0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Pobierz fragment
Wybierz format pliku:
Pobierz

Sztuka skutecznego pisania

(eBook)

Jak tworzyć treści, które przyciągają uwagę

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Warszawa, 2024

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Autor: Jessica Lasky-Fink, Todd Rogers

  • Tłumacz: Paweł Tomanek

  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Formaty:
    ePub mobi (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 59,00 zł
Najniższa cena z 30 dni: 56,05 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

53,10 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Sztuka skutecznego pisania

ŁADNIE pisze się w szkole. W życiu trzeba pisać SKUTECZNIE. Kiedy ostatnio czekałaś kilka dni na odpowiedź na ważnego e-maila? A może znów spędziłeś godziny na pisaniu newslettera, który ostatecznie nie przyniósł oczekiwanego rezultatu? W cyfrowym świecie dotarcie do odbiorców jest wyjątkowo trudne. Każdego dnia otrzymują oni mnóstwo wiadomości i komunikatów. Jako autorzy musimy nieustannie konkurować o ich skupienie i uwagę. Napisany pięknym stylem i dobrze zredagowany tekst już nie wystarczy. Jak pisać, żeby zainteresować odbiorców i zachęcić ich do podjęcia działania? Jessica Lasky-Fink i Todd Rogers, naukowcy z Harvardu, od lat prowadzą badania nad ludzkim zachowaniem i procesami poznawczymi. Korzystając ze swojego doświadczenia i wiedzy z zakresu komunikacji, psychologii i nauk behawioralnych, stworzyli 6 zasad skutecznego pisania, dzięki którym twoje teksty będą nie tylko atrakcyjne, ale także przystępne i zrozumiałe dla czytelnika. Sztuka skutecznego pisania to praktyczny poradnik oparty na wynikach badań naukowych, który nauczy cię skutecznej komunikacji nie tylko w biznesie, ale również w życiu codziennym. Todd Rogers – profesor polityki publicznej na Uniwersytecie Harvarda. Specjalizuje się w naukach behawioralnych. Jest współzałożycielem Analyst Institute i Everyday Labs. Jego artykuły ukazywały się między innymi w „New York Timesie”, „Los Angeles Timesie” i „Politico”. Jessica Lasky-Fink – uzyskała tytuł doktora w dziedzinie polityki publicznej na Uniwersytecie Kalifornijskim w Berkeley. Jest kierowniczką ds. badań w The People Lab, zespole badawczym w Kennedy School na Uniwersytecie Harvarda. W swoich badaniach skupia się na usprawnieniu realizacji programów i usług publicznych.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Hobby, czas wolny
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Nauki humanistyczne »
    3. Filologia polska
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-01-23712-7
  • ISBN druku: 978-83-01-23658-8
  • Liczba stron: 264
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Wprowadzenie     7

Część I. Jak przyciągnąć uwagę czytelników     19
1. Wejdź do głowy czytelnika     21
2. Myśl jak zajęty czytelnik     37
3. Pamiętaj o swoich celach     51

Część II. Sześć zasad skutecznego pisania     55
4. Zasada pierwsza: mniej znaczy więcej     57
5. Zasada druga: pisz przystępnie     79
6. Zasada trzecia: zadbaj o czytelny układ tekstu     103
7. Zasada czwarta: używaj formatowania, ale z umiarem     137
8. Zasada piąta: napisz czytelnikom, dlaczego powinno ich to obchodzić     155
9. Zasada szósta: pisz tak, żeby łatwo było odpowiedzieć     165

Część III. Nasze zasady w praktyce     183
10. Narzędzia, porady i częste pytania     185
11. Kto pisze te słowa?     213
12. Co dalej?     221

Podziękowania     227

Przypisy końcowe     229

Bibliografia     247

Źródła ilustracji     263

Inni Klienci oglądali również

22,50 zł 25,00 zł
Do koszyka

Tyleśmy już przeszli ... Dziennik pisany w bunkrze (Żółkiew 1942-1944)

Clara Kramer urodziła się w 1927 r. w Żółkwi jako Klara Schwarz. Była pierwszym dzieckiem Salki z domu Reitzfeld (1904–1959) i Meira (Majera) Schwarza (1886– 1959); w 1928 r. na świat przyszła jej młodsza siostra, Mania. Rodzina mies...
44,46 zł 49,40 zł
Do koszyka

Zacukrzony mózg - jak odtruć organizm z nadmiaru szkodliwego cukru. Najskuteczniejsze metody uzdrawiające i usuwające otyłość brzuszną dzięki mądremu połączeniu diety śródziemnomorskiej i ketogenicznej

Jesteśmy przekonani, że nadmiar cukru szkodzi, ale czy wiemy, że połączenie cukru i tłuszczów trans niekorzystnie wpływa na układ nerwowy i sprawia, że mózg po prostu się kurczy? W książce znajdziesz innowacyjny, a zarazem skuteczny plan ...
31,50 zł 35,00 zł
Do koszyka

Sztuka i mózg. W stronę percepcyjnie zorientowanej historii sztuki

„Pytania zadawane przez Autora są uzasadnione, trafne i niebanalne. Porządnie uprawiana kognitywistyka musi zawierać elementy empirii, a badacze zwący się kognitywistami, muszą się wykazać wiedzą metodologiczną z tego trudnego interdyscyplinarnie...
27,00 zł 30,00 zł
Do koszyka

Cyberprzestrzeń miejscem skutecznego nauczania-uczenia się

Celem badań opisywanych w niniejszej monografii uczyniono analizę związków zachodzących pomiędzy korzystaniem z nowoczesnych technologii informacyjnych a zagrożeniami płynącymi z mass mediów z perspektywy nauczyciela, rodzica i dziecka. W...
22,46 zł 24,95 zł
Do koszyka

Sztuka ma znaczenie

Tom ofiarowujemy Panu Profesorowi Ryszardowi W. Kluszczyńskiemu jako Jego uczniowie i uczennice, współpracownicy i współpracownice, przyjaciele i przyjaciółki. Książka ta stanowi formę podziękowań za intelektualne stymulacje, motyw...
34,20 zł 38,00 zł
Do koszyka

Sztuka pomiarów, czyli od metra do mikrometra

Postęp techniczny i technologiczny w zakresie metod i przyrządów pomiarowych jest ostatnio bardzo duży. Przyrządy analogowe pozostają nadal w powszechnym użyciu, bo mają wiele zalet. Intensywnie rozwijana jest jednak oferta przyrządów cyf...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!