0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Techniki sprzedaży zdalnej. Jak działając ""na odległość"" osiągać sukcesy sprzedażowe.

(eAudiobook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: 2022

  • Autor: Adam Szaran, Roman Kawszyn

  • Lektor: Tomasz Urbański

  • Wydawca: MT Biznes

  • Formaty:
    mp3 (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 49,90 zł
44,91 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Techniki sprzedaży zdalnej. Jak działając ""na odległość"" osiągać sukcesy sprzedażowe.

„Nie da się sprzedawać zdalnie”. Tak mówili niektórzy nasi przyjaciele handlowcy, którzy przyzwyczajeni do odwiedzin i bycia u klienta stacjonarnie, w marcu 2020 roku weszli w nową rzeczywistość. „A już pozyskać nowego klienta, to jest prawie niemożliwe” .

Rynek sprzedaży ciągle ewoluuje. Zmieniają się okoliczności zewnętrzne, preferencje klientów, jak również narzędzia sprzedaży. W dzisiejszym zmiennym otoczeniu najskuteczniejsi będą ci, którzy potrafią dostosować się do różnych form kontaktu z klientem. Lecz do tego potrzebne będą nowe umiejętności i realne narzędzia.

Roman Kawszyn i Adam Szaran przez ostatnie półtora roku wypracowali system sprzedaży zdalnej, który działa. Zrobili to we współpracy z najlepszymi handlowcami z zaprzyjaźnionych firm, po to, by jednocześnie go testować i udoskonalać. Jedna z tych firm osiągnęła najlepszy wynik finansowy w Polsce (handlowcy byli na początku przekonani, że w ich branży i z ich klientem zdalnie sprzedawać się nie da), inni zwiększyli swoje obroty o kilkadziesiąt, jeszcze inni o kilkanaście procent. Po zebraniu feedbacku, dowodów słuszności oraz analizie rynkowych case studies jako pierwsi w Polsce wprowadzili ten system na rynek pod postacią „Distance Seller” – kursu sprzedaży zdalnej dla handlowców.

Dziś całą tę wiedzę, konkretne techniki, schematy i metody pozwalające na pozyskanie i obsługę klienta „na odległość” zawarli w tej książce.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • ISBN: 978-83-8231-171-6
  • ISBN druku: 978-83-8231-153-2
  • Czas trwania: 5:29:00
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
CZĘŚĆ I. Sprzedawca zdalny ŁOWCA 
1 Schemat pozyskania klienta B2B 
Narzędzie pierwszego etapu – rozmowa umawiająca spotkanie właściwe 
Bramkarz, czyli etap dodatkowy 
Początkowe gry wstępne klienta 
Mail „poławiający” 
2 Właściwa rozmowa sprzedażowa 
Etapy właściwej rozmowy sprzedażowej 
Schemat T1–T9 jako rama do właściwej rozmowy sprzedażowej w wersji telefonicznej 
Początek spotkania – zdobądź zaufanie i sympatię 
3 Badanie potrzeb. Narzędzia komunikacji 
Cele badania potrzeb 
Narzędzia aktywnej komunikacji w badaniu potrzeb 
Dwa modele badania potrzeb 
Warianty badania potrzeb w rozmowie telefonicznej 
Badanie potrzeb w warunkach skupienia na cenie 
4 Emocjonalna prezentacja oferty 
6 Spis treści
5 Pokonywanie obiekcji cenowych 
Dlaczego klient mówi, że jest za drogo? 
Błędy w obronie ceny 
Techniki obrony ceny 
6 Finalizacja 
7 Negocjacje 
Techniki negocjacyjne 
Reguły zachowań negocjacyjnych 
Słowa i zwroty pomocne w negocjacjach 
Obrona przed wywieraniem wpływu 
CZĘŚĆ 2. Sprzedawca zdalny FARMER 
8 Obsługa klienta – gra o satysfakcję 
Poziom medium w obsłudze klienta 
Sytuacje trudne w utrzymaniu klienta 
Skargi i reklamacje w utrzymaniu klienta 
Zakończenie

Inni Klienci oglądali również

10,71 zł 11,90 zł
Do koszyka

Komunikacja w sprzedaży

Dobra komunikacja w kontakcie z drugim człowiekiem jest podstawą sukcesu w biznesie. Książka ta jest przeznaczona dla wszystkich, którzy chcą realizować swoją karierę przede wszystkim w sprzedaży. Jeśli chcesz odnieść sukces w tej pracy, musisz ...
4,46 zł 4,95 zł
Do koszyka

Mega hit na maturę. Język polski 6. Młoda Polska

Szósty rozdział cyklu powtórzeniowego do matury z języka polskiego, który składa się z opisu epok literackich od starożytności do współczesności, w których podane są najważniejsze założenia, nurty i przedstawiciele wr...
20,61 zł 22,90 zł
Do koszyka

Świadomie do sukcesu

Jak szybciej osiągnąć swoje cele, sukces i marzenia, działając świadomie, a nie po omacku? Kiedy zaczynasz realizację swoich celów (np. wzbogacenie się), na początku jest trudno i bardzo ciężko się przełamać do działania. Z czasem, gdy zacz...
4,46 zł 4,95 zł
Do koszyka

Mega hit na maturę. Geografia 2. Procesy egzogeniczne. Hydrosfera. Gleby i roślinność

Drugi rozdział siedmiorozdziałowego kompendium wiedzy geograficznej dla maturzystów przedstawione w sposób przejrzysty i interesujący.Chociaż w geografii bardzo ważny jest rysunek, to nagrana część opisowa daje duże szanse zapoznani...
26,99 zł 29,99 zł
Do koszyka

Szkoła szpiegów na wakacjach

Nastoletni as wywiadu i jego przyjaciele ze szkoły szpiegów powracają!Benjamin Ripley inaczej wyobrażał sobie życie w szkole przyszłych agentów CIA. Po roku nauki w Akademii Szpiegostwa ledwo trafia do tarczy (cud, że się nie ...
30,51 zł 33,90 zł
Do koszyka

Na skraju załamania

Deszczowa noc, głuche telefony i to okropne poczucie winy… Wszystko zaczęło się tamtej nocy. W lesie. Cass Anderson nie zatrzymała się, by sprawdzić, czy siedząca w zaparkow...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!