0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Pobierz fragment
Wybierz format pliku:
Pobierz

Niezapracowani

(eBook)

Jak zbudować biznes marzeń i jeździć na wakacje 7 razy w roku

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Warszawa, 2015

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Autor: Filip Nowicki

  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Formaty:
    ePub mobi (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 39,00 zł
Najniższa cena z 30 dni: 27,30 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

27,30 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Niezapracowani

Książka jest adresowana do przedsiębiorców, którzy na co dzień zmagają się z trudami prowadzenia biznesu, pracują nawet po kilkanaście godzin na dobę, ale nie osiągają oczekiwanych rezultatów. Autor przedstawia łatwy do wdrożenia model zarządzania firmą, zespołem i sobą, który pomaga stworzyć biznes o ponadprzeciętnych wynikach i jednocześnie pozwala cieszyć się wolnym czasem i prowadzić życie, o jakim każdy z nas marzy. Filip Nowicki jest autorem popularnego bloga www.niezapracowani.pl. Na jego doświadczenie zawodowe składa się kilkanaście lat pracy w branży wydawniczej. Kiedy był prezesem Wydawnictwa Wiedza i Praktyka funkcjonowanie biznesu zorganizował tak, że choć pracował tylko 2 godziny dziennie, firma co roku generowała zyski, była na liście 10 największych wydawnictw w Polsce, a roczna sprzedaż urosła z 40 do 80 mln. Dziś pomaga zapracowanym przedsiębiorcom odzyskać wolny czas i zbudować biznes marzeń. Prowadzi szkolenia i warsztaty dla właścicieli firm oraz kadry zarządzającej i menedżerskiej.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-01-18279-3
  • ISBN druku: 978-83-01-18279-3
  • Liczba stron: 192
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Przedmowa 9
Wstęp 11

Jak najlepiej wykorzystać tę książkę? 15

Czas i dochody 19

Dlaczego ludzie zakładają firmy? 21

Jak zorganizować biznes, żeby pracować trzy godziny dziennie lub mniej? 25

Czas jest nową walutą 25
Poduszka powietrzna 26
Poduszka finansowa 27
Poduszka czasowa 28
Ćwiczenie 34

Jak zaoszczędzić nawet dwie godziny dziennie? 35

Zasada Pareto 35
Ustalanie priorytetów 37
Ćwiczenie 38
Analiza ćwiczenia 39
Jak przełamać opór związany z zaniechaniem? 41
Czas to pieniądz 41
Kolejny krok po ćwiczeniu 43
Jak zyskać pewność, czy dane zadanie jest ważne? 43

Jak zrealizować swoje największe marzenie? 45

Wyprawa do Dżibuti 46
Jakie jest Twoje największe marzenie? 47
Jaki cel musisz osiągnąć, żeby zrealizować swoje marzenie? 49
Jak sformułować cel? 49
Ćwiczenie 51
Cele robocze 52
Ćwiczenie 52

Dziewięć sposobów na pokonanie własnych ograniczeń i stworzenie skutecznego planu działania 54

Wyznacz sobie cel i skoncentruj się na nim 55
Podporządkuj celom plan dnia 56
Dostosuj kalendarz 56
Nagradzaj się za postępy 57
Rób podsumowanie dnia 58
Przygotuj się do następnego dnia 58
Stwórz obraz tego, co chcesz osiągnąć 59
Rzuć wyzwanie samemu sobie i podziel się nim z przyjaciółmi 59
Powiąż dużą nagrodę z ważnym celem 60
Ćwiczenie 61

Historia sukcesu. Mariusz Szepietowski 62

Czym się kierować, by odnieść sukces w biznesie? 68

Jak odnaleźć swoją niszę rynkową? 70

Czy istnieje alternatywa? 72
Klient idealny 72
Ból lub przyjemność 73
Dostęp do rynku 75
Kiedy powstaje produkt? 76

Koncepcja produktu 79

Jak dzięki wartości klienta wyprzedzić konkurencję? 85

Wartość klienta 85
Obliczanie LTV 86
Jak obliczyć LTV, gdy nie ma uśrednionych danych? 87
Wartość pierwszej transakcji nie ma znaczenia 88
Jak zwiększyć LTV? 88
Znam już koncepcję LTV. Jak ją wykorzystać? 89
Jak ustalić poziom inwestycji w pozyskanie klienta? 90
Jak zarządzać budżetem marketingowym? 91
LTV i cashflow 91
Ćwiczenie 92

Jak uprościć proces obsługi klienta? 93

Cena 93
Jakość 94
Obsługa klienta 95
Proces obsługi 96
Mapa procesu 97
Optymalizacja procesu 98

Historia sukcesu. Agnieszka Lipińska 100

Jak zbudować zespół, z którym odniesiesz sukces, i uniknąć błędów, które mogą Cię kosztować utratę firmy? 106

Jak obsadzać pracowników w najbardziej odpowiednich rolach? 109

Co to jest rola? 109
Rola to nie stanowisko pracy 111
Jak stworzyć rolę? 111
Jak korzystać z ról? 114
Ćwiczenie 115

Prosty sposób na rekrutację pierwszego pracownika (i kolejnych) 116

Przygotowanie rekrutacji 117
Zasady wynagradzania 118
Ogłoszenie rekrutacyjne 119
Struktura ogłoszenia 120
Selekcja CV 121
Spotkania z kandydatami 121
Oferta 123
Lista rezerwowa 124
Typowe błędy 124
Okres próbny 125

Jak skutecznie motywować pracowników? 126

Kultura sukcesu 126
Największy sekret motywacji, o którym nie ma pojęcia większość przedsiębiorców 127
Badania źródeł motywacji 129
Czy pieniądze motywują? 130
To działa nie tylko w pracy 131

Jak delegować, żeby za każdym razem osiągać zamierzony rezultat? 133

Na czym polega delegowanie? 136
Na kogo można delegować zadania? 137
Jak skutecznie egzekwować delegowane zadania? 140

Jak dawać feedback, czyli informacja zwrotna w każdej sytuacji 142

Komunikacja interpersonalna 142
Feedback 143
W jakiej sytuacji udzielasz feedbacku? 143
Magiczna formuła 144

Historia sukcesu. Michał Marszałek 147

Jak najlepiej wykorzystać tę książkę? 155

Moje nowe marzenie 156

Moje podróże 158

Dlaczego powinieneś spróbować nurkowania? 159
Rocznicowa Islandia 165
Kitesurfing i śmierć wodza narodu 173

Inni Klienci oglądali również

13,41 zł 14,90 zł
Do koszyka

In den Cordilleren

„In den Cordilleren” ist der Fortsetzung des Südamerika-Romans „Am Rio de la Plata”. Die Reisegesellschaft ist nun auf dem Weg in die Pampa de Salinas. Unterwegs treffen sie auf Pena, der für eine Gruppe von Siedlern u...
29,70 zł 33,00 zł
Do koszyka

Twoje kompetencje miękkie. Soft skills

Chcesz budować lepsze relacje z rodziną, przyjaciółmi czy też współpracownikami? Marzysz o tym, aby skuteczniej komunikować się z otoczeniem i z powodzeniem osiągać wyznaczone cele? To wszystko jest w zasięgu twojej ręki dzięki naszej pub...
39,85 zł 44,28 zł
Do koszyka

Wybrane problemy zarządzania w Unii Europejskiej

Problemy zarządzania kryzysowego w Unii EuropejskiejKONTROLA PRZESTRZENI POWIETRZNEJ NA OBSZARZE UNII EUROPEJSKIEJ NA PRZYKŁADZIE WYKORZYSTANIA BEZZAŁOGOWYCH APARATÓW LATAJĄCYCH W SYTUACJACH KRYZYSOWYCH ZWIĄZANYCH Z ZAGROŻENIEM TERRO...
21,25 zł 23,61 zł
Do koszyka

Terytorium i współczesne dylematy jego rozwoju

Celem opracowania jest uporządkowanie i analiza współczesnych koncepcji rozwoju terytorialnego, czynników, które decydują o dynamice tego rozwoju oraz pokazanie sposobów ich włączania się w szybki i skomplikowany proces glob...
80,10 zł 89,00 zł
Do koszyka

Pozytywna Dyscyplina dla zapracowanych (i przemęczonych) rodziców

Pozytywna Dyscyplina dla zapracowanych i przemęczonych rodziców Jak harmonijnie łączyć życie osobiste, rodzinne i zawodowe oraz osiągać trwały dobrostan - autorstwa Jane Nelsen, Kristiny Bill, Joy’a Marchese’a to niezwykle konk...
24,30 zł 27,00 zł
Do koszyka

Multiple Criteria Decision Making '12

Multiple Criteria Decision Making (MCDM) journal was founded at the University of Economics in Katowice in 2011. It is a double-blinded-reviewed annual that explores the entire process or the selected elements of the multiple criteria decision making. ...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!