0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Pobierz fragment
Wybierz format pliku:
Pobierz

Kreatywność językowa w reklamie

(eBook)

Podręcznik nie tylko dla specjalistów

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: 2016

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Autor: Barbara Kudra, Bartłomiej Cieśla, Katarzyna Burska, Katarzyna Jachimowska

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

  • Formaty:
    ePub mobi PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 27,10 zł
24,39 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Kreatywność językowa w reklamie

Publikacja to podręcznik z zakresu kreatywności językowej w reklamie. Autorzy w przystępny, syntetyczny sposób prezentują techniki językowe wykorzystywane w reklamie w celu osiągnięcia lepszego efektu sprzedażowego. Przy każdej omawianej technice Czytelnik znajdzie liczne przykłady twórczego wykorzystania środków językowych, w tym również przykłady wizualne. Po kolejnych rozdziałach umieszczono zestawy ćwiczeń służące kształtowaniu umiejętności twórczego stosowania języka w reklamie.
Podręcznik zawierający bogaty materiał ilustracyjny oraz niebanalne, rozwijające ćwiczenia z pewnością będzie przydatny w pracy ze studentami kierunków humanistycznych (językoznawstwa, dziennikarstwa, komunikacji społecznej, kulturoznawstwa) oraz marketingu i zarządzania. Zainteresuje też praktyków związanych ze światem reklamy: copywriterów, pracowników firm reklamowych i wszystkich zajmujących się kreatywnym tworzeniem reklam oraz przemysłem z tym związanym.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Nauki humanistyczne »
    3. Filologia polska
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-8088-244-7
  • ISBN druku: 978-83-8088-243-0
  • Liczba stron: 186
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
SŁOWO WSTĘPNE	9

CZĘŚĆ I. KREATYWNE WYZYSKIWANIE ŚRODKÓW JĘZYKOWYCH	15

Rozdział 1. WYRAZY I POŁĄCZENIA WYRAZOWE	17
W końcu roku kupiłem w końcu mercedesa, czyli o wyrazach wieloznacznych	17
Czy Bul może pokonać ból, czyli o homonimach	24
Zostań ecoistą, czyli o neologizmach	32
Gdy gorąco… kawa na zimno, czyli o antonimach	40
Adam Kubełek kupuje telefon, czyli o nazwach własnych 	43
O choinka! Ale numer, czyli o eufemizmach	47
Cenowe hardkory, czyli o zapożyczeniach	52
Czy temperówka może strugać wariata, czyli o frazeologizmach i ich modyfikacjach	54
Jak przytulić rabat, czyli o naruszaniu łączliwości leksykalnej wyrazów	65
Wiosną ceny rosną, czyli o rymach	69
Rarka Plusa a „Lalka” Prusa, czyli o kalamburach	71
Ćwiczenia	75

Rozdział 2. WYPOWIEDZENIA 	107
Piwo inne niż inne, czyli o powtórzeniach	107
Negocjujesz, tankujesz, księgujesz, czyli o wyliczeniach	112
Bo zupa była za słona, czyli o elipsie	113
Ćwiczenia	115

Rozdział 3. RELACJE MIĘDZY TEKSTAMI 	119
Smacznego, miłego życia, czyli o nawiązaniach do konkretnych wypowiedzi	119
Dziennik dobrych wiadomości Tesco, czyli o nawiązaniach do gatunków tekstu	126
Czy wicie, co wam trza, czyli o nawiązaniach do stylów językowych	134
Ćwiczenia	141

Rozdział 4. ŚRODKI GRAFICZNE 	145
Czy macie świet(l)ne pomysły, czyli o nawiasie	145
O 100 wSPAniałych zabiegach, czyli o wielkich i małych literach	147
Poserfuj u n@s, czyli o symbolach	149
W net taniej, czyli o dekompozycji	152
Jak wyglądają topniejące latem ceny, czyli o zestawieniach tekstu z obrazem	155
Ćwiczenia	159

CZĘŚĆ II. ANTY-DECORUM, CZYLI O NIESTOSOWNOŚCI W REKLAMIE	169
Gładź, gładź, gładź, czyli ewokowanie zjawisk ze sfery seksu	170
Masarnia „Stolec”, czyli operowanie niesmacznym quasi-żartem	174

BIBLIOGRAFIA 	177

Inni Klienci oglądali również

26,91 zł 29,90 zł
Do koszyka

Przełam barierę językową

Nawet jeśli będziemy dysponować ogromną wiedzą językową, a nie zdołamy wykrztusić z siebie nawet słowa, to równie dobrze moglibyśmy nie mieć tej wiedzy wcale. Bardzo często boimy się, że ktoś przyłapie nas na brakach, że się zbłaźnimy i zostanie...
40,41 zł 44,90 zł
Do koszyka

Mapy recepcji reklamy

W książce została przedstawiona wiedza o procesach percepcji i recepcji reklamy. Autor zaprezentował nowe podejście do poszczególnych, analizowanych w pracy zagadnień, m.in. modeli hierarchii efektów reklamy, obiektów postaw kreowa...
16,20 zł 18,00 zł
Do koszyka

Językowy obraz starości i starzenia się w reklamie telewizyjnej

Autorka nakreśliła w tekście pracy niezwykle bogaty obraz nieodłącznego od współczesnej kultury zjawiska, jakim jest reklama. Jest ona światem alternatywnym współczesnego człowieka, w którym poszukuje on tego, co mu niezbędne do ży...
9,00 zł 10,00 zł
Do koszyka

Technologie informacyjne a kreatywność ucznia

Technologie informacyjne pełnią funkcję motywującą uczniów do udziału w zajęciach, pobudzają ich aktywność i ciekawość poznawczą. Ciekawość uczniów dotyczy nie tylko zagadnień technicznych poruszanych na lekcjach, ale także samych technol...
20,21 zł 22,45 zł
Do koszyka

Kreatywność językowa w marketingu

Monografia stanowi kolejną odsłonę cyklu poświęconego kreatywności językowej. To już siódma książka, w której młodzi badacze, adepci wielu dziedzin humanistycznych, głównie lingwiści, rozpatrują wskazane zagadnienie na dwóch...
7,56 zł 8,40 zł
Do koszyka

Reklama jako czyn nieuczciwej konkurencji

Niniejsza książka przedstawia delikty w zakresie reklamy. Uwzględnia ona „dwutorowość” regulacji w prawie polskim. Obejmuje zagadnienia reklamy jako czynu niedozwolonego w świetle Ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji oraz działania r...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!