0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Pobierz fragment
Wybierz format pliku:
Pobierz

Storytelling (nie tylko) w biznesie. 10 prostych kroków do niezapomnianej opowieści

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: 2021

  • Autor: Dana Norris

  • Wydawca: MT Biznes

  • Formaty:
    ePub mobi (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 39,90 zł
35,91 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Storytelling (nie tylko) w biznesie. 10 prostych kroków do niezapomnianej opowieści

Wszyscy codziennie opowiadamy historie
Robimy to podczas prezentacji biznesowej, wygłaszając mowę w trakcie ważnej uroczystości czy podczas randki. Opowieść to idealny sposób na to, aby w zwięzły sposób przekazać informacje istotne, trafne i – co niezwykle ważne – dotyczące nas w sposób bezpośredni. Co jednak zrobić, aby z ciekawej anegdoty wydobyć coś, co zapadnie wszystkim w pamięć? Co właściwie mielibyśmy opowiadać? Od czego zacząć? Od lektury tej książki.
Wykorzystaj moc storytellingu
Storytelling to książka dla każdego, kto chce opowiadać – czy to po to, żeby zrobić dobre wrażenie podczas rozmowy kwalifikacyjnej, dobrze wypaść podczas spotkania biznesowego, czy wygłosić intrygujący toast weselny. Ta książka podpowiada, jak dopracować opowieść oraz uwolnić drzemiący w nas potencjał mówcy. Zawiera też proste ćwiczenia, które ułatwiają wykorzystywanie umiejętności storytellingowych w praktyce. Wskazuje również dziesięć pułapek czyhających na autorów opowieści i pokazuje, co robić, żeby ich uniknąć.
Przygotowanie intrygującej opowieści
Co decyduje o potędze opowieści? Co sprawia, że dana historia ma w sobie coś takiego, że nie potrafimy się od niej oderwać? Wszystkie opowieści – te filmowe i te serialowe, te przytoczone w artykułach prasowych i te w opowiadaniach, powieściach i sztukach – mają zawsze tę samą strukturę. „Serio?”, pomyślisz sobie. „To niemożliwe”. Ale tak właśnie jest! Po rozłożeniu na czynniki pierwsze każda historia daje się wpisać w pewne ogólne ramy. Warto je znać, żeby wiedzieć, jak opowiadać o swoich doświadczeniach, żeby inni słuchali nas z zapartym tchem. Dana Norris krok po kroku pokaże ci, jak wyznaczyć cel opowieści, jak ukształtować fabułę i o czym jeszcze warto pamiętać.
Zostań mistrzem słowa
Zdobądź się na odwagę i zacznij występować przed publicznością (czyli przed każdym, kto cię słucha) – może nią być słuchacz twojego podcastu, uczestnik konferencji, na której jesteś prelegentem, czy grupa przyjaciół podczas spotkania towarzyskiego. W książce znajdziesz kilka prostych sposobów na podnoszenie pewności siebie oraz konkretne wskazówki, dzięki którym uwierzysz, że uda ci się przykuć uwagę publiczności i nawiązać z nią relację.
***
Ta książka to dowód prawdziwej pasji, z jaką Dana Norris podchodzi do pisania i opowieści. Storytelling to zbiór narzędzi przydatnych i cennych dla każdego twórcy tekstów.
Brigid Murphy, twórczyni Shortcut to the Soul: Unlocking Your Creative Voice Through Autobiographical Writing
To Dona Norris stała przed publicznością, gdy miałam okazję po raz pierwszy wysłuchać opowieści. Sama zapragnęłam spróbować i w rezultacie od ponad dziesięciu lat występuję na różnych scenach w całym kraju. Dziękuję Ci, Dano, że zebrałaś swoje najcenniejsze spostrzeżenia w tej książce.
Shannon Cason, gospodyni podcastów Homemade Stories, The Trouble oraz In Good Co. Detroit
Ta książka jest niesamowicie pomocna. Pełno w niej konkretnych i praktycznych, a do tego sprawdzonych technik przydatnych przy tworzeniu porywających, przekonujących historii. Dana Norris dzieli się w niej wnioskami ze swoich wieloletnich doświadczeń. Teraz wszyscy możemy na tym skorzystać.
Kevin Allison, gospodarz i producent podcastu i programu Risk
***
Dana Norris jest założycielką Story Club, ogólnokrajowego programu storytellingu non-fiction. Ukończyła studia w zakresie kreatywnego pisarstwa non-fiction i religioznawstwa. Jej teksty ukazywały się między innymi w McSweeney’s Internet Tendency, Tampa Review, TriQuarterly Online, w podcaście RISK! oraz WCPN Cleveland. Więcej informacji na temat Dany znaleźć można na stronie danastories.com.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-8087-978-2
  • Liczba stron: 152
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Okładka
Strona tytułowa
Strona redakcyjna
Spis treści
Dedykacja
Wprowadzenie
Część I. Przygotowanie opowieści 
Zasada nr 1. O co właściwie chodzi?
Zasada nr 2. Według planu
Zasada nr 3. Przyda się najlepszy materiał
Zasada nr 4. Do sedna!
Zasada nr 5. A na koniec – niespodzianka!
Część II. Prezentacja opowieści 
Zasada nr 6. Opowiadać każdy może
Zasada nr 7. We wrażliwości siła
Zasada nr 8. Z poszanowaniem dla publiczności
Zasada nr 9. Nigdy nie przestawaj ćwiczyć
Zasada nr 10. Gotowy?
Dziesięć pułapek czyhających na autorów opowieści (i co robić, żeby ich uniknąć)
Warto tam zajrzeć!
Źródła
O autorce

Inni Klienci oglądali również

8,55 zł 9,50 zł
Do koszyka

Opowiadania nie tylko wrocławskie 2. W świecie skrzatów

Cukierek albo psikus - jak mawiają dzieci, przebierając się ostatniego dnia października, chodząc od domu do domu zbierając łakocie. Co może się stać, kiedy, wydawać się może, niewinne psoty pójdą za daleko? Jak cienka jest linia pomiędzy byciem...
18,90 zł 21,00 zł
Do koszyka

Szkice o (nie)oryginalności. Konteksty i interpretacje

Szkice o (nie)oryginalności – najogólniej rzecz ujmując – to rozważania o oryginalności i nad oryginalnością dzieła sztuki. Oryginalność należy dziś do grupy najważniejszych kategorii deskryptywnych sztuki, ale też tworzących z nią r...
9,89 zł 10,99 zł
Do koszyka

Nie poślubię milionera

Romantyczna archeolog Lily Rose pragnie miłości, rodziny i gromadki dzieci. Kolejne rozczarowanie mężczyzną, który ją oszukał, nie zniechęca jej. Jednak by wyleczyć zranione serce, potrzebuje przelotnego romansu. Najlepszym kandydatem wydaje się...
53,91 zł 59,90 zł
Do koszyka

Żyjesz już czy tylko jesteś? Instrukcja obsługi spełnionego życia

Jakie marzenia pogrzebałeś dawno temu? Dlaczego poddajesz się w niektórych kwestiach zbyt szybko? Do spełnienia jakich pragnień brakuje Ci tej ostatniej odrobiny odwagi? Wystarczy już tego czekania! Skończ z wątpliwościami! Ryba nie rzuca ...
14,39 zł 15,99 zł
Do koszyka

Nie bądź Piggy

Ta powieść narodziła się z osobistego przeżycia. Przeżyłem dramatycznie i ciekawie wizytę mojego wnuka Filipa, który przyjechał do mnie z Australii i… dał mi popalić. A ja jemu. Nie jest łatwo zrobić z nastolatka mężczyznę. Ja postanowiłe...
16,20 zł 18,00 zł
Do koszyka

Chcę być szczęśliwy! Nie daj się zmanipulować przyjemnym szczęściem

CHCĘ BYĆ SZCZĘŚLIWY! Nie daj się zmanipulować przyjemnym szczęściem! Bez refleksji nad rozumieniem szczęścia niemożliwe jest życie duchowe człowieka. Ta zwięzła publikacja ma pomóc nam odkryć, jak jesteśmy manipulowani wiedzą o szczęściu w...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!