• Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Newsletter
  • Pomoc
  • Kontakt
0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Podręczniki akademickie medyczne - szeroka oferta »


Pobierz fragment
Wybierz format pliku:
Pobierz

Psychologia negocjacji. Między nauką a praktyką zarządzania (eBook)

5.00  (1 ocena)
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły
  • Wydanie: 1, 2021

  • Autor: Elżbieta Kowalczyk

  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Formaty:
    ePub mobi (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
49,00 zł
44,10 zł
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 4,90 zł
Wysyłka:
online
Dodaj do schowka

Psychologia negocjacji. Między nauką a praktyką zarządzania

Książka pt. „ Psychologia negocjacji: między nauką a praktyką zarządzania” jest skierowana do szerokiego grona odbiorców i ma na celu ukazanie oraz upowszechnienie osiągnięć psychologii w obszarze negocjacji. Często wiedza z zakresu negocjacji, zwłaszcza ta zawarta w poradnikach, nie jest poparta ustaleniami naukowymi, a zdroworozsądkowymi mitami dotyczącymi negocjacji bądź wynika z indywidulanego doświadczenia autorów tych opracowań. W przygotowywanym opracowaniu, w sposób przystępny, ale oparty na naukowych ustaleniach badawczych zostaną ukazane różne psychologiczne aspekty prowadzenia negocjacji. Celem jest wskazanie głównych obszarów badawczych oraz powstałych w ich ramach kluczowych ustaleń z zakresu psychologii negocjacji, równocześnie podkreślając zyski, jakie wynikają z aliansu teorii z praktyką zarządzania. Autorka koncentruje się na głównym problemie badawczym: w jaki sposób ustalenia z obszaru psychologii przyczyniają się do doskonalenia negocjacji wykorzystywanych w praktyce i nauce o zarządzaniu i jakości?

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Zarządzanie, organizacja, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-01-21704-4
  • ISBN druku: 978-83-01-21609-2
  • Liczba stron: 296
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Wprowadzenie  7
ROZDZIAŁ 1 Negocjacyjny elementarz    15
	1.1. Istota negocjacji   15
	1.2. Fazy i ich przebieg 20
	1.3. Strategie i style negocjacji 29
	1.4. Badania nad negocjacjami 37
	1.5. Podsumowanie   41
ROZDZIAŁ 2 Mechanizmy poznawcze w negocjacjach   43
	2.1. Negocjacje jako proces decyzyjny 43
	2.2. Deformacje spostrzeżeniowe w negocjacjach   58
	2.3. Siła w negocjacjach 65
	2.4. Podsumowanie   69
ROZDZIAŁ 3 Emocje w negocjacjach 71
	3.1. Esencja emocji   72
	3.2. Procesy decyzyjne a lęk, złość i radość   82
	3.3. Emocje a przebieg negocjacji   84
	3.4. Podsumowanie   90
ROZDZIAŁ 4 Komunikacja interpersonalna w negocjacjach   93
	4.1. W poszukiwaniu znaczeń pojęcia komunikacja    93
	4.2.  Klasyczny podział komunikacji. Przekaz komunikacji werbalny i ewerbalny w negocjacjach   96
	4.3. Modele procesu komunikacji   103
	4.4. Pomiędzy otwartością a manipulacją   104
	4.5. Technika i jej wpływ na komunikację w negocjacjach   114
	4.6. Podsumowanie   121
ROZDZIAŁ 5 Kompetencje negocjacyjne   123
	5.1. Istota kompetencji negocjacyjnych 123
	5.2. Modele kompetencji negocjacyjnych   136
	5.3. Przykłady miar kompetencji negocjacyjnych   139
	5.4. Budowanie kompetencji negocjacyjnych 141
	5.5. Marka osobista negocjatora i jej asocjacje 145
	5.6. Podsumowanie   157
ROZDZIAŁ 6 Płeć w negocjacjach zawodowych   159
	6.1. Między biologią a socjalizacją   160
	6.2. Co stymuluje genderowe zachowania w negocjacjach zawodowych?   166
	6.3. Nierówność w wynagradzaniu determinowana płcią    169
	6.4. Podsumowanie   173
ROZDZIAŁ 7 Kultura a negocjacje – ujęcie syntetyzujące i przekrojowe    175
	7.1. Istota kultury narodowej 176
	7.2. Modele kultury narodowej i ich kontekst negocjacyjny 179
	7.3. Przejawy różnic kulturowych w negocjacjach – przekrój zagadnień   191
	7.4. Podsumowanie    203
ROZDZIAŁ 8 Różnice kulturowe w negocjacjach w ujęciu szczegółowym   205
	8.1. Negocjacyjny savoir-vivre. Praktyki kulturowe w negocjacjach 207
	8.2.  Charakterystyka regionów świata pod względem różnic kulturowych w negocjacjach  217
	8.3. Podsumowanie   226
Zakończenie   229
Bibliografia   233
Spis rysunków 257
Spis tabel 259
Spis bloków rozszerzających 261
Indeks rzeczowy  263

28,80 zł 32,00 zł
Do koszyka

Żona między nami

Niczego nie zakładaj. Podczas lektury pomyślisz, że to książka o zazdrosnej byłej żonie. I że ma obsesje na punkcie swojej następczyni - pięknej i młodej kobiety. Nic nie jest takie, jakie się wydaje. Czytaj między kłamstwami... Vanessa Thompson zrezy...
4,49 zł 4,99 zł
Do koszyka

Psychologia uwagi

"Psychologia uwagi" autorstwa Théodule Ribot z 1888 roku w przekładzie J. K. Potockiego. Théodule-Armand Ribot (1839-1916) to francuski psycholog i filozof. Uczył się w Lycée de St Brieuc. Od 1856 roku zaczął pracować jak...
4,49 zł 4,99 zł
Do koszyka

Nauka poznawania ludzi

Najbardziej urozmaicone i czytelne studium charakterologiczne z 1847r, stanowiące polemikę z "Charakterami rozumów ludzkich", Michała Wiszniewskiego.
4,49 zł 4,99 zł
Do koszyka

Psychologia i zagadnienie wartości

Artykuł Stanisława Brzozowskiego „Psychologia i zagadnienie wartości” ukazał się po raz pierwszy w piśmie „Przegląd Społeczny” 1906, nr 10 z 21 maja i nr 11 z 26 maja. Część końcowa (akapit od słów „Dyskusje z powod...
4,49 zł 4,99 zł
Do koszyka

Nauka wychowania

W 1879 Aleksander Bain wydał "Naukę wychowania", w której pojawiła się teoria wychowania jako część pedagogiki badająca umysły i uczucia; tzw. psychologiczna teoria wychowania.
4,49 zł 4,99 zł
Do koszyka

Pierwsza lepsza czyli nauka zbawienna

Bohater komedii "Pierwsza lepsza, czyli nauka zbawienna", Alfred, człowiek w świecie bywały, pragnie się ożenić. Roztkliwia się nad przymiotami pięknej Julii, z która jest po słowie, ale wciąż nie jest pewien, czy rzeczywiście powinien...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowaniaserwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetumożna zmienić ustawienia dotyczące cookies Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.