0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Uwaga: produkt pochodzący ze zwrotów może być uszkodzony. Oferta ograniczona (w większości 1-2 egzemplarze) i ważna do wyczerpania zapasów. Z powodu dużego zainteresowania ofertą Outletu, nie możemy zagwarantować pełnej realizacji wszystkich zamówień.Zobacz więcej »

Public relations w sferze publicznej - Outlet

(Twarda)

Wizerunek i komunikacja

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Public relations w sferze publicznej - Outlet

Opracowanie dotyczy public relations szeroko pojmowanej sfery publicznej – organów administracji publicznej i jednostek samorządu terytorialnego, sądów, prokuratury, policji i osób sprawujących funkcje publiczne w kraju oraz w instytucjach o zasięgu międzynarodowym.
Zawarto w nim wyniki badań naukowych oraz ustalenia praktyków dotyczące kształtowania, wizerunku i przebiegu komunikacji w relacjach obywateli z przedstawicielami władz publicznych.
W części pierwszej publikacji przedstawiono prawne, socjologiczne i organizacyjne uwarunkowania kształtowania wizerunku podmiotów sfery publicznej, w szczególności w kontekście reputacji, tożsamości i zaufania do podmiotów tej sfery. Dokonano także szczegółowej analizy takich zagadnień jak: promocja jednostek samorządu terytorialnego, design i architektura oraz wykorzystanie logo i emblematów w działaniach z zakresu public relations podmiotów sfery publicznej, czy też wykorzystanie systemu zarządzania jakością (ISO).
?? Część druga opracowania została poświęcona komunikacji jako podstawie działań public relations urzędów, sądów i prokuratury, a także jednostek samorządu terytorialnego. Analizie poddano przebieg i uwarunkowania komunikacji przedstawicieli władz publicznych w kontaktach z obywatelami oraz specyfi kę kontaktów z mass mediami i prowadzenia akcji informacyjnych. Omówiono również narzędzia komunikacyjne, takie jak: media relations, publicity, komunikowanie publiczne, a także komunikacyjne znaczenie wydarzeń, m.in. imprez o charakterze masowym.
Książka adresowana jest przede wszystkim do praktyków: funkcjonariuszy publicznych i pracowników władz publicznych – administracji, sądów i prokuratury oraz osób zarządzających podmiotami funkcjonującymi w sferze publicznej. Zainteresuje też studentów wydziałów prawa i administracji oraz innych kierunków nauk społecznych – dziennikarstwa, socjologii i politologii.

  • Kategorie:
    1. Ekonomia, zarządzanie, marketing
    1. Prawo
    1. Edukacja »
    2. Podręczniki akademickie
  • Redakcja: Aleksandra Szadok-Bratuń, Magdalena Tabernacka
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788326414473
  • EAN: 9788326414473
  • Liczba stron: 612
  • Wymiary: 13.5x20.5cm
  • Waga: 0.63kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
WAŻNE INFORMACJE:
1. Oferta produktów z Outletu jest ograniczona (w większości 1-2 egzemplarze) i ważna do wyczerpania zapasów. Z powodu dużego zainteresowania ofertą Outletu, nie możemy zagwarantować pełnej realizacji zamówień.
2. Produkty sprzedawane jako Outlet pochodzą ze zwrotów.
3. Oferowane produkty mogą mieć w niewielkim stopniu przytarte okładki, zagięcia, zbite rogi, wgniecenia, zadrapania lub zabrudzenia.
4. Boxy i zestawy mogą być rozkompletowane, np. pozbawione CD.
5. Towary outletowe mogą mieć również rozdarte opakowania, brak folii ochronnej, a w zabawkach i grach może brakować części elementów (np. figurek, żetonów itd).
6. Produkty ze znaczkiem Outlet nie podlegają wymianie na produkty pełnowartościowe.

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!