0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Młodzi nabywcy na e-zakupach (Miękka)

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły
DOSTĘPNE FORMATY I EDYCJE
ROK WYDANIA
CENA
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Młodzi nabywcy na e-zakupach

Osoby z badanego segmentu „młodych dorosłych” (18-29 lat) stanowią dziś 18% polskiego społeczeństwa. Jest to pierwsze pokolenie Polaków, które całe swoje dorosłe życie spędziło w gospodarce rynkowej. Co również istotne, Internet był obecny w ich życiu przez cały okres dorastania i stał się naturalnym elementem rzeczywistości. Dla nich środowisko Internetu jest miejscem rozrywki, zdobywania wiedzy, spotkań i dokonywania zakupów. Poznanie ich potrzeb i sposobów postępowania może być istotnym czynnikiem wpływającym na konkurencyjność sprzedawców. Jest wysoce prawdopodobne, że przyszłe pokolenia będą w swoich zachowaniach podobne do obecnego segmentu „młodych dorosłych”. Lektura książki pozwoli odpowiedzieć m.in. na następujące pytania dotyczące zachowań nabywczych osób w wieku 18-29 lat: 1. Dlaczego i w jakich miejscach kupują w Internecie? 2. Jakie czynniki wpływają na wybór konkretnego sprzedawcy? 3. Jak oceniają bezpieczeństwo zakupów internetowych i jak starają się minimalizować ewentualne ryzyko? 4. Jakie są główne źródła informacji o produktach sprzedawanych w Internecie? 5. Jak sprzedawcy internetowi mogą poprawić swoją wiarygodność? 6. Dlaczego część młodych nabywców nie kupuje w Internecie lub przerywa zakupy? 7. Czy młodzi nabywcy są zadowoleni z zakupów internetowych? 8. Jakie są główne powody niezadowolenia z zakupów internetowych i jakie kroki podejmują by poprawić swoje samopoczucie? 9. Co sprawia że nabywcy mają swoje ulubione sklepy internetowe do których wracają? 10. Jakie czynniki mogłyby spowodować częstsze zakupy w Internecie? Autorzy są przekonani, że wskazane w książce źródła konkurencyjności, jako oparte na reprezentatywnych badaniach i analizie krajowej i światowej literatury, stanowią rzeczywiste, możliwe do praktycznego zastosowania sposoby wzmacniania pozycji konkurencyjnej firm działających w Internecie. Przedstawiona analiza powinna ułatwić menedżerom kształtowanie oferty oraz komunikacji marketingowej, co pozytywnie wpłynie na poprawę pozycji konkurencyjnej ich sklepów internetowych.

  • Kategorie:
    1. Psychologia »
    2. Psychologia rozwoju człowieka
    1. Psychologia »
    2. Psychologia społeczna
    1. Socjologia
    1. Zarządzanie, marketing
    1. Literatura popularnonaukowa
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788374881814
  • EAN: 9788374881814
  • Liczba stron: 272
  • Wymiary: 17.0x24.0cm
  • Waga: 0.45kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).

Inni Klienci oglądali również

23,74 zł 31,50 zł
Do koszyka

Młodzi o języku regionów

W monografii Młodzi o języku regionów znalazły się artykuły skupione wokół szeroko rozumianej tematyki regionalnej, których punktem wspólnym jest refleksja naukowa na temat języka. Języka używanego przez różnych nadaw...
29,68 zł 41,35 zł
Do koszyka

Młodzi o języku dawnym

Z ogromną przyjemnością oddaję w Państwa ręce kolejny tom z cyklu Młodzi o języku.Tym razem zebrano w nim artykuły studentów, doktorantów i młodych doktorów, których zainteresowania koncentrują się wokół zagadni...
27,59 zł 40,00 zł
Do koszyka

Młodzi czarodzieje

Książka podejmuje problematykę inscenizacji "Dziadów" Adama Mickiewicza, które wystawione zostały w Polsce w latach 1990–2010. Autor przedstawia przemiany, jakim ulegały "Dziady" w koncepcjach reżyserskich oraz w...
29,67 zł 34,90 zł
Do koszyka

Zakupy na obcasach

Przełomowa książka o marketingu skierowanym do kobiet! Kobiety dowiedzą się, jakim procesom manipulacji są poddawane a specjaliści od marketingu, jak zrozumieć kobiety i skutecznie wpływać na ich wybory konsumenckie. Męskość to myślenie analityczne, s...
31,38 zł 39,00 zł
Do koszyka

Zakupy po polsku

Każdy z nas występuje w życiu w wielu rolach, w tym - bodaj czy nie najczęściej - w roli konsumenta. Kupując towary czy usługi, zwłaszcza te wykraczające poza zakupy bieżące, codzienne, powinniśmy mieć świadomość praw jakimi w tych transakcjach dysponu...
17,28 zł 24,90 zł
Do koszyka

Młodzi o Ojcu Pio

„Młodzi ludzie w Polsce dobrze znają postać włoskiego świętego. Ma on wśród nich wielu zwolenników. Okazuje się, że polskie dzieci i młodzież doceniają świadectwo wiary Ojca Pio – o czym świadczy niniejsza publikacja. Zachwyt ...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowaniaserwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetumożna zmienić ustawienia dotyczące cookies Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.