0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Przyjęcie elektronicznego zarządzania relacjami z klientem

(Książka)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
273,76 zł
Stan magazynowy:
Towar na zamówienie
Dostępność:
3-5 dni
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
- Zamówienia od 299 zł wysyłamy GRATIS!
- Zamów z DPD (kurier lub punkty) do 19:30, a Twoją paczkę wysyłamy jeszcze dziś i dostarczymy jutro!
Uwaga! Dotyczy dni roboczych (poniedziałek-piątek, z bez dni wolnych od pracy) oraz towarów dostępnych w magazynie. Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski, jeśli wartość zamówienia przekroczy 500 zł nie oferujemy płatności przy odbiorze.

Przedpłata (Przelewy24)         do 299 zł   od 299 zł
ORLEN Paczka
9,99 zł 0 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 10,99 zł 0 zł
Pocztex 11,99 zł 0 zł
InPost Paczkomaty 24/7
13,99 zł  0 zł
Kurier DPD
12,49 zł 0 zł
Punkty odbioru DPD
10,99 zł 0 zł
Odbiór w Księgarni PWN
0 zł 0 zł



Płatność przy odbiorze         do 299 zł   od 299 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 14,99 zł 0 zł
Pocztex 15,99 zł 0 zł
Kurier DPD
16,49 zł 0 zł
Dodaj do schowka

Przyjęcie elektronicznego zarządzania relacjami z klientem

Książka ta została poświęcona przeglądowi literatury na temat koncepcji innowacji i jej przyjęcia. Doszliśmy do wniosku, że proces adaptacji różni się od procesu dyfuzji i ma na celu określenie uwarunkowań relacji biznes-klient. Relacja ta jest oczywiście istotna dla pomyślnego wdrożenia innowacji technologicznej, takiej jak system e-CRM.W tej książce został wyodrębniony wymiar jakości relacji, aby w pełni zrozumieć wpływ czynników adopcyjnych systemu e-CRM na jakość relacji. Wybraliśmy emocjonalne wymiary dla zrozumienia relacji z klientem, "które podkreślają zasadniczą rolę marketingu relacji". Jakość relacji biznesowych jest wielowymiarową koncepcją, która opiera się na satysfakcji, zaufaniu i zaangażowaniu.

  • Kategorie:
    1. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • EAN: 9786203186345
  • Liczba stron: 76
  • Wymiary: 15.2x22.9cm
  • Data premiery: 01.01.2021
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

43,17 zł 59,00 zł
Do koszyka

Elektryczne i elektroniczne wyposażenie pojazdów samochodowych część 1

Pierwsza część podręcznika poświęconego wyposażeniu elektrycznemu i elektronicznemu pojazdów samochodowych. Charakterystyczną cechą tego podręcznika jest połączenie wiadomości teoretycznych dotyczących budowy i działania poszczególnych ze...
13,58 zł 18,99 zł
Do koszyka

Barbie Niezwykłe przyjęcie

Książka z naklejkami i zadaniami• zabawa rozwijająca kreatywność, wyobraźnię i zmysł artystyczny• atrakcyjne dodatki: ozdoby na choinkę, skarpety na świateczne przenty i brokatowe naklejki • zadania wspierające ro...
52,88 zł 69,30 zł
Do koszyka

Ochrona klienta na rynku ubezpieczeniowym

Książka Aldony Piotrowskiej stanowi ciekawe opracowanie trudnego zagadnienia. Zawarte w niej twierdzenia są właściwie uzasadnione, ale jednocześnie prowokują do dyskusji. Szczególnie cenne są przedstawione w pracy uwagi de lege ferenda wskazując...
67,15 zł 79,00 zł
Do koszyka

Relacje inwestorskie

Kompleksowe i usystematyzowane opracowanie na temat relacji inwestorskich w Polsce.W książce ujęto definicje i klasyfikacje dotyczące relacji inwestorskich (z dużą liczbą uniwersalnych schematów), opisano zasady, formy i narzędzia ich stos...
88,94 zł 99,90 zł
Do koszyka

Prawne aspekty zarządzania ryzykiem w działalności rolniczej

Publikacja podejmuje prawne aspekty zarządzania ryzykiem w działalności rolniczej, zarówno w ujęciu prawa unijnego i krajowego, jak i w porządkach prawnych m.in. USA oraz Kanady. Autorka dokonuje oceny przyjętych rozwiązań de lege lata w tym zak...
374,07 zł
Do koszyka

Niefarmakologiczne techniki zarządzania zachowaniami u dzieci

Wykonywanie bezbolesnych zabiegów dla dziecka jest jednym z kluczowych czynników w tworzeniu dobrego raportu. W tym celu zastosowanie środków farmakologicznych sprawiło, że leczenie stomatologiczne jest w dużym stopniu akceptowalne. Zabiegi te mogą być...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!