0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Kanały dystrybucji kształtowanie relacji

(Miękka)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Warszawa, 2016

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Autor: Zbigniew Spyra

  • Wydawca: CeDeWu

  • Typ oprawy: miękka

DOSTĘPNE FORMATY I EDYCJE
ROK WYDANIA
CENA
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Kanały dystrybucji kształtowanie relacji

Książka Zbigniewa Spyry jest jedną z nielicznych na polskim rynku publikacji podejmujących problematykę relacji międzyorganizacyjnych w kanale dystrybucji w sposób tak kompleksowy i udokumentowany. Dla lepszego zrozumienia poruszanej problematyki Autor trafnie dobiera przykłady oraz umiejętnie wykorzystuje możliwości graficznego przedstawienia wielu zjawisk i zależności. W kwestiach dotyczących badania relacji krajowych dostawców z zagranicznymi sieciami handlowymi zachowuje dystans i obiektywizm w sposób wyważony przedstawiając złożoną i wielopłaszczyznową diagnozę obecnego stanu i uwarunkowań, a także perspektywy i kierunki zmian. Książka powinna zainteresować praktyków szukających możliwości pogłębienia swojej wiedzy, w tym przede wszystkim specjalistów z dziedziny dystrybucji, menedżerów przedsiębiorstw handlowych krajowych i zagranicznych oraz menedżerów producentów - dostawców odpowiedzialnych za kształtowanie relacji z międzynarodowymi i krajowymi sieciami handlowymi.

  • Kategorie:
    1. Ekonomia, zarządzanie, marketing
    1. Edukacja
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788375560268
  • EAN: 9788375560268
  • Liczba stron: 278
  • Wymiary: 17.0x24.0cm
  • Waga: 0.47kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

42,98 zł 50,00 zł
Do koszyka

Polityka pamięci i kształtowanie tożsamości politycznej w czasie tranzycji postautorytarnej

Przeszłość ma znaczenie. Przeszłość czyni nas tym, kim jesteśmy. Historia uczy nas, które działania prowadzą do sukcesu, a które skutkują porażką. Opowiada, co było wielkim triumfem, a co tragiczną klęską. Przeszłość porządkuje naszą rzec...
56,88 zł 69,00 zł
Do koszyka

Przestrzeń w kształtowaniu relacji międzyludzkich

W książce omówiono zagadnienia dotyczące bardziej świadomego korzystania z otaczającej nas przestrzeni do kształtowania naszego życia i codziennych relacji z innymi ludźmi. Przestrzeń wpływa bowiem na nasze emocje, tożsamość, postawy i zachowani...
53,98 zł 65,00 zł
Do koszyka

Psychologia relacji wewnątrzrodzinnych

W książce zaprezentowano najważniejsze czynniki odpowiedzialne za dobre i złe relacje w rodzinie. Najwięcej miejsca poświęcono sprawom skutecznej komunikacji między członkami rodziny, zarówno przy użyciu słów (także w formie metafor), jak...
58,65 zł 69,00 zł
Do koszyka

Kształtowanie relacji uczelni z przedsiębiorstwami

Zarządzanie relacjami to ważny element dialogu uczelni wyższych w Polsce z grupą interesariuszy instytucjonalnych jaką są przedsiębiorstwa. Stanowi ono „twórcze” rozszerzenie teorii zarządzania (w tym marketingu) polegające na kształtowaniu długotrwały...
58,65 zł 69,00 zł
Do koszyka

Kształtowanie wizerunku Wojska Polskiego jako instytucji zapewniającej bezpieczeństwo

"Zarówno temat pracy, jak i podjęte w niej zagadnienia badawcze mieszczą się w głównym nurcie ważnej i aktualnej tematyki badań nauk o bezpieczeństwie, a jednocześnie dotyczą wyjątkowo złożonego fragmentu istniejącej, lecz słabo zide...
82,68 zł 99,00 zł
Do koszyka

Karty pracy DISC Ćwiczenia z budowania relacji w życiu zawodowym i osobistym

Przewodnik w przejrzysty sposób prezentuje założenia i zastosowanie modelu DISC w praktyce. Zgodnie z tym modelem można wyróżnić cztery podstawowe style zachowań ludzi (oznaczone zwyczajowo kolorami: czerwonym, żółtym, zielonym, ni...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!