badaniom własnym, które znajdują swoje odzwierciedlenie w unikalnym na tle polskiej literatury przedmiotu podejściu modelowym.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-7784-366-6
  • ISBN druku: 978-83-7784-366-6
  • Liczba stron: 358
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Część I. Uwarunkowania wpływu technologii informacyjnych i komunikacyjnych na zachowania klientów	19

Rozdział 1. Zmiany gospodarcze i społeczne wywołane ICT jako tło zmian zachowań konsumentów   21

1.1. Efekty zastosowania technologii informacyjnych i komunikacyjnych – wprowadzenie   21
1.2. ICT jako czynnik zmian gospodarczych – ujęcie makroekonomiczne   25
1.3. Wirtualizacja procesów gospodarczych w przedsiębiorstwach  28
1.4. ICT jako czynnik zmian społecznych   35
1.5. Wpływ ICT na zachowania konsumenta   40

Rozdział 2. Teorie akceptacji technologii informacyjnych   53

2.1. Ogólne uwarunkowania akceptacji technologii informacyjnych  53
2.2. Sekwencyjne podejście van Dijka – między wykluczeniem a e-integracją   56
2.3. Model akceptacji technologii (TAM) i jego pochodne   60
2.4. Jednolita teoria akceptacji i korzystania z technologii (UTAUT)   67

Rozdział 3. Teoretyczne ujęcie czynników stałych i sytuacyjnych w kontekście zmian zachowań konsumentów pod wpływem ICT   75

3.1. Uwarunkowania osobowościowe   75
3.2. Style podejmowania decyzji zakupowych   86
3.3. Postawy wobec technologii i wyboru kanału zakupu   94

Część II. Weryfikacja wpływu technologii informacyjnych i komunikacyjnych na procesy podejmowania decyzji zakupowych przez konsumentów	111

Rozdział 4. Metodyka badania zachowań konsumenckich w kontekście rozwoju technologii informacyjnych i komunikacyjnych   103

4.1. Metody i techniki badań własnych   103
4.2. Pytania i hipotezy badawcze   108
4.3. Analiza własności stosowanych skal pomiarowych   114

Rozdział 5. Wybór kanału zakupu przez konsumenta   127

5.1. Charakterystyka kanałów fizycznego i wirtualnego   127
5.2. Postrzeganie formatów handlu konwencjonalnego i internetowego   133
5.3. Czynniki i sytuacje wyboru kanału – ujęcie modelowe  157
5.4. Kanał fizyczny i wirtualny – substytucyjność i komplementarność   162

Rozdział 6. Procesy zakupowe moderowane ICT – ujęcie jakościowe   171

6.1. Klasyczny i zmodyfikowany proces zakupowy   171
6.2. Eksploracja wpływu ICT na poszczególne etapy procesu zakupowego   175
6.3. Rekonstrukcja schematyczna procesów zakupowych  201
6.4. Technologie informacyjne a zakupy osób niekorzystających z internetu   209

Rozdział 7. Analiza wybranych zachowań związanych z zakupami internetowymi  215

7.1. Transakcje w różnych formatach handlu elektronicznego   215
7.2. Korzystanie z internetowych pomocy decyzyjnych w zakupach internetowych   222
7.3. Internetowe zakupy grzecznościowe   240

Rozdział 8. Zakupy internetowe – ujęcie modelowe   257

8.1. Modele oparte na TAM   257
8.2. Modele oparte na UTAUT/UTAUT2   271
8.3. Porównanie używanych modeli ścieżkowych   287

Zakończenie   299
Bibliografia   313
Spis rysunków i tabel  323
Załączniki   329

Inni Klienci oglądali również

45,90 zł 51,00 zł
Do koszyka

Rygory prawne podejmowania i prowadzenia działalności turystycznej w Polsce

Stan prawny: 2013Usługi turystyczne to dynamicznie rozwijający się obszar polskiej gospodarki, który w ostatnich latach stawia wiele wyzwań przed polskim ustawodawcą oraz przed organami administracji publicznej w zakresie zapewnie...
99,00 zł 110,00 zł
Do koszyka

Pomoc publiczna udzielana przez gminy

W publikacji omówiono zagadnienia związane z udzielaniem pomocy publicznej w zakresie realizowania zadań przez gminy jako jednostki sektora finansów publicznych. W tym kontekście analizie poddane zostały rodzaje pomocy publicznej oraz war...
47,70 zł 53,00 zł
Do koszyka

Kierunki racjonalizacji systemów i procesów logistycznych. Tom 15

Rozwój gospodarczy, rentowność przedsięwzięć biznesowych, tworzenie wartości dodanej oraz budowanie konkurencyjności wymaga od współcze­snych podmiotów gospodarczych redukowania kosztów, zainwestowanego kapitału oraz dos...
99,90 zł 111,00 zł
Do koszyka

Status dziecka jako uczestnika postępowania nieprocesowego

Przedmiotem książki jest status dziecka, zarówno małoletniego, jak i nasciturusa, jako uczestnika postępowania nieprocesowego (kodeksowego i pozakodeksowego).Autorka szczegółowo omawia kwestie związane z uzyskaniem przez dziecko sta...
35,10 zł 39,00 zł
Do koszyka

Z abakusem przez wieki

Historia rachunkowości rozpoczyna się na długo przed tym, zanim człowiek opanował umiejętność abstrakcyjnego myślenia oraz przed powstaniem pisma i jest ściśle powiązana z umiejętnością liczenia (pomiaru). Człowiek od zarania dziejów musiał pora...
44,91 zł 49,90 zł
Do koszyka

Żyć jak Wielki Szu. Biografia Jana Nowickiego

Beata Biały z czułością składa portret Jana Nowickiego z rozmów z jego bliskimi i z własnych wspomnień. A także z zapisków samego aktora, który jako pisarz przelał kawał swojego życia na karty książek. Jan...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!