0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Project Management Office. Tworzenie - Funkcjonowanie - Ewolucja

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Lublin, 2012

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Autor: Mariusz Hofman

  • Wydawca: UMCS

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 29,40 zł
26,46 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Project Management Office. Tworzenie - Funkcjonowanie - Ewolucja

Zarządzanie projektami systematycznie zyskuje na znaczeniu i rozwija się dynamicznie. W rezultacie rośnie zapotrzebowanie na profesjonalną wiedzę projektową. Powoduje to potrzebę rozwoju fachowych rozwiązań zarządzania projektami w postaci nowoczesnych instrumentów zarządzania. Zarządzanie projektami, pomimo stosunkowo krótkiej historii, zgromadziło obszerną, wartościową wiedzę praktyczną, ale dorobek praktyczny poszczególnych zagadnień zarządzania projektami jest zróżnicowany. Jednym z zagadnień, które w ostatnim okresie cieszy się dużym zainteresowaniem specjalistów zarządzania projektami, jest organizacja i funkcjonowanie biur projektów (ang. "Project Management Office PMO"). Problematyka ta ma bogatą obcojęzyczną literaturę przedmiotu, natomiast w Polsce jest jeszcze stosunkowo słabo spopularyzowana. Istnieje jeszcze deficyt wiedzy fachowej z tego zakresu na rynku wydawniczym w Polsce, a więc, biorąc powyższe pod uwagę, niniejszą publikację należy uznać za cenną inicjatywę. Praca obejmuje omówienie: projektów i ich miejsca w organizacji, biznesowego kontekstu realizacji projektów, zasad tworzenia PMO, najważniejszych aspektów i problemów praktycznych ich funkcjonowania. [Z recenzji prof. dr hab. Michała Trockiego]

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • ISBN: 978-83-7784-227-0
  • ISBN druku: 978-83-7784-227-0
  • Liczba stron: 170
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
WSTĘP  7 
1. PROJEKTY I ICH MIEJSCE W ORGANIZACJI  9 
	1.1. Pojęcie projektu  9 
	1.2. Typologia projektów  13 
	1.3. Istota zarządzania projektami  19 
	1.4. Grupy, programy projektów oraz portfele  25 
2. KONTEKST REALIZACJI PROJEKTÓW  31 
	2.1. Strategiczny wymiar projektu  31 
	2.2. Organizacyjne aspekty realizacji projektów  37 
	2.3. Identyfikowanie inicjatyw projektów  48 
	2.4. Inicjowanie projektów w organizacji  56 
3. TWORZENIE PROJECT MANAGEMENT OFFICE  63 
	3.1. Istota Project Management Office  63 
	3.2. Funkcje Project Management Office  68 
	3.3. Modele funkcjonowania Project Management Office  79 
	3.4. Implementacja Project Management Office  85 
	3.5. Kierunki rozwoju Project Management Office  90 
4. CHARAKTERYSTYKA WYBRANYCH FUNKCJI PROJECT MANAGEMENT OFFICE  95 
	4.1. Scentralizowane zarządzanie ryzykiem  96 
	4.2. Centralne zarządzanie zasobami  103 
	4.3. Centralne sterowanie kompetencjami  107 
	4.4. Scentralizowane zarządzanie wiedzą i kapitałem intelektualnym  114 
5. PRAKTYCZNE ASPEKTY FUNKCJONOWANIA PROJECT MANAGEMENT OFFICE  121 
	5.1. Rola i funkcje PMO w przedsiębiorstwie z branży informatycznej  121 
	5.2. Rola i funkcje PMO w przedsiębiorstwie z branży usługowej  127 
	5.3. Rola i funkcje PMO w przedsiębiorstwie z branży inżynieryjnej  135 
	5.4. Analiza porównawcza studiów przypadków  140 
	5.5. Ewolucja Project Management Office – ujęcie praktyczne  145 
ZAKOŃCZENIE  151 
SPIS TABEL  153 
SPIS RYSUNKÓW  155 
BIBLIOGRAFIA  157 
SKOROWIDZ NAZW  165 
INDEKS NAZWISK  167

Inni Klienci oglądali również

18,90 zł 21,00 zł
Do koszyka

Ewolucja prawa prywatnego

Niniejsza publikacja stanowi zbiór artykułów autorstwa przedstawicieli doktryny szeroko pojętego prawa prywatnego. W dużej mierze stanowi nowe spojrzenie na ewolucję prawa prywatnego, przede wszystkim w zakresie prawa zobowiązań oraz praw...
83,70 zł 93,00 zł
Do koszyka

Aktualne problemy funkcjonowania i rozwoju przedsiębiorstw

Niniejszy zbiór ukazał się z okazji jubileuszu czterdziestolecia pracy naukowo-dydaktycznej prof. Marii Sierpińskiej. Praca składa się z 24 rozdziałów poświęconych aktualnym problemom funkcjonowania i rozwoju przedsiębiorstw. Poprzedza je...
30,60 zł 34,00 zł
Do koszyka

Zarządzanie wiedzą w tworzeniu innowacji: model tercji organizacji – ujęcie fraktalne

Niniejsza monografia poświęcona problematyce czynników i warunków determinujących rozwój wiedzy organizacyjnej przy tworzeniu innowacji produktu (kolekcji odzieży) istotnie wzbogaca teoretyczno-metodyczne i empiryczne aspekty zarzą...
27,00 zł 30,00 zł
Do koszyka

Ewolucja rynku ubezpieczeń kredytu kupieckiego w Polsce

Książka stanowi podsumowanie wieloletnich studiów literaturowych, badań, obserwacji i przemyśleń autora na temat ewolucji rynku ubezpieczeń kredytu kupieckiego w Polsce. Twórcę monografii nurtowało pytanie, czy tak ważny dla gospodarki ry...
58,50 zł 65,00 zł
Do koszyka

Funkcjonowanie współczesnych przedsiębiorstw. Formy – metody – koncepcje – trendy. Tom 8

Nauka o zarządzaniu przedsiębiorstwem w XXI w. dużo uwagi poświęca sposobom konkurowania na rynku. Wymaga to od ludzi nauki nieustannych poszukiwań nowych sposobów uaktywnienia istniejących zasobów materialnych i niematerialnych w przedsi...
71,82 zł 79,80 zł
Do koszyka

Integrowanie Oracle E-Business Suite R12 oraz tworzenie i rozszerzanie OA Framework. Poradnik praktyczny

Zestaw aplikacji Oracle jest wykorzystywany przez wiele znaczących przedsiębiorstw biznesowych oraz organizacji sektora publicznego na całym świecie. Oracle E-Business Suite jest najbardziej wszechstronnym zestawem zintegrowanych aplikacji dla dużych p...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!