0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Pobierz fragment
Wybierz format pliku:
Pobierz

Rebranding (eBook)

Strategiczna zmiana dla organizacji

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły
  • Wydanie: 1, 2019

  • Autor: Barbara Mróz-Gorgoń

  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Formaty:
    Epub Mobi (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
63,00 zł
56,70 zł
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 6,30 zł
Wysyłka:
online
Dodaj do schowka

Rebranding

Strategie budowania wizerunku marki w umysłach konsumentów to jeden z głównych elementów umacniania pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa na rynku. Po stronie podaży trendy się zmieniają. Bardzo ważnym i aktualnym tematem jest zatem rebranding. Redefiniowanie wizerunku marki może zachodzić na różnym poziomie - od modyfikacji samego oznakowania wizualnego danej firmy, aż po zmianę strategii. Bardzo ważne jest też to, że rebranding niesie ze sobą ogromne ryzyko porażki i doprowadzenia do kryzysu wizerunkowego. W książce przedstawiona została klasyfikacja strategii, modeli i typów rebrandingu, zaprezentowane są badania wśród organizacji, które przeszły proces rebrandingu oraz zamieszczone interesujące case study. "Praca charakteryzuje się wielością wątków związanych pośrednio lub bezpośrednio z problematyką zmiany, strategią marki i rebrandingu. Autorka przywołuje liczne koncepcje teoretyczne i podaje wiele praktycznych przykładów strategii ze świata biznesu. (…) Przedstawiła również główne problemy stosowania rebrandingu, podsumowała kluczowe wyniki badań własnych i wskazała na implikacje menedżerskie i kierunki przyszłych badań." prof. dr hab. Adam Sagan "Podjętą tematykę należy uznać za istotną i aktualną (a nawet przyszłościową), zarówno z punktu widzenia rozwoju teorii zarządzania marką, zarządzania strategicznego, jak i z punktu widzenia praktyki gospodarczej. Fakt, iż autorka odnosi się do problematyki rebrandingu, uwzględniając nie tylko tradycyjne podejście pod kątem zarządzania marką, ale także szersze podejście strategiczne, uwzględniające zarządzanie zmianą w organizacji, stanowi nowe ujęcie problemu i wpływa na oryginalność publikacji." dr hab. inż. Magdalena Grębosz-Krawczyk, prof. Politechniki Łódzkiej "Książka doskonale wpisuje się w najnowsze trendy związane z rozwojem przedsiębiorstw, dotyczące rosnącego znaczenia wartości aktywów niematerialnych. Rebranding jest nieodłącznym składnikiem wzrostu każdej marki. Nowa gospodarka i tworzenie w niej wartości są oparte o fundamenty marketingu holistycznego. Dotyczy to również efektywnego zarządzania marką korporacyjną, dla której rebranding jest jedną z możliwości budowania przewagi konkurencyjnej. Autorka w ramach zrealizowanych badań potwierdza hipotezę, że istnieje korelacja pomiędzy skutecznością rebrandingu a czynnikami zarządczymi: wiedzy o rynku, integracji komunikacji marketingowej 360 stopni i partycypacyjnego stylu zarządzania. To obowiązkowa pozycja dla kadry zarządzającej i szefów marketingu." Jacek Kotarbiński, kotarbinski.com

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Zarządzanie, organizacja, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-01-20614-7
  • ISBN druku: 978-83-01-20647-5
  • Liczba stron: 344
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Wstęp     7
I. Zarządzanie zmianą strategiczną – perspektywa teoretyczna   19
	1.1. Zmiana – definicja i ewolucja zmiany w organizacji    20
	1.2. Zarządzanie zmianą – pojęcie, teorie i modele   32
	1.3. Zmiana strategiczna – determinanty i znaczenie     43
	1.4. Uwarunkowania zewnętrzne i wewnętrzne zmian w organizacji – czynniki wyzwalające i hamujące zmiany w organizacji    59
II. Rebranding w świetle teorii zarządzania i marketingu     79
	2.1. Marka korporacyjna w procesie brandingowym – pojęcia podstawowe     81
	2.2. Definicje i formy rebrandingu     94
	2.3. Przesłanki rebrandingu    106
		2.3.1. Wewnętrzne motywy rebrandingu    108
		2.3.2. Zewnętrzne motywy rebrandingu     110
	2.4. Proces i modele rebrandingu      112
	2.5. Czynniki kształtujące skuteczność procesu rebrandingu   120
		2.5.1. Skuteczność rebrandingu – pojęcie i pomiar    121
		2.5.2. Wiedza o rynku i jej znaczenie w procesie rebrandingu     130
		2.5.3. Komunikacja marketingowa w rebrandingu    135
		2.5.4. Koordynacja interesariuszy procesu rebrandingu   146
III. Rebranding na polskim rynku w świetle badań jakościowych    155
	3.1. Opis badań i charakterystyka respondentów    166
		3.1.1. Szczegółowa charakterystyka respondentów i podmiotów reprezentowanych przez respondentów     169
		3.1.2. Charakterystyki rebrandingu wybranych przedsiębiorstw     173
	3.2. Rebranding i jego uwarunkowania     174
		3.2.1. Motywy rebrandingu     174
	3.3. Proces rebrandingu – przebieg, czas trwania i uczestnicy procesu     179
	3.4. Czynniki skuteczności procesu rebrandingu w świetle badań jakościowych     187
		3.4.1. Wiedza i jej znaczenie w procesie rebrandingu  188
		3.4.2. Komunikacja marketingowa w procesie rebrandingu      191
		3.4.3. Koordynacja interesariuszy i styl zarządzania w procesie rebrandingu    196
	3.5. Wyniki badań jakościowych – próba syntezy    198
IV. Rebranding w świetle badań ilościowych     203
	4.1. Charakterystyka procedury badawczej i projekt modelu pomiarowego     204
		4.1.1. Charakterystyka metody i próby badawczej    204
		4.1.2. Charakterystyka modelu pomiarowego    212
	4.2. Charakterystyka rebrandingu w badanych firmach na podstawie zebranych odpowiedzi    220
		4.2.1. Ogólne cechy rebrandingu     220
		4.2.2. Poziom wiedzy o rynku      223
		4.2.3. Integracja komunikacji marketingowej    225
		4.2.4. Partycypacyjny wymiar zarządzania     226
		4.2.5. Rynkowe skutki rebrandingu     229
		4.2.6. Bieżące relatywne wyniki firm      229
	4.3. Weryfikacja skal pomiarowych      230
		4.3.1. Współzależności pomiędzy konstruktami     241
Podsumowanie     251
V. Aneks     261
	Załącznik 1 – Przypadki rebrandingu wybranych marek    262
	ZOO Wrocław      262
	InPost    265
	Nest Bank     268
	Mamut  270
	Warta    273
	Cyfrowy Polsat      277
	Port Lotniczy Wrocław     281
	Tygodnik „Polityka”     284
	TIM     288
	Work Service      290
	mBank    293
	Załącznik 2 – Scenariusz indywidualnego wywiadu pogłębionego      296
	Załącznik 3 – Skale pomiarowe poszczególnych konstruktów   300
Summary    305
Bibliografia   311
Spis tabel     342
Spis rysunków     343

Inni Klienci oglądali również

29,69 zł 32,99 zł
Do koszyka

Zarządzanie organizacjami w przestrzeni publiczno-prywatnej

Słowem redaktorów Monografia „Zarządzanie organizacjami w partnerstwie publiczno – prywatnym” jest efektem badań wielu autorów z różnych ośrodków akademickich, których głównym celem w przedsta...
33,21 zł 36,90 zł
Do koszyka

Źródła ryzyka systemowego i metody jego ograniczania na przykładzie kredytów walutowych w systemach bankowych krajów Europy Środkowo-Wschodniej

Książka podejmuje ważny i wysoce aktualny z punktu widzenia praktyki gospodarczej temat. Jej przedmiotem jest problematyka ryzyka systemowego oraz metod i narzędzi jego ograniczania. Inspiracją do napisania książki jest dyskusja jaka toczy się w litera...
8,86 zł 9,84 zł
Do koszyka

Reklama jako czyn nieuczciwej konkurencji

Niniejsza książka przedstawia delikty w zakresie reklamy. Uwzględnia ona „dwutorowość” regulacji w prawie polskim. Obejmuje zagadnienia reklamy jako czynu niedozwolonego w świetle Ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji oraz działania r...
35,10 zł 39,00 zł
Do koszyka

Zarządzanie ryzykiem operacyjnym w zapewnianiu ciągłości działania organizacji

Przed ryzykiem warto się zabezpieczać nie tylko rezerwami finansowymi, ale także przemyślanym planem reagowania na symptomy i przejawy ryzyka. Książka została napisana przez praktyka i wiodącego specjalistę z zakresu zarządzania zapewnianiem ciągłości ...

Zarządzanie organizacją XXI wieku Innowacje – Gospodarka – Społeczeństwo - GRYWALIZACJA W ZARZĄDZANIU PROJEKTAMI METODYKĄ AGILE

Monografia „Zarządzanie organizacją XXI wieku” jest efektem aktualnych badań wielu autorów z różnych ośrodków akademickich, których głównym celem w przedstawionych rozdziałach jest dostarczenie metod i por...
54,00 zł 60,00 zł
Do koszyka

Bankructwa i upadłości przedsiębiorstw

Autor książki stara się na nowo spojrzeć na zagadnienie bankructwa, upadłości i likwidacji przedsiębiorstw od strony teoretycznej i uwzględnić w największym stopniu oczekiwania i potrzeby praktyki gospodarczej. Książka wnosi nowe idee i metody, a także...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowaniaserwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetumożna zmienić ustawienia dotyczące cookies Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.