0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

„Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych”. T. 22, nr 1/2016 - 08 The opinion of future pedagogues to work with students with hearing impairment in inclusive settings

(ePrasa)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Inkluzja edukacyjna. Idee, teorie, koncepcje, modele edukacji włączającej a wybrane aspekty praktyki edukacyjnej: 22

  • Druk: Katowice, 2016

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Redakcja naukowa: Magdalena Bełza, Zenon Gajdzica

  • Wydawca: Uniwersytet Śląski

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

„Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych”. T. 22, nr 1/2016 - 08 The opinion of future pedagogues to work with students with hearing impairment in inclusive settings

Prezentowane na łamach 22. tomu „Problemów Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niełnosprawnych” zagadnienia dotyczą przede wszystkim edukacji dzieci i młodzieży z orzeczoną potrzebą kształcenia specjalnego, kontekstowo nawiązując także do wielu innych grup marginalizowanych społecznie. Problematyka tomu, jakkolwiek gruntowanie ulokowana w pedagogice specjalnej i socjologii niepełnosprawności, czerpie wiele z innych obszarów tematycznych związanych z wielokulturowością, różnorodnością, wspólnotowością, podmiotowością. To zaś pozwala rozszerzyć tradycyjny w edukacji dyskurs (zakorzeniony w kategoriach dyskryminacji, wykluczania, marginalizowania) o kategorie Innego/Obcego, folkloru, pogranicza, rezerwatu, emancypacji, społecznych ruchów włączających. Ważnym elementem treści książki są również zagadnienia porządkujące problematykę w perspektywie sieci edukacyjnych, wsparcia, modeli włączania oraz przeglądu badań nad opisywanymi praktykami społecznymi. To zaś stanowi wstęp do zaprezentowania wybranych, praktycznych aspektów edukacji inkluzyjnej, ulokowanych w danych empirycznych. W pracy nie brakuje rozbieżnych koncepcji oraz przeciwnych poglądów na istotę i rolę edukacji włączającej, prezentowanych z odmiennych perspektyw i ukonstytuowanych na zróżnicowanych doświadczeniach. Część z nich nawiązuje do idei, koncepcji oraz przeświadczeń już wyrażonych w naukowym piśmiennictwie, inne stanowią jego rozszerzenie, ugruntowanie lub falsyfikację.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Pedagogika, edukacja
  • Redakcja: Magdalena Bełza, Zenon Gajdzica
  • Język wydania: ??angielski_pl_PL??,polski
  • ISSN: 2391-9973
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Spis treści

Wprowadzenie (Zenon Gajdzica, Magdalena Bełza) / 9

Idee, teorie, koncepcje, modele edukacji włączającej
Dorota Podgorska-Jachnik: Studia nad niepełnosprawnością (Disability Studies) i ruch włączający w społeczeństwie jako konteksty edukacji włączającej / 15
Anna Zamkowska: Egzemplifikacje modeli wsparcia edukacji włączającej na podstawie rozwiązań przyjętych w rożnych krajach / 35
Marcin Wlazło: Inkluzja wobec idei emancypacyjnych – sfery przymusu i wolności w edukacji specjalnej / 45
Anna Zamkowska: Szkoła siecią wsparcia i elementem sieci wsparcia / 57
Maciej Jabłoński: Rezerwaty i przestrzenie włączające w przestrzeni rzeczywistości szkolnej / 67
Zenon Gajdzica: Pogranicza, peryferia i centra włączania ucznia z niepełnosprawnością w klasie Ogólnodostępnej / 89
Magdalena Bełza: Inny/Obcy (uczeń niepełnosprawny) jako podmiot „folkloru” szkolnego / 99

Wybrane aspekty praktyk inkluzyjnych
Petra Potměšilova, Miloň Potměšil: The opinion of future pedagogues to work with students with hearing impairment in inclusive settings / 113
Boris Titzl: Naučit, nebo inkludovat? / 127
Joanna Skibska: Edukacja włączająca w opinii nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej – analiza segmentacyjna. Doniesienia z badań / 161
Beata Skotnicka: Wsparcie społeczne nauczycieli edukacji inkluzyjnej / 175
Beata Cytowska: Przegląd badań empirycznych nad inkluzją w edukacji / 189

Inni Klienci oglądali również

8,10 zł 9,00 zł
Do koszyka

Energia Gigawat nr 9/2016

Ogólnopolskie czasopismo szeroko pojętej branży energetycznej: elektroenergetyka, ciepłownictwo, dystrybucja energii, gornictwo węgla, nafty i gazu, rafinacja ropy naftowej, odnawialne źródła energii, hutnictwo, wytwarzanie energii.
15,75 zł 17,50 zł
Do koszyka

Administrator i Menedżer Nieruchomości 1-2/2021

ADMINISTRATOR i MENEDŻER NIERUCHOMOŚCI to miesięcznik adresowany do zarządców nieruchomości budynkowych: m.in. spółdzielni i wspólnot mieszkaniowych, towarzystw budownictwa społecznego oraz firm zarządzających nieruchomościami.
54,00 zł 60,00 zł
Do koszyka

Archiwum Kryminologii, tom XXXVIII 2016

W numerze [Contenst]Irena Rzeplińska: Zapobieganie przestępczości cudzoziemców w Polsce [Preventing the Perpetration of Criminal Offences by Foreign Nationals Residing in Poland], doi 10.7420/AK2016A, s. 5–14;Konrad Buczk...
13,50 zł 15,00 zł
Do koszyka

Energia Gigawat 1-2/2021

Niezależny miesięcznik branży energetycznej, adresowany do szeroko pojętej kadry zarządzającej w energetyce, ciepłownictwie, górnictwie, hutnictwie, gazownictwie, przemyśle naftowym, chemicznym, petrochemicznym.Czasopismo wydawane od 2000 ...
24,30 zł 27,00 zł
Do koszyka

Świat Idei i Polityki 21(1)/2022

wiat Idei i Polityki to czasopismo naukowe Wydziału Nauk o Polityce i Administracji Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, w którym od 2001 roku publikowane są artykuły i recenzje autorów z Polski i z zagranicy. Od początku istni...
27,00 zł 30,00 zł
Do koszyka

Rocznik Naukowy KPSW w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne studia o kulturze (i) edukacji

Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji ukazuje się od 2006 w sposób ciągły. W ostatniej ocenie Rocznik uzyskał 5 pkt w rankingu czasopism punktowanych MNiSW. Tematyka cz...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!