0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Relacje inwestorskie

(Miękka)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 49,00 zł
41,65 zł
Stan magazynowy:
Średnia liczba
Dostępność:
w magazynie
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
- Zamówienia od 299 zł wysyłamy GRATIS!
- Zamów z DPD (kurier lub punkty) do 19:30, a Twoją paczkę wysyłamy jeszcze dziś i dostarczymy jutro!
Uwaga! Dotyczy dni roboczych (poniedziałek-piątek, z bez dni wolnych od pracy) oraz towarów dostępnych w magazynie. Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski, jeśli wartość zamówienia przekroczy 500 zł nie oferujemy płatności przy odbiorze.

Przedpłata (Przelewy24)         do 299 zł   od 299 zł
ORLEN Paczka
9,99 zł 0 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 10,99 zł 0 zł
Pocztex 11,99 zł 0 zł
InPost Paczkomaty 24/7
13,99 zł  0 zł
Kurier DPD
12,49 zł 0 zł
Punkty odbioru DPD
10,99 zł 0 zł
Odbiór w Księgarni PWN
0 zł 0 zł



Płatność przy odbiorze         do 299 zł   od 299 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 14,99 zł 0 zł
Pocztex 15,99 zł 0 zł
Kurier DPD
16,49 zł 0 zł
Dodaj do schowka

Relacje inwestorskie

Relacje inwestorskie to wzajemnie korzystny proces dwustronnej komunikacji spółki z inwestorami i ich środowiskiem opiniotwórczym. Główne cele tej działalności to informowanie inwestorów o działalności spółki, budowanie zaufania, obniżenie kosztu kapitału i osiągnięcie pełnej wyceny spółki.

Autor w kolejnych rozdziałach podejmuje kwestie dotyczące:

genezy, rozwoju i celów relacji inwestorskich,
ujawniania informacji,
adresatów relacji inwestorskich,
form komunikowania się spółki z otoczeniem inwestorskim.
Książka jest podręcznikiem dla studentów do przedmiotów: relacje inwestorskie, public relations, sprawozdawczość giełdowa, funkcjonowanie spółki akcyjnej na giełdzie. Jest także cennym źródłem informacji dla osób zajmujących się relacjami inwestorskimi w spółkach, doradców oraz dla pracowników instytucji związanych z funkcjonowaniem rynku kapitałowego.

  • Kategorie:
    1. Ekonomia, zarządzanie, marketing
    1. Prawo
    1. Edukacja »
    2. Podręczniki akademickie
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788301154998
  • EAN: 978830115499801
  • Liczba stron: 78
  • Wymiary: 17.0x24.0cm
  • Waga: 0.15kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

24,80 zł 40,00 zł
Do koszyka

Relacje o pomocy udzielanej Żydom przez Polaków w latach 1939-1945.

W tomie zamieszczone zostały dokumenty dotyczące pomocy udzielanej przez Polaków Żydom na terenie dystryktu radomskiego Generalnego Gubernatorstwa. W większości są to protokoły przesłuchań świadków, sporządzone przez pracowników Gł...
65,54 zł 89,90 zł
Do koszyka

Marketing relacji w dobie technologii cyfrowych

Książka stanowi kompendium wiedzy z zakresu marketingu relacji, ze szczególnym uwzględnieniem kluczowych zmian w sferze budowania i zarządzania relacjami z klientem w epoce czwartej rewolucji przemysłowej. W monografii omówiono nowoczesne...
261,87 zł
Do koszyka

Marketing relacji z klientem a utrzymanie klienta w banku wiejskim

Celem niniejszego opracowania było określenie relacji pomiędzy marketingiem relacji z klientem a utrzymaniem klienta wśród 167 aktywnych posiadaczy rachunków depozytowych na żądanie w banku wiejskim w Panabo oraz zaproponowanie programu interwencji. St...
29,12 zł 44,90 zł
Do koszyka

Jak działąją ludzie Co nauka może nam powiedzieć o życiu, miłości i relacjach

Nagroda Royal Society 2020 dla najlepszej książki popularnonaukowej Dr Camilla Pang jako ośmiolatka otrzymała następującą diagnozę – zaburzenia ze spektrum autyzmu, ADHD i zespół lęku uogólnionego. Nie rozumiała większości ludzkich...
24,87 zł 34,99 zł
Do koszyka

Bali Tinder Wolność i relacje

Bezkompromisowa opowieść o raju, do którego nie każdy odważy się wejść.Dla autorki „Bali Tinder” rajska wyspa, obiekt westchnień podróżników z całego świata, stała się tłem opowieści o współczesnych r...
273,76 zł
Do koszyka

Przyjęcie elektronicznego zarządzania relacjami z klientem

Książka ta została poświęcona przeglądowi literatury na temat koncepcji innowacji i jej przyjęcia. Doszliśmy do wniosku, że proces adaptacji różni się od procesu dyfuzji i ma na celu określenie uwarunkowań relacji biznes-klient. Relacja ta jest oczywiś...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!