0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Pobierz fragment
Wybierz format pliku:
Pobierz

Siła lidera

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Warszawa, 2016

  • Autor: Agnieszka Kozak, Agnieszka Sowińska-Wróbel

  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Formaty:
    ePub mobi (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 69,00 zł
Najniższa cena z 30 dni: 48,30 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

48,30 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Siła lidera

Na polskim rynku sporo jest książek dotyczących zarządzania pracownikami, ale z perspektywy rynku amerykańskiego, nie zawsze porady te przystają do polskich realiów.
Autorki podczas swojej pracy konsultanckiej i trenerskiej w polskich firmach, od lat gromadzą różnego rodzaju studia przypadków. Dzięki temu książka będzie składała się nie tylko z praktycznych porad i wskazówek jak efektywnie zarządzać zespołem ale również będzie zawierała case`y z polskich firm.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-01-18723-1
  • ISBN druku: 978-83-01-18695-1
  • Liczba stron: 244
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Wstęp                                                             9

Rozdział 1. Rekrutacja                                               11
	1.1. Kompetencje stanowiskowe                                      15
	1.2. Kompetencje społeczne                                          18
	1.3. Kompetencje zawodowe                                         19
	1.4. Kompetencje osobiste                                           21
	1.5. Kompetencje menedżerskie                                       22
	1.6. Model kompetencyjny                                           22
	Podsumowanie rozdziału                                             34

Rozdział 2. Selekcja                                                 37
	2.1. Referencje – fakty i mity                                         37
	2.2. Rozmowa selekcyjna                                            39
	2.3. Testy kompetencji                                              47
	2.4. Kontrakt psychologiczny z pracownikiem                            49
	2.5. Adaptacja pracownika w nowym miejscu pracy                       52
	Podsumowanie rozdziału                                             60

Rozdział 3. Motywowanie do działania                                63
	3.1. Demotywatory w organizacji                                      65
		3.1.1. Bezpośredni przełożony                                    66
		3.1.2. Ukierunkowana praca                                      67
		3.1.3. Współpraca i relacje w zespole                               67
		3.1.4. Osobista wartość pracy                                     68
	3.2. Teorie potrzeb                                                 70
	3.3. Docenianie pracownika                                          78
	3.4. Poczucie własnej wartości                                        85
	3.5. Wartości osobiste                                              87
	Podsumowanie rozdziału                                             91

Rozdział 4. Rozwijanie pracowników                                 93
	4.1. Rozwój zawodowy                                              97
	4.2. Rozwój kompetencji                                            100
	4.3. Proces rozwojowy                                              102
		4.3.1. Cele biznesowe                                           103
		4.3.2. Diagnoza                                                105
		4.3.3. Cele rozwojowe                                           109
		4.3.4. Wybór działań                                            113
		4.3.5. Realizacja działań i kontrola postępów                        118
	4.4. Coaching                                                     118
	4.5. Mentoring                                                    124
	Podsumowanie rozdziału                                             128

Rozdział 5. Komunikacja w biznesie                                  129
	5.1. Osoby w rozmowie                                             130
	5.2. Komunikacja oparta na potrzebach                                 132
	5.3. Bariery w komunikacji                                           141
	5.4. Komunikacja w codziennym zarządzaniu                            146
		5.4.1. Kontraktowanie zadań                                     146
		5.4.2. Wyrażanie krytyki i niezadowolenia                           149
		5.4.3. Przyjmowanie krytyki                                      151
		5.4.4. Zwracanie uwagi pracownikowi w obszarach delikatnych          153
		5.4.5. Odmawianie pracownikowi (awansu, podwyżki)                 154
	5.5. Rozwiązywanie sytuacji konfliktowych                              155
	Podsumowanie rozdziału                                             159

Rozdział 6. Przywództwo i zarządzanie                               161
	6.1. Zarządzanie a przywództwo                                      162
	6.2. Model Coveya                                                 164
		6.2.1. Wizja                                                   164
		6.2.2. Dyscyplina                                               167
		6.2.3. Pasja                                                   169
		6.2.4. Sumienie                                                169
	6.3. Czy przywództwa można się nauczyć?                              170
	6.4. Przywództwo służebne                                          171
	6.5. Przywództwo empatyczne                                        171
		6.5.1. Empatia dla samego siebie                                  172
		6.5.2. Empatia dla innych                                        172
	6.6. Budowanie własnej wizji przywództwa                              173
	6.7. Zarządzanie sytuacyjne                                          180
	6.8. Indywidualne ograniczenia w byciu przywódcą                       184
	Podsumowanie rozdziału                                             193

Rozdział 7. Talent w zespole                                         195
	7.1. Identyfikacja talentów                                           195
	7.2. Talent a wysoki potencjał i predyspozycje                            199
	7.3. Programy rozwojowe dla talentów                                 200
	7.4. Udział menedżera i jego odpowiedzialność w programach rozwoju talentów                                                     211
	Podsumowanie rozdziału                                             215

Rozdział 8. Zarządzanie zmianą w zespole                             217
	8.1. Niepowodzenia we wdrażaniu zmiany                              219
	8.2. Reorientacja w zmianie                                          220
	8.3. Przebieg zmiany                                                223
		8.3.1. Zaprzeczanie faktom                                       223
		8.3.2. Opór i bunt                                              225
		8.3.3. Eksperymenty i próby                                      228
		8.3.4. Angażowanie i satysfakcja                                  231
	8.4. Komunikacja w zmianie                                          233
	Podsumowanie rozdziału                                             237

Bibliografia                                                         239

Inni Klienci oglądali również

30,59 zł 33,99 zł
Do koszyka

Córka Szklarki, t. II /seria Blask Corredo/

Córka Szklarki, dwunastoletnia Mori ma niezwykłe zdolności - wie rzeczy, których nigdy się nie uczyła, widzi emocje innych ludzi w postaci kolorowych poświat, może przenosić przedmioty siłą woli. Nie potrafi jednak nawiązać porozumienia a...
19,80 zł 22,00 zł
Do koszyka

Polityka oświatowa polskich gmin i powiatów w świetle ustaleń, zaleceń i rekomendacji eksperckich. Wnioski z programu „Samorządowy lider edukacji”

Wśród wielu organizowanych w Polsce konkursów jakości jednym z najbardziej rozpoznawalnych i cenionych jest konkurs „Samorządowy Lider Edukacji”, zainicjowany w 2011 roku przez Fundację Rozwoju Edukacji i Szkolnictwa Wyższego ...
3,87 zł 4,30 zł
Do koszyka

Historia królów elekcyjnych – od Zygmunta III do Stanisława Augusta

Z wprowadzenia: Historia królów elekcyjnych, napisaną została przez Ignacego Potockiego i z rękopisu jego ręką skreślonego – przepisana. Nie tyle nowych spostrzeżeń, badań, przyczyn i skutków tychże w tej zwięzłej a treściwej...
44,10 zł 49,00 zł
Do koszyka

Cała siła, jaką czerpię na życie

Własnym głosem, na własnych zasadach. W czerwcu 2020 roku Pracownia Badań nad Historią i Tożsamościami LGBT+ w ISNS UW we współpracy z Fundacją im. Heinricha Bölla ogłosiła konkurs na pamiętniki. Nadesłano sto osiemdziesiąt pra...
11,69 zł 12,99 zł
Do koszyka

Siła serca

Marjan Zaruta jest lotnikiem, którego akrobacje podziwiają zarówno pasjonaci samolotów z całego świata, jak i zwykli mieszkańcy miasta. Choć fruwa wysoko nad ziemią, jest zaangażowany w życie swojej społeczności - wypisuje na...
22,50 zł 25,00 zł
Do koszyka

Siła mediacji w konfliktach o dziecko

Niniejsza publikacja ma na celu szerokie upublicznienie skali i znaczenia problemu konfliktu rodziców o dziecko dla jednostki i rodziny a w konsekwencji dla społeczeństwa oraz podjęcie próby nakłonienia skonfliktowanych rodziców do...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!