0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Kierunek metaverse. Jak wprowadzić technologie VR, AR i AI w twojej firmie

(eAudiobook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: 2023

  • Autor: Andrzej Horoch

  • Lektor: Robert Michalak

  • Wydawca: MT Biznes

  • Formaty:
    mp3 (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 54,90 zł
49,41 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Kierunek metaverse. Jak wprowadzić technologie VR, AR i AI w twojej firmie

Pozycja obowiązkowa na półce każdej innowatorki i każdego innowatora.

Zebrana w jednej książce niezbędna wiedza o potencjale metaverse napisana prostym językiem, pełnym humoru i dystansu. Przedsiębiorca, ekspert i wieloletni praktyk wdrażania innowacji VR, AR, AI inspiruje, obnaża mity i podaje fakty poparte doświadczeniem z realizacji projektów w dużych firmach.

Andrzej Horoch odpowie na najważniejsze pytania:

Czym jest metaverse i jak do niego wejść?
Co potrafi wirtualna rzeczywistość?
Które polskie firmy już inwestują w rozwiązania metaverse i jak to robią?
Jak wykorzystać metaverse w biznesie?
Jak dobrze przedstawić projekt metaverse przed zarządem?
Co można zyskać?
Od czego zacząć i czego unikać?

To książka dla grona pasjonatek i pasjonatów, którzy mają odwagę stanąć na czele innowacji i zmieniać rzeczywistość wokół nas. Poprzez przykłady dostarczy ci konkretnych inspiracji i argumentów, dlaczego warto inwestować w wirtualne technologie i jak przekonać do nich decydentów w firmie. Dzięki niej zdobędziesz perspektywę potrzebną do obserwacji ewolucji technologii w otaczającej nas rzeczywistości, aby lepiej rozumieć zachodzące zmiany, które wpisane są w cykl życia każdej innowacji.

Andrzej Horoch ̶ na co dzień wdraża innowacje w dużych organizacjach razem ze swoją firmą ConnectedRealities.eu Współpracuje z Meta (dawniej Facebook). Jest przewodniczącym Komitetu ds. Metawersum w ramach Związku Cyfrowa Polska. Laureat polskich i międzynarodowych konkursów technologicznych, dzieli się doświadczeniem praktyka i pasjonata, przekazując rzetelną wiedzę o realizacji projektów od kuchni. Robi to w sposób barwny i nietuzinkowy, o czym bez wątpienia przekonacie się, czytając tę książkę.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-8231-381-9
  • ISBN druku: 978-83-8231-375-8
  • Czas trwania: 7:19:00
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Wstęp 7
Rozdział 1
Co to znaczy być innowacyjnym? 10
Rozdział 2
Pomiędzy zmysłami a technologią 12
Rozdział 3
Od emotikonów do awatarów 17
Rozdział 4
Od gier komputerowych do wirtualnej ekonomii 24
Rozdział 5
Co to jest metaverse? 32
Rozdział 6
Którędy do metaverse? 50
Rozdział 7
Co potrafi wirtualna rzeczywistość? 53
Rozdział 8
Co potrafi rozszerzona rzeczywistość? 118
Rozdział 9
Jak dotknąć tego, co wirtualne?
Technologie haptyczne i hybrydowe symulatory VR 145
Rozdział 10
Przyszłość technologii immersyjnych VR/AR 152
Rozdział 11
Jak powstaje metaverse? 155
Rozdział 12
Potęga wizualizacji,
czyli o roli AI w tworzeniu cyfrowego świata 171
Rozdział 13
Połączone rzeczywistości 186
Rozdział 14
Nowe możliwości dla biznesu. Przykłady 189
Rozdział 15
Jak zacząć? 214
Rozdział 16
Jak przygotować własny projekt VR/AR/metaverse? 218
Rozdział 17
Specjalizacja przyszłości. Zakończenie 228
Podziękowania 231

Inni Klienci oglądali również

26,91 zł 29,90 zł
Do koszyka

Hotel dla twoich rzeczy

Ma dwie córki, dwóch byłych mężów (jednego nieślubnego), klitkę na Grochowie. Nie ma majątku, samochodu, recepty na miłość. To kobieta po przejściach, a może raczej „kobieta, po której przeszło życie”. Ale pisze ...
33,21 zł 36,90 zł
Do koszyka

FIRMA

Wymarzona praca w kancelarii prawnej, która zamienia się w koszmar.Mitchell McDeere, wyróżniający się student prawa, może przebierać w ofertach. O dziwo, najatrakcyjniejszą otrzymuje nie z wielkiej nowojorskiej korporacji, lec...
22,50 zł 25,00 zł
Do koszyka

Izrael w proroctwach Przyjdź królestwo Twe

Izrael w proroctwachPrzyjdź królestwo TweCelem wykładów jest propagowanie miłości do Izraela, którego Bóg nazywa swoim pierworodnym synem (II Mojż 4,22).Wykłady prowadzone przez pasjonató...
22,41 zł 24,90 zł
Do koszyka

Filozofia Kaizen. Jak mały krok może zmienić Twoje życie. II wydanie

"Nawet najdłuższa podróż zaczyna się od jednego krokuPragniesz udoskonalić swoje życie, ale każda zmiana Cię paraliżuje? Nie masz siły ani czasu, by zadbać o polepszenie jakości własnych dni? Masz serce przepełnione marzeniami, lecz c...
35,10 zł 39,00 zł
Do koszyka

Rodzic najlepszy pod słońcem. Cztery kroki do szczęśliwego dzieciństwa Twojego dziecka

Wystarczy tylko miesiąc, by stać się lepszą mamą, lepszym tatą...Najlepszy rodzic pod słońcem, czyli jaki? Perfekcyjny, nieomylny i bezbłędny? Oddający sto procent swojego czasu dziecku czy może cieszący się własną, niezależną c...
69,30 zł 77,00 zł
Do koszyka

52 inspirujące historie biznesowe polskich firm

Poznaj 52 historie biznesowe i skróć swoją drogę do sukcesu! Skorzystaj ze sprawdzonej wiedzy doświadczonych przedsiębiorców, którzy szybciej i łatwiej rozwijają swoje firmy, opierając się na marketingu rekomendacji. 

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!