0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Pobierz fragment
Wybierz format pliku:
Pobierz

Kształtowanie relacji uczelni wyższych z przedsiębiorstwami w warunkach transformacji cyfrowej

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Warszawa, 2021

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Autor: Marcin Lis

  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Formaty:
    ePub mobi (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 69,00 zł
Najniższa cena z 30 dni: 48,30 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

48,30 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Kształtowanie relacji uczelni wyższych z przedsiębiorstwami w warunkach transformacji cyfrowej

Zarządzanie relacjami to ważny element dialogu uczelni wyższych w Polsce z grupą interesariuszy instytucjonalnych jaką są przedsiębiorstwa. Stanowi ono „twórcze” rozszerzenie teorii zarządzania (w tym marketingu) polegające na kształtowaniu długotrwałych relacji poprzez tworzenie związków emocjonalnych w oparciu o oferowaną wartość. Kształtowanie bazującej na wartości relacji na linii nauka – biznes nie jest jednak proste. Jest to bowiem wymagający bieżących korekt i modyfikacji złożony proces, uzależniony zarówno od aktualnej pozycji i wizerunku uczelni wyższej w jej otoczeniu, jak i zmian związanych z dokonującą się transformacją cyfrową. Oznacza to, że uczelnie chcące skutecznie nawiązywać i wzmacniać więzi z interesariuszami instytucjonalnymi (przedsiębiorstwami) powinny stale dostosowywać swoje struktury i instrumenty (w tym również rozwiązania z obszaru nowoczesnych technologii) do wymagań stawianych przez zmieniający się układ sił na dynamicznym rynku usług szkolnictwa wyższego. Bardzo pomocne w tych działaniach będzie procesowe, systemowe podejście do kształtowania relacji. Podejście takie zaprezentowane i szczegółowo omówione zostanie w niniejszej książce.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-01-21969-7
  • ISBN druku: 978-83-01-21950-5
  • Liczba stron: 240
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Wprowadzenie  7
1. Uczelnia jako aktor w procesach rozwoju gospodarki opartej na wiedzy 15
	1.1. Orientacja na wiedzę jako wymóg współczesności 15
	1.2. Transformacja uczelni w organizację przedsiębiorczą i podporządkowaną wiedzy 24
	1.3. Uwarunkowania rozwoju współpracy międzyorganizacyjnej uczelni i przedsiębiorstw w gospodarce opartej na wiedzy 36
2. Kształtowanie relacji uczelni z przedsiębiorstwami – studium literatury przedmiotu   53
	2.1. Wykorzystanie marketingu relacji w procesie kształtowania więzi międzyorganizacyjnych uczelni i przedsiębiorstw  53
	2.2. Przedsiębiorstwa jako interesariusze szkół wyższych 61
	2.3. Rozwój relacji uczelni i przedsiębiorstw 68
	2.4. Znaczenie wartości i satysfakcji w relacji uczelni i przedsiębiorstwa  84
3. Transformacja cyfrowa jako płaszczyzna nawiązywania i wzmacniania relacji uczelni wyższych z przedsiębiorstwami   97
	3.1. Transformacja cyfrowa jako nowe wyzwanie dla organizacji i jej otoczenia 97
	3.2. Kierunki i uwarunkowania rozwoju technologii cyfrowych w przedsiębiorstwach 105
	3.3. Wielowymiarowość procesu transformacji cyfrowej w uczelniach  117
4. Technologie cyfrowe w procesie kształtowania relacji szkoły wyższej z przedsiębiorstwami – wyniki badań  129
	4.1. Metodyka procesu badawczego  129
	4.2. Relacje między uczelniami a przedsiębiorstwami w świetle wyników badań ilościowych  142
	4.3. Wpływ wiedzy o technologiach cyfrowych na nawiązanie oraz wzmocnienie więzi łączącej uczelnie z przedsiębiorstwami 156
	4.4. Główne problemy w procesie kształtowania relacji uczelni z przedsiębiorstwami w świetle wyników badań jakościowych 173
		4.4.1. Perspektywa badanych przedstawicieli uczelni 173
		4.4.2. Perspektywa badanych przedstawicieli przedsiębiorstw współpracujących i niewspółpracujących z uczelniami  176
5. Nowe podejście do kształtowania relacji uczelni z przedsiębiorstwami – ujęcie modelowe  181
	5.1. Założenia budowy modelu  181
	5.2. Proces kształtowania długotrwałych relacji uczelni z przedsiębiorstwami w warunkach transformacji cyfrowej  186
	5.3. Identyfikacja, analiza oraz wybór potencjalnych partnerów relacji uczelni 190
	5.4. Oferowanie i współkreowanie wartości w procesie kształtowania długotrwałych relacji na linii uczelnia – przedsiębiorstwo 195
Zakończenie  205
Bibliografia 213
Netografia 237
Spis rysunków  239
Spis tabel 241

Inni Klienci oglądali również

41,40 zł 46,00 zł
Do koszyka

Cyfrowy minimalizm. Jak zachować skupienie w hałaśliwym świecie

"Cyfrowy minimalizm" to najlepsza książka o naszym trudnym związku z technologią, jaką przeczytałem w ostatnim czasie. Jeżeli szukacie przewodnika, który pomoże wam wyzwolić się z okowów e-maili, sieci społecznościowych, smar...
55,30 zł 79,00 zł
Do koszyka

Relacje inwestorskie. Ewolucja, funkcjonowanie, wyzwania

Kompleksowe i usystematyzowane opracowanie na temat relacji inwestorskich w Polsce. W książce ujęto definicje i klasyfikacje dotyczące relacji inwestorskich (z dużą liczbą uniwersalnych schematów), opisano zasady, formy i narzędzia ich st...
18,90 zł 21,00 zł
Do koszyka

Kształtowanie się klasy polskich przyimków wtórnych

W prezentowanej książce przedstawiony został zarys problematyki ewolucji przyimków wtórnych w polszczyźnie. Różnorodne podłoże genetyczne zadecydowało o tym, że przyimki stanowią grupę niejednolitą i trudną do scharakteryzowania. T...
14,39 zł 15,99 zł
Do koszyka

Skandal w wyższych sferach

Lady Jane Ravenhurst jest przeciwieństwem młodszej siostry. Zaangażowana w działalność charytatywną, wiedzie spokojne życie z dala od wydarzeń towarzyskich. Od kilku lat nieszczęśliwie zakochana w Marku Wyndhamie wybrała życie starej panny. Kiedy brat ...
16,65 zł 18,50 zł
Do koszyka

Transformacja gospodarki - poziom krajowy i międzynarodowy. SE 90

Tematyka artykułów przedstawionych w niniejszej publikacji, koncentruje się szczególnie wokół takich problemów, jak: kreowanie regionów wiedzy, międzynarodowa współpraca handlowa Polski we współczesnych ...
32,40 zł 36,00 zł
Do koszyka

Biblioteki i archiwa na jednolitym rynku cyfrowym

Publikacja Biblioteki i archiwa na jednolitym rynku cyfrowym powstała we współpracy z Filmoteką Narodową – Instytutem AudiowizualnymSpis treściRafał T. Prinke, Krzysztof WisłockiCyfryzacja bibliotek: początki ...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!