• Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Newsletter
  • Pomoc
  • Kontakt
0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Marketing nowych technologii i produktów B+R (eBook)

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły
  • Wydanie: Łódź, 1, 2020

  • Autor: Dariusz M. Trzmielak, William Bradley Zehner

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
19,95 zł
17,96 zł
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 1,99 zł
Wysyłka:
online
Dodaj do schowka

Marketing nowych technologii i produktów B+R

Autorzy książki dokładnie analizują zagadnienia marketingu nowych technologii w koordynacji z procesem badawczo-rozwojowym. Określają unikalny proces marketingowy i pułapki związane z przełożeniem nowej technologii na nowy produkt. Ba-dają czynniki, które decydują o sukcesie handlowym produktów nowej technologii. Publikację można polecić uczestnikom kursów MBA oraz wszystkim biorącym udział w procesie komercjalizacji wiedzy i technologii. Z recenzji Larry’ego Kilhama – specjalisty zarządzania technologią z pięćdziesięcioletnim doświadczeniem jako technolog, członka zarządu spółek technologicznych, autora książek z zakresu przedsiębiorczości. W dzisiejszym konkurencyjnym świecie szybkiego rozwoju produktów i szybko powstających technologii często wyzwaniem jest znalezienie i skoncentrowanie się na strategicznej wizji, konkurencyjnym pozycjonowaniu i powiązanych strategiach sprzedaży nowych technologii. Rynki nowych technologii produktowych są przesycone informacjami, intensywnym wysyłaniem wiadomości i szumem technologicznym. Dariusz M. Trzmielak i William Bradley Zehner przedstawiają w swojej książce wyrafinowane, a jednocześnie pragmatyczne badania, analizy i aktywne podejście do wprowadzania nowych technologii i powiązanych produktów na chaotyczny rynek globalny. Doskonała lektura dla doświadczonych profesjonalistów opracowujących i wprowadzających nowe produkty na obecne rynki, jak również dla przedsiębiorców opracowujących nowoczesne technologie w celu tworzenia nowych rynków. Z recenzji Wayne’a Ronhaara – lidera technologii z trzydziestopięcioletnim doświadczeniem w zarządzaniu, zajmującego się strategiami technologicznymi, rozwojem produktów i promocją, założyciela i prezesa Cylentium – przedsiębiorstwa zajmującego się cyberbezpieczeństwem.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Zarządzanie, organizacja, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-8220-204-5
  • ISBN druku: 978-83-8220-203-8
  • Liczba stron: 158
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Wprowadzenie 	9

Rozdział I. Rozwój marketingu nowych technologii i produktów B+R   	13
1.1.	Zarządzanie efektami działalności B+R	13
1.2.	Rozwój marketingu w sektorze B+R	17
1.3.	Typy i rozwój nowych technologii i produktów B+R	23
1.4.	Wiedza jako podstawowe źródło nowych technologii	28

Rozdział II. Strategie i modele rozwoju nowych technologii i produktów B+R, dyfuzja innowacji	33
2.1.	Strategie pchania – push, i ciągnienia – pull	33
2.2.	Wybrane modele transferu wiedzy, komercjalizacja technologii i dyfuzja innowacji	40
2.3.	Niepewność otoczenia marketingowego nowych technologii i produktów B+R	47

Rozdział III. Instrumenty marketingu mix	55
3.1.	Prototyp	55
3.2.	Produkt – technologia	65
3.3.	Cena i czynniki wpływające na decyzje cenowe	69
3.4.	Promocja i selektywne budowanie przekazu informacyjnego	81
3.5.	Dystrybucja, miejsce, kanały dystrybucyjne	87
3.6.	Ludzie – kluczowy personel w procesie rozwoju nowych technologii	95
3.7.	Procesy wdrożeniowe nowych technologii i produktów B+R	101

Rozdział IV. Koncepcje oceny dostępności rynku i wsparcia rozwoju nowych technologii i produktów B+R  	109
4.1.	Ocena gotowości technologicznej	109
4.2.	Metodologie oceny potencjału i dostępności rynku	115
4.3.	Koncepcje marketingowe wprowadzania nowej technologii na rynek	120

Rozdział V. Modele wprowadzenia technologii i produktów B+R	125
5.1.	Licencjonowanie	126
5.2.	Nowe przedsiębiorstwo	136
5.3.	Konsorcjum badawczo-wdrożeniowe	140

Bibliografia	147

Spis tabel	155

Spis rysunków	157

14,40 zł 16,00 zł
Do koszyka

Król Nowego Izraela. Karta z dziejów mistyki wieku oświeconego

UWAGA! e-book jest skanem zapisanym w formacie PDF. Plik pdf uniemożliwia przeszukiwanie i kopiowanie tekstu Pasjonująca opowieść o życiu i dziełach hrabiego Tadeusza Grabianki - starostego liwskiego i „króla Nowego Izraela” – ...
36,00 zł 40,00 zł
Do koszyka

Podstawy informacyjne marketingu

Przedmiotem tej publikacji jest przedstawienie trendów oraz najnowszych koncepcji dotyczących zarządzania informacją marketingową. Celem autorek była również analiza i ocena skuteczności różnych technik i narzędzi stosowanych we ws...
7,65 zł 8,50 zł
Do koszyka

Nowe baśnie z 1001 nocy

Autorski wybór baśni z 1001 nocy w opracowaniu polskiej autorki wielu książek dla dzieci i młodzieży (bajek, baśni, wierszyków, powiastek i opowiadań, skrótów popularnych powieści oraz utworów dramatycznych, głó...
16,11 zł 17,90 zł
Do koszyka

Zmiany w kodeksie pracy Nowe zadania dla pracodawców

Zmienione definicje ustawowe Modyfikacja umów o pracę na czas określony i próbny Zmiany w ustawie z 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy przyprawiły o ból głowy niejednego pracodawcę. Najpierw 2 stycznia 2016 r. weszła w życie n...
32,40 zł 36,00 zł
Do koszyka

Marketing inwestorski jako proces zaspokajania potrzeb na rynku kapitałowym

Poszukiwanie kapitału niezbędnego do finansowania aktywów przedsiębiorstwa to stały element działań związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej. Firmy, szczególnie te znajdujące się w początkowej fazie swojego rozwoju, mają ograni...
58,50 zł 65,00 zł
Do koszyka

Rynki finansowe, inwestycje, polityka gospodarcza. Nowe wyzwania i możliwości. Tom 47

Szybkie i gwałtowne zmiany jakie dokonują się w dzisiejszym świecie, głównie w zakresie gospodarki, powodują potrzebę, z jednej strony - ciągłego aktualizowania posiadanej wiedzy i analizowania zachodzących procesów, z drugiej zaś - przyc...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowaniaserwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetumożna zmienić ustawienia dotyczące cookies Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.