0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Marketing nowych technologii i produktów B+R

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Łódź, 2020

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Autor: Dariusz M. Trzmielak, William Bradley Zehner

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Marketing nowych technologii i produktów B+R

Autorzy książki dokładnie analizują zagadnienia marketingu nowych technologii w koordynacji z procesem badawczo-rozwojowym. Określają unikalny proces marketingowy i pułapki związane z przełożeniem nowej technologii na nowy produkt. Ba-dają czynniki, które decydują o sukcesie handlowym produktów nowej technologii. Publikację można polecić uczestnikom kursów MBA oraz wszystkim biorącym udział w procesie komercjalizacji wiedzy i technologii.
Z recenzji Larry’ego Kilhama
– specjalisty zarządzania technologią z pięćdziesięcioletnim doświadczeniem jako technolog, członka zarządu spółek technologicznych, autora książek z zakresu przedsiębiorczości.
W dzisiejszym konkurencyjnym świecie szybkiego rozwoju produktów i szybko powstających technologii często wyzwaniem jest znalezienie i skoncentrowanie się na strategicznej wizji, konkurencyjnym pozycjonowaniu i powiązanych strategiach sprzedaży nowych technologii. Rynki nowych technologii produktowych są przesycone informacjami, intensywnym wysyłaniem wiadomości i szumem technologicznym. Dariusz M. Trzmielak i William Bradley Zehner przedstawiają w swojej książce wyrafinowane, a jednocześnie pragmatyczne badania, analizy i aktywne podejście do wprowadzania nowych technologii i powiązanych produktów na chaotyczny rynek globalny. Doskonała lektura dla doświadczonych profesjonalistów opracowujących i wprowadzających nowe produkty na obecne rynki, jak również dla przedsiębiorców opracowujących nowoczesne technologie w celu tworzenia nowych rynków.
Z recenzji Wayne’a Ronhaara
– lidera technologii z trzydziestopięcioletnim doświadczeniem w zarządzaniu, zajmującego się strategiami technologicznymi, rozwojem produktów i promocją, założyciela i prezesa Cylentium – przedsiębiorstwa zajmującego się cyberbezpieczeństwem.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-8220-204-5
  • ISBN druku: 978-83-8220-203-8
  • Liczba stron: 158
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Wprowadzenie 	9

Rozdział I. Rozwój marketingu nowych technologii i produktów B+R   	13
1.1.	Zarządzanie efektami działalności B+R	13
1.2.	Rozwój marketingu w sektorze B+R	17
1.3.	Typy i rozwój nowych technologii i produktów B+R	23
1.4.	Wiedza jako podstawowe źródło nowych technologii	28

Rozdział II. Strategie i modele rozwoju nowych technologii i produktów B+R, dyfuzja innowacji	33
2.1.	Strategie pchania – push, i ciągnienia – pull	33
2.2.	Wybrane modele transferu wiedzy, komercjalizacja technologii i dyfuzja innowacji	40
2.3.	Niepewność otoczenia marketingowego nowych technologii i produktów B+R	47

Rozdział III. Instrumenty marketingu mix	55
3.1.	Prototyp	55
3.2.	Produkt – technologia	65
3.3.	Cena i czynniki wpływające na decyzje cenowe	69
3.4.	Promocja i selektywne budowanie przekazu informacyjnego	81
3.5.	Dystrybucja, miejsce, kanały dystrybucyjne	87
3.6.	Ludzie – kluczowy personel w procesie rozwoju nowych technologii	95
3.7.	Procesy wdrożeniowe nowych technologii i produktów B+R	101

Rozdział IV. Koncepcje oceny dostępności rynku i wsparcia rozwoju nowych technologii i produktów B+R  	109
4.1.	Ocena gotowości technologicznej	109
4.2.	Metodologie oceny potencjału i dostępności rynku	115
4.3.	Koncepcje marketingowe wprowadzania nowej technologii na rynek	120

Rozdział V. Modele wprowadzenia technologii i produktów B+R	125
5.1.	Licencjonowanie	126
5.2.	Nowe przedsiębiorstwo	136
5.3.	Konsorcjum badawczo-wdrożeniowe	140

Bibliografia	147

Spis tabel	155

Spis rysunków	157

Inni Klienci oglądali również

17,91 zł 19,90 zł
Do koszyka

Schematy podatkowe – nowy obowiązek w jednostkach sektora publicznego

"W ostatnich miesiącach bardzo popularnym tematem wśród praktyków prawa podatkowego jest problematyka raportowania schematów podatkowych.Z dniem 1 stycznia 2019 r. do działu III Ordynacji podatkowej został wprowadzony no...
33,19 zł 36,88 zł
Do koszyka

Ginące kultury Australii, Nowej Zelandii i Kanady a zarządzanie turystyką zrównoważoną

Publikacja poświęcona jest problematyce turystyki zrównoważonej w aspekcie ochrony ginących kultur. W pracy zilustrowano zarys dziejów rdzennych mieszkańców Australii, Nowej Zelandii i Kanady oraz ich obecną sytuację prawną. Na tle...
18,00 zł 20,00 zł
Do koszyka

Miejski transport zbiorowy. Kształtowanie wartości usług dla pasażera w świetle wyzwań nowej kultury mobilności

Książka, na płaszczyźnie teoretycznej i praktycznej, podejmuje problematykę zwiększania wartości usługi dla pasażera miejskiego transportu zbiorowego. Dla realizacji założonych w niej celów, autorki dokonały przeglądu pojęć związanych z wartości...
69,30 zł 99,00 zł
Do koszyka

Zakwas. Technologia w piekarni

Jak zakwas wpływa na jakość pieczywa i jego właściwości odżywcze?Jakie są techniki prowadzenia kwasu pszennego i żytniego?W książce przedstawiono wyniki badań w zakresie prowadzenia zakwasu – zarówno z perspektywy naukowe...
16,20 zł 18,00 zł
Do koszyka

Public Relations i marketing w sektorze publicznym

Niniejsza książka jest próbą refleksji nad problematykąmarketingu i public relations organizacji zaliczanych do szerokorozumianego sektora publicznego. Przynosi Czytelnikowi studiai szkice, których autorzy opisują wyzwan...
179,10 zł 199,00 zł
Do koszyka

Pozarejestracyjne stosowanie produktów leczniczych a badania kliniczne. Ramy prawne i praktyka w podmiotach leczniczych w Polsce

Publikacja opisuje ramy prawne i praktykę prowadzenia badań klinicznych i stosowania leków off-label. Regulacje prawne dotyczące badań klinicznych oraz stosowania produktów leczniczych poza wskazaniami rejestracyjnymi budzą pe...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!