0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Promocja kancelarii doradztwa podatkowego i biura rachunkowego

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: 2016

  • Autor: Joanna Polańska-Solarz

  • Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 59,00 zł
53,10 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Promocja kancelarii doradztwa podatkowego i biura rachunkowego

Książka powstała z myślą o doradcach podatkowych prowadzących jednoosobowe, małe i średnie firmy. Powinna zainteresować właścicieli kancelarii i osoby zarządzające kancelariami, które nie korzystają ze wsparcia specjalistów do spraw marketingu czy public relations, nie tworzą osobnych działów marketingu czy PR, ale chcą samodzielnie promować swoje firmy. Publikacja zawiera wskazówki, jak skutecznie i zgodnie z prawem promować swoje usługi z wykorzystaniem tradycyjnych narzędzi (budowanie relacji z klientem, public relations, reklama) oraz instrumentów, jakich dostarcza Internet. Zaproponowane przez autorkę rozwiązania opierają się na ponad 15-letniej znajomości branży usług doradczych i księgowych, wielu rozmowach z doradcami podatkowymi podczas prowadzonych szkoleń oraz praktycznym zastosowaniu zdobytej wiedzy we współpracy z kancelariami podatkowymi. Istotnym walorem są zaprezentowane przykłady pozacenowych metod konkurowania na trudnym rynku usług doradczych i księgowych, pomocnych przy budowaniu wiarygodnej marki i stabilnej pozycji kancelarii lub biura. Zawsze uważałem, że marketing stanowi niezbędny składnik sukcesu firmy zarządzanej przez doradcę podatkowego - nawet tej najmniejszej. Od ponad 20 lat z powodzeniem prowadzę własną kancelarię, ale ciągle poznaję i wdrażam nowe instrumenty marketingowe, które w dzisiejszych czasach opierają się głównie na aktywności w Internecie. W codziennej pracy ja i moi współpracownicy szczególną uwagę poświęcamy dobrym relacjom z klientami - nieustannie doskonalimy stosowane na co dzień narzędzia i metody, również poprzez uzyskanie certyfikatu ISO 9001. Dbając o wysoki poziom usług i stale podnosząc kwalifikacje zawodowe, pamiętajmy również o poszerzaniu wiedzy dotyczącej profesjonalnej komunikacji oraz promocji naszych biur i kancelarii. To się po prostu opłaca.
Zbigniew Maciej Szymik, doradca podatkowy

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Wydawnictwa prawnicze
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-8107-127-7
  • ISBN druku: 978-83-8092-576-2
  • EAN: 9788381071277
  • Liczba stron: 284
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
O autorce | str. 7

Część I. Promocja - wprowadzenie | str. 9

1. Wstęp | str. 11
1.1. Dlaczego promocja jest tak ważna? Rynek usług doradczych i księgowych dzisiaj | str. 16
1.2. Anatomia usługi | str. 20
1.3. Biuro i kancelaria z perspektywy klienta | str. 24
1.4. Marketing, promocja, reklama... - wyjaśnienie podstawowych pojęć | str. 28
1.5. Pozyskanie nowego klienta | str. 44
1.6. Utrzymanie dotychczasowych klientów | str. 56
1.7. Pracownicy - niezbędny warunek skutecznej promocji | str. 58
1.8. Kampania promocyjna w pigułce | str. 64
1.9. Promocja - ogólne wskazówki i najczęściej popełniane błędy | str. 76

Część II. Promocja w praktyce | str. 79

Katalog instrumentów promocji | str. 81

2. Public relations | str. 83
2.1. System identyfikacji wizualnej | str. 83
2.2. Marka firmy doradztwa podatkowego | str. 107
2.3. Kontakty z mediami | str. 108
2.4. Udział w targach | str. 127
2.5. Seminaria, szkolenia, konferencje - organizacja i udział | str. 131
2.6. Akcje jubileuszowe i dni otwartych drzwi kancelarii podatkowej | str. 132
2.7. Jak pisać na potrzeby promocji? | str. 139
2.8. Doradca podatkowy "wizytówką" kancelarii | str. 141
2.9. Relacje z organizacjami zrzeszającymi przedsiębiorców | str. 148
2.10. Zaangażowanie społeczne i CSR jako działania wspierające i uzupełniające PR | str. 150

3. Promocja w Internecie | str. 159
3.1. Strona internetowa | str. 160
3.2. E-mail marketing - newslettery, alerty, informowanie klienta | str. 175
3.3. Wyszukiwarki i katalogi firm | str. 180
3.4. Serwisy społecznościowe | str. 181
3.5. Marketing wirusowy | str. 199
3.6. Reklama w Internecie | str. 200

4. Obsługa klienta i relacje z klientem | str. 207
4.1. Jak poznać i zrozumieć potrzeby klienta? | str. 208
4.2. Problemy w komunikacji z klientem | str. 219
4.3. Efektywna sprzedaż usług | str. 224
4.4. Badania ankietowe klientów kancelarii | str. 231

5. Reklama | str. 233
5.1. Ulotki | str. 237
5.2. Ogłoszenia (reklamy) prasowe | str. 239
5.3. Reklama zewnętrzna - tablice, szyldy, banery | str. 249
5.4. Networking | str. 251
5.5. Gadżety firmowe | str. 254
5.6. Promocje cenowe | str. 263

Część III. Dodatek | str. 267

Inni Klienci oglądali również

17,91 zł 19,90 zł
Do koszyka

Różnice kursowe – rozliczenia podatkowe i bilansowe

Różnice kursowe – rozliczenia podatkowe i bilansowe. Przedsiębiorca, który zawiera transakcje krajowe lub zagraniczne wyrażone w walutach obcych, prędzej czy później musi rozliczyć tzw. „różnice kursowe”. P...
26,82 zł 29,80 zł
Do koszyka

Wsparcie mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw oraz preferencje podatkowe w Polsce

Monografia składa się z trzech części, z których dwie pierwsze podejmują wątek zewnętrznych źródeł finansowania przedsięwzięć gospodarczych oraz rozwoju już istniejących przedsiębiorstw, zaś trzecia traktuje o wykorzystaniu preferencji po...
8,91 zł 9,90 zł
Do koszyka

Kradzież i oszustwo – skutki przestępstw na szkodę firmy w podatkach i ewidencji rachunkowej

Przestępstwa w postaci kradzieży i oszustwa, dokonane na szkodę przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą, niestety się zdarzają. W publikacji przedstawiamy skutki podatkowe kradzieży i oszustw dokonywanych na szkodę podatnikó...
5,11 zł 5,68 zł
Do koszyka

Karuzele podatkowe — mechanizm wyłudzenia

Jako że wydatki publiczne w naszym kraju są w znakomitej większości finansowane z VAT-u, uszczelnienie systemu podatkowego stało się priorytetem naczelnych organów państwowych. Dochody państwa wynikające z podatku akcyzowego, CIT-u, podatku doch...
22,41 zł 24,90 zł
Do koszyka

ORDYNACJA PODATKOWA. USTAWA O NIP

Od 1 stycznia, 1 marca 2017 r. weszły w życie zmiany w Ordynacji podatkowej. 1 lipca 2017 r. wejdą w życie kolejne zmiany. Publikacja zawiera ujednolicone teksty ustaw:- Ordynacja podatkowa- ustawa o ewidencji i identyfikacji p...
21,53 zł 23,92 zł
Do koszyka

Ordynacja podatkowa NIP 2020

W 2020 r. zaczną obowiązywać ważne dla podatników zmiany w Ordynacji podatkowej mające na celu dalsze uszczelnianie systemu podatkowego w Polsce. Mają temu służyć m.in.:• nowe zasady solidarnej odpowiedzialności nabywcy i sprzedawcy t...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!