0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Młodzi nabywcy na e-zakupach

(Miękka)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
DOSTĘPNE FORMATY I EDYCJE
ROK WYDANIA
CENA
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Młodzi nabywcy na e-zakupach

Osoby z badanego segmentu „młodych dorosłych” (18-29 lat) stanowią dziś 18% polskiego społeczeństwa. Jest to pierwsze pokolenie Polaków, które całe swoje dorosłe życie spędziło w gospodarce rynkowej. Co również istotne, Internet był obecny w ich życiu przez cały okres dorastania i stał się naturalnym elementem rzeczywistości. Dla nich środowisko Internetu jest miejscem rozrywki, zdobywania wiedzy, spotkań i dokonywania zakupów. Poznanie ich potrzeb i sposobów postępowania może być istotnym czynnikiem wpływającym na konkurencyjność sprzedawców. Jest wysoce prawdopodobne, że przyszłe pokolenia będą w swoich zachowaniach podobne do obecnego segmentu „młodych dorosłych”. Lektura książki pozwoli odpowiedzieć m.in. na następujące pytania dotyczące zachowań nabywczych osób w wieku 18-29 lat: 1. Dlaczego i w jakich miejscach kupują w Internecie? 2. Jakie czynniki wpływają na wybór konkretnego sprzedawcy? 3. Jak oceniają bezpieczeństwo zakupów internetowych i jak starają się minimalizować ewentualne ryzyko? 4. Jakie są główne źródła informacji o produktach sprzedawanych w Internecie? 5. Jak sprzedawcy internetowi mogą poprawić swoją wiarygodność? 6. Dlaczego część młodych nabywców nie kupuje w Internecie lub przerywa zakupy? 7. Czy młodzi nabywcy są zadowoleni z zakupów internetowych? 8. Jakie są główne powody niezadowolenia z zakupów internetowych i jakie kroki podejmują by poprawić swoje samopoczucie? 9. Co sprawia że nabywcy mają swoje ulubione sklepy internetowe do których wracają? 10. Jakie czynniki mogłyby spowodować częstsze zakupy w Internecie? Autorzy są przekonani, że wskazane w książce źródła konkurencyjności, jako oparte na reprezentatywnych badaniach i analizie krajowej i światowej literatury, stanowią rzeczywiste, możliwe do praktycznego zastosowania sposoby wzmacniania pozycji konkurencyjnej firm działających w Internecie. Przedstawiona analiza powinna ułatwić menedżerom kształtowanie oferty oraz komunikacji marketingowej, co pozytywnie wpłynie na poprawę pozycji konkurencyjnej ich sklepów internetowych.

  • Kategorie:
    1. Psychologia »
    2. Psychologia rozwoju człowieka
    1. Psychologia »
    2. Psychologia społeczna
    1. Socjologia
    1. Ekonomia, zarządzanie, marketing
    1. Literatura popularnonaukowa
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788374881814
  • EAN: 9788374881814
  • Liczba stron: 272
  • Wymiary: 17.0x24.0cm
  • Waga: 0.45kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

18,59 zł 29,90 zł
Do koszyka

Idziemy na zakupy Piekarnia

Ta zabawna, codzienna historia zachęca do dokładnego przyjrzenia się rzeczom z najbliższego otoczenia, rozpoznawania i nazywania. Zakupy są do tego idealną okazją. Mama narysowała małemu Kotkowi listę zakupów i razem wybierają się do piekarni. ...
18,59 zł 29,90 zł
Do koszyka

Idziemy na zakupy Bazar

Ta zabawna, codzienna historia zachęca do dokładnego przyjrzenia się rzeczom z najbliższego otoczenia, rozpoznawania i nazywania. Zakupy są do tego idealna okazją. Mama narysowała małej Króliczce listę zakupów i razem ruszają na bazar. M...
13,65 zł 19,99 zł
Do koszyka

Młodzi przyrodnicy Co w trawie piszczy

Seria Młodzi przyrodnicy przybliży dzieciom świat przyrody, przedstawi najbardziej fascynujące fakty z życia zwierząt i roślin. Ciekawym informacjom towarzyszą piękne ilustracje, dzięki którym natura stanie się małym czytelnikom jeszcze bliższa....
18,59 zł 29,90 zł
Do koszyka

Idziemy na zakupy Księgarnia

Ta zabawna, codzienna historia zachęca do dokładnego przyjrzenia się rzeczom z najbliższego otoczenia, rozpoznawania i nazywania. Zakupy są do tego idealna okazją. Tata narysował Słoniczce listę zakupów i razem wybierają się do księgarni. Mały ...
18,59 zł 29,90 zł
Do koszyka

Idziemy na zakupy Supermarket

Ta zabawna, codzienna historia zachęca do dokładnego przyjrzenia się rzeczom z najbliższego otoczenia, rozpoznawania i nazywania. Zakupy są do tego idealna okazją. Tata narysował Liskowi listę zakupów i razem idą do supermarketu. Mały czytelnik...
12,98 zł 19,99 zł
Do koszyka

Młodzi przyrodnicy Motyle i gąsienice

Z książki „Motyle i gąsienice” młodzi czytelnicy dowiedzą się, jak wygląda życie motyli od wczesnej wiosny aż do jesieni. Przeczytają, które motyle pojawiają się najwcześniej, a które zostają z nami najdłużej. Poznają cykl życ...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!