0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Marketingowe strategie internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw. Podejście holistyczne

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: 2013

  • Autor: Grzegorz Karasiewicz

  • Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 59,00 zł
53,10 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Marketingowe strategie internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw. Podejście holistyczne

W książce przedstawiono kompleksowy model marketingowej strategii internacjonalizacji przedsiębiorstw w wymiarze teoretycznym i praktycznym. Autor wskazał, jakie decyzje marketingowe przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych prowadzą do pozytywnych efektów finansowych. Uwzględnił przy tym, opierając się na oryginalnych badaniach empirycznych, specyfikę polskich przedsiębiorstw prowadzących działalność na rynkach zagranicznych. Adresatami publikacji są zarówno menedżerowie podejmujący decyzje strategiczne w przedsiębiorstwie, kierownicy i specjaliści działów marketingu i sprzedaży, jak i pracownicy naukowi zajmujący się problematyką zarządzania strategicznego, biznesu międzynarodowego i marketingu oraz studenci uczelni ekonomicznych.

"Opracowanie stanowi interesujące studium i może stać się wartościową publikacją użyteczną głównie w procesie akademickiego kształcenia zarówno na poziomie podstawowym, jak i podyplomowym. Holistyczne podejście do problematyki umiędzynarodowienia działań rynkowych oraz oryginalność modelu i analizy zależności stopnia internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw i uzyskiwanych efektów finansowych stanowią bezsprzeczne atuty publikacji".

dr hab. Robert Kozielski, prof. Uniwersytetu Łódzkiego

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Wydawnictwa prawnicze
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-264-5801-9
  • ISBN druku: 978-83-264-4284-1
  • EAN: 9788326458019
  • Liczba stron: 408
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Wstęp 
 str. 9

1. Marketingowa strategia internacjonalizacji - istota, wymiary i determinanty 
 str. 19

1.1. Istota marketingowej strategii internacjonalizacji 
 str. 19

1.2. Strategie ekspansji zagranicznej 
 str. 28

1.3. Strategie obsługi rynków zagranicznych 
 str. 43

1.4. Determinanty marketingowej strategii internacjonalizacji 
 str. 93

1.5. Podsumowanie - cel pracy i struktura dalszych rozważań 
 str. 108

2. Teorie internacjonalizacji przedsiębiorstw 
 str. 109

2.1. Modele ekonomiczne internacjonalizacji przedsiębiorstwa 
 str. 114

2.2. Modele produktowe internacjonalizacji przedsiębiorstwa 
 str. 122

2.3. Modele finansowe internacjonalizacji przedsiębiorstwa 
 str. 125

2.4. Modele behawioralne internacjonalizacji przedsiębiorstwa 
 str. 132

2.5. Modele zasobowe internacjonalizacji przedsiębiorstwa 
 str. 146

2.6. Podsumowanie - teorie internacjonalizacji przedsiębiorstwa 
 str. 160

3. Przegląd badań internacjonalizacji przedsiębiorstw i jej efektów 
 str. 170

3.1. Identyfikacja badań empirycznych internacjonalizacji przedsiębiorstw i jej efektów 
 str. 170

3.2. Charakterystyka badań internacjonalizacji przedsiębiorstw i jej efektów (relacja M-P) 
 str. 172

3.3. Wyniki badań internacjonalizacji przedsiębiorstw i jej efektów 
 str. 209

3.4. Podsumowanie - ograniczenia i luki w badaniach internacjonalizacji przedsiębiorstw i jej efektów 
 str. 230

4. Metodyka i analiza wyników badań własnych 
 str. 235

4.1. Metodyka badań własnych 
 str. 235

4.2. Analiza strategii internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw - wyniki badań 
 str. 266

4.3. Podsumowanie i ograniczenia przeprowadzonych badań 
 str. 311

Podsumowanie - interpretacja wyników badań i kierunki dalszych badań 
 str. 319

Aneks. Wykaz badań internacjonalizacji przedsiębiorstw i jej efektów 
 str. 325

Bibliografia 
 str. 367

Indeks 
 str. 401

Inni Klienci oglądali również

44,10 zł 49,00 zł
Do koszyka

Kobiety w polskich służbach mundurowych

Dziś kobiety odnajdują się w zawodach, które kiedyś zarezerwowane były wyłącznie dla mężczyzn. Zniesienie barier prawnych, w tym znaczeniu zrównanie praw i zasad pełnienia służby przez kobiety i mężczyzn, nie wyeliminowało wszystkich prob...
14,40 zł 16,00 zł
Do koszyka

Recepcja filozofii Immanuela Kanta w filozofii polskiej w początkach XIX wieku. Część 2

Zawartość niniejszej rozprawy w istocie różni się od doktryny Kanta jedynie tym, że dodałem w niej podstawę, na której opierają się naczelne zasady tego filozofa. Tę właśnie podstawę zapowiada tytuł. Owa podstawa sama w sobie jest fundame...
30,65 zł 34,06 zł
Do koszyka

Najpierw Polska. Rzecz o Józefie Becku

Pierwsza tego rodzaju kompletna biograficzna opowieść o człowieku, o którym Piłsudski – jego mentor i kreator kariery – powiedział, że się nie ugnie i nie da nikomu zastraszyć.Józef Beck dawał dowody męstwa najp...
27,90 zł 31,00 zł
Do koszyka

Rodowód walki radioelektronicznej w Wojsku Polskim

W książce przedstawiono historię wywiadu i radiowywiadu wojska polskiego, pracę kryptologów oraz militarne wykorzystanie materiałów zdobywanych w ramach działań wojskowych służb wywiadowczych. Materiał jest bogato ilustrowany, wzbogacony ...
31,49 zł 34,99 zł
Do koszyka

Kobiety ze słynnych polskich obrazów.

Kim była nieszczęśliwa dziewczyna z portretów Wyspiańskiego? Dlaczego większość mitycznych postaci na obrazach Malczewskiego ma twarz jednej i tej samej kobiety o niepokojącej urodzie? Kto stał za desperackim czynem młodego Podkowińskiego, kiedy...
134,10 zł 149,00 zł
Do koszyka

Polska przed Europejskim Trybunałem Praw Człowieka. Sprawy wiodące: sprawa Kudła przeciwko Polsce z 2000 r.

W książce omówiono:okoliczności przystąpienia Polski do Rady Europy i następnie ratyfikacji Europejskiej Konwencji Praw Człowieka,wykładnię i miejsce zasady godności człowieka w orzecznictwie Europejskiego Trybunału Praw Człowieka,

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!