0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Marketing w gastronomii

(Miękka)
5.00  (1 ocena)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Warszawa, 2011

  • Wydanie/Copyright: wyd. 2

  • Autor: Józef Sala

  • Wydawca: PWE

  • Typ oprawy: miękka

DOSTĘPNE FORMATY I EDYCJE
ROK WYDANIA
CENA
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Marketing w gastronomii

Gastronomia jako ogniwo sfery usług pełni ważne funkcje gospodarcze i społeczne. Dostarczając wysoko przetworzone produkty żywnościowe, może się przyczyniać do unowocześnienia spożycia oraz korzystnie wpływać na poziom życia ludności.

Książka stanowi całościowe opracowanie z dziedziny marketingu w gastronomii.
Autor omówił w niej:
· pojęcie i rolę gastronomii w gospodarce rynkowej,
· istotę i specyfikę marketingu w gastronomii,
· usługę gastronomiczną jako produkt,
· strategie produktu w gastronomii indywidualnej i systemowej,
· dystrybucję usług gastronomicznych,
· kształtowanie cen w gastronomii,
· promocję usług gastronomicznych,
· usługi gastronomiczne jako komponent produktu w hotelarstwie,
· usługi gastronomiczne jako czynnik podnoszenia konkurencyjności produktu w hotelarstwie.

Książka jest adresowana do studentów kierunków ekonomicznych oraz słuchaczy szkół o profilu turystycznym. Dostarcza niezbędnej wiedzy osobom zatrudnionym w biznesie restauracyjno-hotelarskim.

  • Kategorie:
    1. Ekonomia, zarządzanie, marketing
    1. Dla pacjenta »
    2. Książki kucharskie
    1. Edukacja »
    2. Podręczniki akademickie
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788320819533
  • EAN: 9788320819533
  • Liczba stron: 228
  • Wymiary: 16.0x23.5cm
  • Waga: 0.42kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

34,07 zł 49,90 zł
Do koszyka

Biblia content marketingu

Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CELSą dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania,...
32,67 zł 47,00 zł
Do koszyka

Pokochaj MLM Marketing sieciowy

Jeżeli nie znasz MLM to bardzo się cieszę ponieważ w tej książce rozwieje wszystkie mity i stereotypy a ty będziesz w pełni świadomy co robić.Wiem również że nawet jak jesteś doświadczonym networkerem to zmienisz pewne schematy i przekonania któ...
37,58 zł 45,00 zł
Do koszyka

Marketing mobilny

Działania marketingowe w mediach elektronicznych, które niezwykle aktywnie się obecnie rozwijają, są wynikiem zmian struktury internetu oraz dynamicznie rozwijającą się technologią internetową i mobilną. Zmiany te nie nastąpiłyby także, gdyby ni...
30,98 zł 49,00 zł
Do koszyka

Praktyczny marketing miast i regionów

„Promocja jest tylko jednym z elementów marketingu, a nie całym marketingiem” – to zdanie najlepiej charakteryzuje zawartość książki dr. Jacka Pogorzelskiego poświęconej marketingowi miejsc. Dotychczas wielu autorów ksią...
58,65 zł 69,00 zł
Do koszyka

Content Marketing i Social Media

Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. ...
38,93 zł 57,00 zł
Do koszyka

Marketing i analityka biznesowa dla początkujących.

Witaj w świecie fascynujących danych!Biznes nie istnieje bez twardych danych, założeń, KPI i ich realizacji. Także ta jego część, która jest związana z promocją. Szczególnie online. Dziś nie można być marketerem z prawdziwego zdarze...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!