0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Pobierz fragment
Wybierz format pliku:
Pobierz

Psychologia negocjacji. Między nauką a praktyką zarządzania

(eBook)
5.00  (1 ocena)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: 2021

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Autor: Elżbieta Kowalczyk

  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Formaty:
    ePub mobi (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 74,00 zł
Najniższa cena z 30 dni: 51,80 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

51,80 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Psychologia negocjacji. Między nauką a praktyką zarządzania

Książka pt. „ Psychologia negocjacji: między nauką a praktyką zarządzania” jest skierowana do szerokiego grona odbiorców i ma na celu ukazanie oraz upowszechnienie osiągnięć psychologii w obszarze negocjacji. Często wiedza z zakresu negocjacji, zwłaszcza ta zawarta w poradnikach, nie jest poparta ustaleniami naukowymi, a zdroworozsądkowymi mitami dotyczącymi negocjacji bądź wynika z indywidulanego doświadczenia autorów tych opracowań. W przygotowywanym opracowaniu, w sposób przystępny, ale oparty na naukowych ustaleniach badawczych zostaną ukazane różne psychologiczne aspekty prowadzenia negocjacji.

Celem jest wskazanie głównych obszarów badawczych oraz powstałych w ich ramach kluczowych ustaleń z zakresu psychologii negocjacji, równocześnie podkreślając zyski, jakie wynikają z aliansu teorii z praktyką zarządzania. Autorka koncentruje się na głównym problemie badawczym: w jaki sposób ustalenia z obszaru psychologii przyczyniają się do doskonalenia negocjacji wykorzystywanych w praktyce i nauce o zarządzaniu i jakości?

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-01-21704-4
  • ISBN druku: 978-83-01-21609-2
  • Liczba stron: 296
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Wprowadzenie  7
ROZDZIAŁ 1 Negocjacyjny elementarz    15
	1.1. Istota negocjacji   15
	1.2. Fazy i ich przebieg 20
	1.3. Strategie i style negocjacji 29
	1.4. Badania nad negocjacjami 37
	1.5. Podsumowanie   41
ROZDZIAŁ 2 Mechanizmy poznawcze w negocjacjach   43
	2.1. Negocjacje jako proces decyzyjny 43
	2.2. Deformacje spostrzeżeniowe w negocjacjach   58
	2.3. Siła w negocjacjach 65
	2.4. Podsumowanie   69
ROZDZIAŁ 3 Emocje w negocjacjach 71
	3.1. Esencja emocji   72
	3.2. Procesy decyzyjne a lęk, złość i radość   82
	3.3. Emocje a przebieg negocjacji   84
	3.4. Podsumowanie   90
ROZDZIAŁ 4 Komunikacja interpersonalna w negocjacjach   93
	4.1. W poszukiwaniu znaczeń pojęcia komunikacja    93
	4.2.  Klasyczny podział komunikacji. Przekaz komunikacji werbalny i ewerbalny w negocjacjach   96
	4.3. Modele procesu komunikacji   103
	4.4. Pomiędzy otwartością a manipulacją   104
	4.5. Technika i jej wpływ na komunikację w negocjacjach   114
	4.6. Podsumowanie   121
ROZDZIAŁ 5 Kompetencje negocjacyjne   123
	5.1. Istota kompetencji negocjacyjnych 123
	5.2. Modele kompetencji negocjacyjnych   136
	5.3. Przykłady miar kompetencji negocjacyjnych   139
	5.4. Budowanie kompetencji negocjacyjnych 141
	5.5. Marka osobista negocjatora i jej asocjacje 145
	5.6. Podsumowanie   157
ROZDZIAŁ 6 Płeć w negocjacjach zawodowych   159
	6.1. Między biologią a socjalizacją   160
	6.2. Co stymuluje genderowe zachowania w negocjacjach zawodowych?   166
	6.3. Nierówność w wynagradzaniu determinowana płcią    169
	6.4. Podsumowanie   173
ROZDZIAŁ 7 Kultura a negocjacje – ujęcie syntetyzujące i przekrojowe    175
	7.1. Istota kultury narodowej 176
	7.2. Modele kultury narodowej i ich kontekst negocjacyjny 179
	7.3. Przejawy różnic kulturowych w negocjacjach – przekrój zagadnień   191
	7.4. Podsumowanie    203
ROZDZIAŁ 8 Różnice kulturowe w negocjacjach w ujęciu szczegółowym   205
	8.1. Negocjacyjny savoir-vivre. Praktyki kulturowe w negocjacjach 207
	8.2.  Charakterystyka regionów świata pod względem różnic kulturowych w negocjacjach  217
	8.3. Podsumowanie   226
Zakończenie   229
Bibliografia   233
Spis rysunków 257
Spis tabel 259
Spis bloków rozszerzających 261
Indeks rzeczowy  263

Inni Klienci oglądali również

28,80 zł 32,00 zł
Do koszyka

Żona między nami

Niczego nie zakładaj. Podczas lektury pomyślisz, że to książka o zazdrosnej byłej żonie. I że ma obsesje na punkcie swojej następczyni - pięknej i młodej kobiety. Nic nie jest takie, ...
22,50 zł 25,00 zł
Do koszyka

Starość między tradycją a współczesnością

Składana w ręce czytelników książka jest pokłosiem niezwykłego wydarzenia, które miało miejsce we wrześniu 2015 r. w Lublinie. Po raz drugi w historii działalności uniwersytetów trzeciego wieku w Polsce odbyło się tu spotkanie zarz...
14,40 zł 16,00 zł
Do koszyka

Teoria i praktyka w myśli amerykańskich pragmatystów

Inspiracją dla niniejszej książki były zjawiska trojakiego rodzaju. Po pierwsze, coraz powszechniejsza w Polsce (i nie tylko) tendencja, aby stawiać pytania o praktyczne zastosowania teorii naukowych i aby czynić to w odniesieniu nie tylko do nauk dośw...
90,30 zł 129,00 zł
Do koszyka

Globalna nauka, globalni naukowcy

Pierwsza na polskim ryku publikacja w której autor analizuje funkcjonowanie globalnej nauki pokazując: skrajne nierówności indywidualnych osiągnięć naukowych i niesprawiedliwy rozkład produkcji wiedzy, silne związki między dochodami nauk...
53,91 zł 59,90 zł
Do koszyka

Key Account Management. Przygotowanie do negocjacji

Podjęcie decyzji o współpracy z kluczowymi klientami (ich wybór jest zazwyczaj konsekwencją strategii przedsiębiorstwa) to działanie perspektywiczne na wiele lat. Podstawą współpracy między stronami są porozumienia i umowy, kt&oacu...
32,40 zł 36,00 zł
Do koszyka

Kultura zarządzania ryzykiem w urzędach jednostek samorządu terytorialnego w Polsce

Monografia wskazuje na nowoczesne rozwiązania w kontekście budowania kultury zarządzania ryzykiem w instytucjach. Książka stanowi solidne wsparcie narzędziowe, służące zrozumieniu i ugruntowaniu wiedzy menedżerów wszystkich typów, szczebl...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!