0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Pobierz fragment
Wybierz format pliku:
Pobierz

Nauki o zarządzaniu. Dylematy i wyzwania

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Warszawa, 2019

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Autor: Stanisław Sudoł

  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Formaty:
    ePub mobi (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 49,00 zł
Najniższa cena z 30 dni: 34,30 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

34,30 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Nauki o zarządzaniu. Dylematy i wyzwania

Wyjściowymi problemami omawianymi w opracowaniu są: zdefiniowanie pojęcia zarządzania, wyjaśnienie funkcji nauk o zarządzaniu, przedmiot i zakres tych nauk, charakter ich twierdzeń i paradygmatów. Autor wskazuje tu słabe strony wspomnianych nauk i stwierdza, że uprawianie nauk o zarządzaniu jest trudne. Mimo tego zarządzanie odgrywa coraz większą rolę w gospodarce i życiu społecznym. Konieczne jest ciągłe doskonalenie praktyki zarządzania i nauk o zarządzaniu, ich twierdzeń i teorii oraz dostosowanie ich do zmieniającej się rzeczywistości. Przez stosowanie odpowiednich badań należy stale podnosić standardy w naukach o zarządzaniu. Jednym z nich jest racjonalne ustalenie w ich ramach subdyscyplin.

Monografia naukowa jest przeznaczona dla studentów na kierunku zarządzanie na uniwersytetach, w politechnikach i w innych szkołach wyższych. Szczególnie będzie ona pomocna osobom, które podejmą wysiłek opracowania rozpraw doktorskich lub habilitacyjnych. Książka zainteresuje także ambitniejszych menedżerów parających się zawodowo zarządzaniem określonych organizacji.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-01-20997-1
  • ISBN druku: 978-83-01-20751-9
  • Liczba stron: 142
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Słowo wstępne  7
Rozdział 1. Jak pojmujemy zarządzanie?   9
Rozdział 2. Zarządzanie jako działalność praktyczna, nauka i sztuka   15
Rozdział 3. Przedmiot oraz granice nauk o zarządzaniu   23
Rozdział 4. Twierdzenia i paradygmaty nauk o zarządzaniu   29
Rozdział 5. Ograniczenia i słabe strony nauk o zarządzaniu   41
Rozdział 6. Relacje między ośrodkami nauk o zarządzaniu a organizacjami działalności praktycznej     47
Rozdział 7. Czy tylko aplikacyjna, czy także poznawcza funkcja nauk o zarządzaniu?     55
Rozdział 8. Jedność czy wielość teorii zarządzania?     61
Rozdział 9. Koncepcje zarządzania organizacją     65
Rozdział 10. Kierownicy (menedżerowie) i przywódcy w organizacji   83
Rozdział 11. Kultura organizacji     91
Rozdział 12. Etyka badacza w naukach o zarządzaniu   93
Rozdział 13. Badania naukowe w zakresie nauk o zarządzaniu   97
	13.1. Istota badania naukowego     97
	13.2. Koncepcja procesu badawczego     99
	13.3. Metody badania naukowego w zakresie zarządzania   104
Rozdział 14. Miejsce nauk o zarządzaniu w klasyfikacji nauk   117
Rozdział 15. Subdyscypliny w naukach o zarządzaniu   119
Rozdział 16. Dlaczego uprawianie nauk o zarządzaniu jest bardzo trudne?   125
Rozdział 17. Wyzwania stojące przed naukami o zarządzaniu   129
Literatura       131

Inni Klienci oglądali również

22,50 zł 25,00 zł
Do koszyka

Kobieta Wiedza nauka uniwersytety Europa i świat

Publikacja jest pracą bardzo różnorodną tematycznie, już choćby z uwagi na uwzględnienie szerokiego kontekstu kulturowego, który wychodzi poza Europę i kieruje uwagę Czytelnika także na grunt afrykański czy azjatycki. Bogaty jest też mate...
27,00 zł 30,00 zł
Do koszyka

Tutoring jako wyzwanie dla edukacji akademickiej

Monografia dotyczy ważnego tematu tożsamości, a zarazem jakości kształcenia akademickiego w perspektywie relacji osobowej, określanej często w tradycji pedagogicznej mianem „Mistrz i uczeń”. W obliczu diagnozowanego już od wielu lat kryzysu...
13,50 zł 15,00 zł
Do koszyka

Ku dobrej starości. Senior jako wyzwanie dla pracy socjalnej

Publikacja ma charakter nie tylko naukowy, z szeroko rozumianego obszaru gerontologii, ale również prezentuje praktyczny aspekt aktywizacji seniora poprzez całożyciowe uczenie się i uczestnictwo w kulturze. Nowoczesne podejście do okresu starośc...
22,41 zł 24,90 zł
Do koszyka

Nauka kontemplacji

Potrzeba bycia w bliskości Boga pozostaje niezmienna. Dlatego Nauka kontemplacji, choć ukazała się przed stu laty, nie straciła nic na aktualności. Esej wspaniale ilustruje związki między pracą intelektualną a duchowymi poszukiwaniami. Autorzy ws...
21,60 zł 24,00 zł
Do koszyka

KARO i szalone wyzwania

Karolina, dla znajomych KARO, chodzi do V klasy. Ma zawsze dużo energii i wciąż nowe pomysły. Niestety, rzadko realizuje je do końca. W zasadzie to chyba jeszcze żadnego nie skończyła. ALE MA TO W PLANACH. Karo i szalone wyzwania - t...
43,47 zł 48,30 zł
Do koszyka

Innowacyjność i konkurencyjność międzynarodowa. Nowe wyzwania dla przedsiębiorstw i państwa

Niniejsza publikacja jest kolejną naukową monografią, która poprzez swoją wielowątkowość oraz mnogość poruszanych zagadnień, problemów i stawianych pytań badawczych pokazuje, jak pojemne są pojęcia konkurencyjności i innowacyjności. Chodz...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!