0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Polityka z twarzą

(eBook)

Personalizacja parlamentarnych kampanii wyborczych w Polsce w latach 1993-2011

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Katowice, 2014

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Seria / cykl: Prace Naukowe UŚ; Nauki Polityczne

  • Autor: Marek Mazur

  • Wydawca: Uniwersytet Śląski

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 37,80 zł
34,02 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Polityka z twarzą

W pracy rozważany jest proces personalizacji polskich kampanii wyborczych, czyli rosnącej roli liderów politycznych w dyskursie wyborczym kosztem koncentracji na partiach i problemach politycznych, w latach 1993–2011. Unikalny charakter, w sensie naukowym, mają zaprezentowane badania empiryczne, dotyczące personalizacji w ujęciu medialnym (analiza zawartości Gazety Wyborczej i Rzeczpospolitej) oraz strategicznym (analiza zawartości telewizyjnych audycji wyborczych). Wyniki studiów potwierdzają tezę personalizacji w rozumieniu wzrostu roli liderów politycznych w warstwie prezentacji polityki. Publikacja skierowana jest nie tylko do przedstawicieli nauk humanistycznych (medioznawców, politologów, socjologów) zajmujących się tematyką komunikowania politycznego, ale także tych spośród studentów i obserwatorów polityki, których interesują przemiany współczesnej demokracji w kontekście kampanii wyborczych.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Socjologia
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Literatura popularnonaukowa
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Nauki humanistyczne »
    3. Filologia polska
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Politologia
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-8012-356-4
  • Liczba stron: 226
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Spis treści

Wstęp / 7
1. Personalizacja polityki — podstawowe pytania konceptualizacyjne / 10
2. Personalizacja kampanii wyborczych — konceptualizacja problemu badawczego / 17 
3. Plan książki / 19 

Rozdział 1
Personalizacja kampanii wyborczych w perspektywie mediatyzacji polityki / 23
1.1. Relacje mediów i polityki a personalizacja medialna i strategiczna / 24
1.2. Logika medialna a personalizacja kampanii wyborczych / 38
1.2.1. Logika rynkowa / 44
1.2.2. Logika publiczna / 48
1.2.3. Linia polityczna / 51
1.2.4. Technologia mediów / 55
1.3. Personalizacja medialna w badaniach empirycznych / 60

Rozdział 2
Wpływ profesjonalizacji kampanii wyborczych na personalizację / 71
2.1. Zmiany społeczne w otoczeniu kampanii wyborczych / 73
2.2. Wpływ profesjonalizacji na centralizację partii (kampanii) / 77
2.3. Wpływ profesjonalizacji na personalizację scentralizowaną apeli wyborczych / 83
2.3.1. Konsultanci polityczni / 83
2.3.2. Marketing polityczny / 87
2.3.3. Zarządzanie mediami / 90
2.4. Personalizacja apelu wyborczego w świetle badań empirycznych profesjonalizacji kampanii wyborczych / 94

Rozdział 3
Uwarunkowania systemowe i kontekstowe personalizacji kampanii wyborczych. Przypadek Polski / 101
3.1. Uwarunkowania personalizacji parlamentarnych kampanii wyborczych związane z systemem politycznym w Polsce / 107
3.2. Wpływ profesjonalizacji kampanii wyborczych na personalizację / 113
3.3. Kontekst kampanii wyborczych a personalizacja / 122
3.4. Uwarunkowania personalizacji związane z systemem medialnym / 126

Rozdział 4
Personalizacja medialna w polskich kampaniach parlamentarnych w badaniach empirycznych / 135
4.1. Stan badań / 135
4.2. Personalizacja scentralizowana na łamach „Gazety Wyborczej” i „Rzeczpospolitej” w kampaniach wyborczych 1993—2011 / 140
4.2.1. Metoda badania / 140
4.2.2. Wyniki / 144
4.2.3. Interpretacja wyników / 157

Rozdział 5
Personalizacja strategiczna w polskich kampaniach wyborczych w badaniach empirycznych / 161
5.1. Stan badań / 161
5.2. Personalizacja scentralizowana w telewizyjnych audycjach wyborczych w latach 1993—2011 / 164
5.2.1. Metoda badania / 164
5.2.2. Wyniki / 166
5.2.3. Interpretacja wyników / 174

Zakończenie / 179

Bibliografia / 187
Wykaz rysunków, tabel, wykresów / 211
Indeks osobowy / 215

Summary / 223
Zusammenfassung / 224
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
(pdf)
Brak informacji

Inni Klienci oglądali również

19,80 zł 22,00 zł
Do koszyka

Polityka oświatowa polskich gmin i powiatów w świetle ustaleń, zaleceń i rekomendacji eksperckich. Wnioski z programu „Samorządowy lider edukacji”

Wśród wielu organizowanych w Polsce konkursów jakości jednym z najbardziej rozpoznawalnych i cenionych jest konkurs „Samorządowy Lider Edukacji”, zainicjowany w 2011 roku przez Fundację Rozwoju Edukacji i Szkolnictwa Wyższego ...
9,00 zł 10,00 zł
Do koszyka

Bank centralny i polityka pieniężna

Bankowość centralna, jaką znamy obecnie, jest wytworem dwudziestego wieku.Chociaż już w 1873 roku Walter Bagehot, ówczesny redaktor naczelny angielskiego tygodnika The Economist1 pisał, że bank centralny posiadał monopol na emi...
78,75 zł 87,50 zł
Do koszyka

Polityka gospodarcza. Wybrane zagadnienia

Książka powstała z myślą o studentach kierunków ekonomicznych, a także o wszystkich osobach, które chciałyby pogłębić wiedzę na temat funkcjonowania gospodarki rynkowej oraz sposobów i możliwości osiągania ważnych celów gosp...
40,41 zł 44,90 zł
Do koszyka

Polityka – edukacja – płeć kulturowa. Z perspektywy antropogiki społecznej

Polityka jest dzisiaj terminem wszechobecnym. W publikacji "Polityka – edukacja – płeć kulturowa. Z perspektywy antropogiki społecznej" autorka, reprezentantka pedagogiki (antropogiki) społecznej, analizuje różne ujęcia pol...
40,50 zł 45,00 zł
Do koszyka

Ameryka. Polityka, prawo, społeczeństwo

"Czytelnik otrzymuje podstawowe, klarownie podane informacje związane z powstaniem i rozwojem Stanów Zjednoczonych, które ukazane z punktu widzenia tak zróżnicowanych dziedzin jak historia, polityka zagraniczna, militarna i im...
26,10 zł 29,00 zł
Do koszyka

Persja w polityce Niemiec 1906-1914 na tle rywalizacji rosyjsko-brytyjskiej

Minęło już ponad 90 lat od wybuchu pierwszej wojny światowej - wojny, która na nowo wykreśliła granice między państwami, całkowicie przeobraziła w wielu z nich ustroje polityczno-społeczne i radykalnie zmieniła świadomość milionów os&oacu...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!