0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Marka, Konsument, Badacz. Spotkania na rynku

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: 2013

  • Autor: Katarzyna M. Staszyńska

  • Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 51,00 zł
45,90 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Marka, Konsument, Badacz. Spotkania na rynku

W pracy omówiono zastosowanie badań marketingowych z perspektywy korzyści, jakie przynoszą one w praktyce marketingowej, a także w tworzeniu strategii firmy i budowaniu przewagi konkurencyjnej produktu. Opracowanie dostarcza niezbędnej wiedzy metodologicznej, która przygotowuje Czytelnika do fachowego wykorzystania wyników badań konsumenckich.

W publikacji przedstawiono m.in.:


przegląd rodzajów badań konsumenckich,
kryteria wyboru firmy badawczej,
kryteria oceny poprawności metodologicznej i warsztatowej badań,
sposoby odczytywania i interpretacji wyników badań konsumenckich.




Adresaci:

Książka skierowana jest do drobnych i średnich przedsiębiorców, którzy potrzebują specjalistycznej wiedzy o możliwościach wykorzystania badań konsumenckich do wspierania własnego biznesu. Będzie także przydatna początkującym badaczom.






Autorka ma rację, że w badaniach rynku uważniej przyjrzeć się należy samemu konsumentowi, jego sposobom działania w warunkach różnorakiej niepewności, ryzyka i kryzysu. Pomóc w tym może wiedza metodologiczna badacza - socjologa, jak też znajomość sztuki łączenia w całość, jaką powinien posiadać dobry menedżer. Zawsze wymaga to także wyobraźni społecznej. Te walory książka Katarzyny Staszyńskiej z pewnością posiada.


prof. dr hab. Witold Morawski, Akademia Leona Koźmińskiego

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Informatyka
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Wydawnictwa prawnicze
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-264-5497-4
  • ISBN druku: 978-83-264-4050-2
  • EAN: 9788326454974
  • Liczba stron: 224
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Podziękowania 
 str. 9

Przedmowa 
 str. 11

Zamiast wstępu: Jak to się zaczęło 
 str. 15

1. BUDOWANIE MARKI 
 str. 29

Marka 
 str. 31

Tożsamość i wizerunek marki: strategie pozycjonowania 
 str. 37

Dusza marki 
 str. 43

Pomysł na produkt 
 str. 49

Jak kształtować produkt? 
 str. 55

Zarządzanie marką 
 str. 61

Strategie rynkowe 
 str. 67

Produkt i marka - fazy cyklu życia 
 str. 74

Walka o rynek 
 str. 79

Czego zaniechał Ludwik? 
 str. 86

2. CO TRZEBA WIEDZIEĆ, ZANIM ZAMÓWI SIĘ BADANIA RYNKU 
 str. 93

Jak zamówić badania rynku? 
 str. 95

Badania jakościowe 
 str. 99

Badania eksploracyjne 
 str. 104

Ilościowe badania rynku: kogo badamy? 
 str. 110

Techniki przeprowadzania badań: czy badać przez internet? 
 str. 116

Jak czytać tabele? 
 str. 121

Problemy etyczne w badaniach rynku 
 str. 124

Rzecz o marketingu społecznie zaangażowanym 
 str. 138

3. BADANIA: JAKIE, KIEDY, PO CO 
 str. 141

Badania strategiczne 
 str. 143

Badania konceptu 
 str. 147

Badania wspomagające rozwój produktu 
 str. 151

Opakowanie: czemu służy i jak się dowiedzieć, czy spełni swoje funkcje 
 str. 156

Badania reklamy: pozostańmy w zgodzie z konsumentem 
 str. 164

Badania ceny produktu 
 str. 175

Testy rynku 
 str. 181

Badania satysfakcji klientów 
 str. 185

Obserwacja marki w otoczeniu konkurencyjnym: retail audit i panel konsumencki 
 str. 192

Obserwacja marki w otoczeniu konkurencyjnym: tracking 
 str. 198

Badania efektywności reklamy 
 str. 201

Dziecko jako konsument 
 str. 206

Zamiast zakończenia 
 str. 213

Bibliografia. Wybrane pozycje polskie i przetłumaczone na język polski 
 str. 217

Inni Klienci oglądali również

30,59 zł 33,99 zł
Do koszyka

Córka Szklarki, t. II /seria Blask Corredo/

Córka Szklarki, dwunastoletnia Mori ma niezwykłe zdolności - wie rzeczy, których nigdy się nie uczyła, widzi emocje innych ludzi w postaci kolorowych poświat, może przenosić przedmioty siłą woli. Nie potrafi jednak nawiązać porozumienia a...
9,89 zł 10,99 zł
Do koszyka

Spotkanie na plaży

On o niej: Intryguje mnie i irytuje zarazem. Najpierw ujęła szczerością i spontanicznością. Zaraz potem uraziła moją dumę i godność. Dobry duszek i zły troll... A może po prostu głupi babsztyl? Ona o nim: Najzabawniejsze, że kiedy go zobaczyłam, wydał ...
76,50 zł 85,00 zł
Do koszyka

Budowanie marki miasta - koncepcje, warunki, modele

Publikacja jest próbą opracowania teoretycznych podstaw budowania marki miasta ze szczególnym uwzględnieniem elementów formułowania jej tożsamości. Autorka wyjaśnia w niej prawidłowości dotyczące wyboru wyróżników toż...
26,01 zł 28,90 zł
Do koszyka

Spotkanie z klientem

Czy potrafisz wyobrazić sobie jak zmieniłyby się Twoje wyniki sprzedaży, gdybyś potrafił sfinalizować (prawie) każdą rozmowę z klientem? Co zrobić, aby każde spotkanie z klientem czyniło Cię bogatszym? Tak naprawdę osiągnięcie mistrzowski...
40,41 zł 44,90 zł
Do koszyka

Zagadnienia prowadzenia zespołów muzycznych współczesnego rynku kultury

Publikacja to zbiór artykułów poświęconych zagadnieniom prowadzenia zespołów muzycznych, osadzonego w realiach współczesnego rynku kultury. Celem publikacji jest wymiana myśli naukowej, doświadczeń artystycznych w poznawani...
31,50 zł 35,00 zł
Do koszyka

Rynek książki w Polsce 2017. Wydawnictwa

Dwudziesta edycja sztandarowej publikacji Biblioteki Analiz. W pięciu tomach omówione zostały zmiany, jakie zaszły na rynku książki w Polsce w 2016 i pierwszej połowie 2017 roku. W publikacji zamieszczono prezentacje największych firm wydawniczy...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!